Søgning på: matematik noter 9 klasse. Resultater: 16921 til 16940 af 75447
-
Fordybelsesområde i dansk
ForumindlægHej allesammen! :-) Jeg har lige trukket mit fordybelsesområde i dansk, jeg trak "relationer" og jeg er helt på bar bund, jeg ved ikke hvad jeg skal skrive om det, er der måske nogle derhar nogle ideer og tips de vil give videre? :-) Jeg går forresten i 9. klasse.. På forhånd ... -
Dansk eksamen - Hjælp!!
ForumindlægJeg har trukket emnet ulykkelig kærlighed. men jeg kan simpelthed ikke finde en fremmedtekst, jeg går i 99;ende klasse. Kender du nogle korte noveller som omhandler ulykkelig kærlighed, eller kender du en anden tekst som indeholder ulykkelig kærlighed, så vær sød at svar tilbage. tak på for... -
Hjælp til Afgangseksame Dansk : Moderne Storbyliv
ForumindlægHey alle sammen som kan være lidt interreserede i at hjælpe måske :) . Jeg har lidt problemer med at finde nogle Bøger, digte osv som man nu skal bruge til en 9 klasse afgangsprøve. Aner ikke helt hva pokker jeg kan skrive om i det : Moderne Storbyliv . Vil være meget taknemmelig, hvis i har noge... -
HJÆLP!!!
Forumindlæghej, jeg går i 9. klasse og skal snart op til eksamen.. jeg skal selvføgelig skrive en synopse.. Jeg har trukket ; " At være anderledes"... Jeg leder efter en god og spændende tekst, noget der har med daglig dagen at gøre.. -jeg ville helst ikke have tekster med seksualitet, det intrers... -
Hjælp til min tysk skriftlig
ForumindlægHej Jeg var en skriftlig opgave til den 24. August. Har en sætning jeg gerne vil have i skal oversætte for mig. Sætning lyder: Tyskland kom med i VM i 1994, hvor de uheldigvis kom ud for et stort nederlag mod Danmark, som slog Tyskland ude a konkurrencen med scoring 5-2. Går i 9. klasse Takkk -
Fysik - perspektivering til forskellige emner
ForumindlægHej! Jeg skal snart op i 9. klasse afgangseksamen i fysik/kemi. Da man tilsidst i sin disposition skal perspektivere til hverdagen afhænging af hvilket emne man har trukket, ville jeg høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med det. Jeg har allerede selv fundet ud af lidt med kemien, så det er... -
Hjælp til eksamen...
ForumindlægHej alle Jeg har brug for ideer til at kunne fremfører en bedre fysik eksame til 9. klassernes afslutsnings prøver, Mundtlig. Jeg har styr på mit faglige, men jeg aner ikke hvordan jeg skal fremføre min eksame og mine eksperimenter. Nogen ideer til at holde glad og frisk gennem forløbet, eller h... -
Fru Marie Grubbe
ForumindlægHej - jeg skal op til 9 klasse dansk mundtlig eksame på torsdag. Jeg har haft en måned nu til at analysere Frue Marie Grubbe, jeg har valgt indledningen. Jeg har svært ved at finde ud af hvilken slags komposition det er - er det en parnoramisk fremstilling? håber i vil hjælpe, tak! -
Perspektivere forskelle?
ForumindlægHej. Jeg sidder lige med min synopsis til 9. klasses afgangsprøve i dansk, som jeg skal op til i morgen. Jeg analysere en reklame, og jeg skal perspektivere til en anden reklame og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre. Problemet er, at jeg ikke synes, jeg kan finde noget i de to reklamer, som jeg... -
Ide til produkt - Superstimuli
ForumindlægHej. Jeg har lige nu projektopgave omkring superstimuli, og det er mest ift. Mad og tech-industrien. Jeg har to dage til, at lave mit kreative produkt. Jeg har desværre ingen ide omkring, hvad jeg skal kaste mig ud i. Jeg har overvejet noget med farvepsykologi, men ellers er jeg helt lost. ... -
Halfdan rasmussen noget om helte - politisk
ForumindlægHej. Jeg har trukket halfdan rasmussen til 9. klassens eksamen. Jeg ville hører om der er nogle der har en ide om hvad noget om helte har at gøre med hans politiske mening? ;) Og hvis der er nogle der har et par guldkorn jeg bare "skal" have med, må i da gerne skrive dem :b Tak på forh... -
Biologi og Fysik kemi
ForumindlægHejsa Jeg går i 9 klasse Det er blevet udtrukket som mundligt fag at jeg skal op i Biologi, jeg tænker lidt jeg skal ikke have Biologi, eller fysik- kemi på min vidergående uddannelse efter hvad jeg har læst mig frem til... ER DET SÅ LIGEMEGET OM JEG DUMPER ELLER EJ? -
Novelle om gruppepres og mobning
ForumindlægHej! Jeg har trukket fordybelsesområdet "Gruppepres og mobning" til min afgangsprøve, 9. klasse. Jeg vil gerne vælge en novelle eller anden tekst, som har et eller begge af disse emner. Det skal være en tekst skrevet af en professionel (ikke en skoleelev eller "fritids-forfatte... -
Bliv bedre til engelsk
ForumindlægHej! Jeg skal op til 9. klasses afgangseksamen i mundtligt engelsk her d. 7 juni ;) Jeg vil rigtig gerne få en god og flot karakter? Har I nogle gode råd? Og hvordan kan jeg blive bedre til at tale engelsk og få et større ordforråd? :) -
HJÆÆÆLP!
ForumindlægHej, jeg skal til 9. klasses afgangseksammen, derfor ska jeg også til dansk synopseprøven eller b-prøven som nogle kalder den. Jeg har lige trukket fordybelsesemne idag og trak avisens genrer. Er der nogle der har et godt prøveoplæg og oplæsningstekst jeg kan bruge? Helst indefor kronikken. H... -
Produkt til psykisk syge
ForumindlægHej! Jeg er i gang med projektuge i 9. klasse, og jeg har problemer med at finde ud af et produkt. Jeg har om "På grænsen til at være psykisk syg" - jeg kommer til at komme rigtig meget ind med deres liv, og jeg synes det er svært at finde en ide til et produkt. Har i nogle ideer vil... -
DISPOSITION, ENGELSK MUNDTLIG
ForumindlægHej alle sammen! Jeg står og skal op i Engelsk mundtlig, 9. klasses afgans eksamen. Og jeg er har aldrig været helt så fantastisk til at lave dispositoner.. Er der nogle af jer der evt. kan give mig nogle fif, råd, and what so ever, til at skrive en kanon god disposition. Jeg vil v... -
Mundtlig dansk eksamen
ForumindlægSå blev det min tur til 9. klasses eksamen, Jeg var oppe og trække mit fordybelsesområde, og jeg fik "Fristelser udtrykt ved novellen" Jeg har kigget rundt på nogle tekster, men har ikke lige fundet nogen der rigtigt fanger mig. Nogen der har nogle bud til en tekst, helst e... -
Læse stil igennem
ForumindlægHej, har skrevet den her stil, sidste år i 9 klasse, syntes den er rigtig god, det syntes alle som har læst den også, men det er kun mine jævnaldrene, min lære fik aldrig læst den da hun gik ned med stress dagen før jeg skulle til aflevere, så håber der nogle derude som vil læse den, og give en v... -
engelsk"teen life"
ForumindlægHey alle sammen jeg går i 9 klasse og skal derfor op i mundtlig engelsk, hvor jeg skulle vælge et selvalgt emne og der valgte jeg "teen life" men ved ikke helt hvad jeg skal skrive om.. Så hvis i har nogle ideer så skriv endelig en kommentar. overvejer stærkt at skrive om cyber i f...
