Søgning på: italiensk eksamen. Resultater: 16941 til 16960 af 34347
-
Hjælp medie fag!!!
ForumindlægHej håber i vil hjælpe. Jeg skal op til medie fag eksamen c. Og kan trække gyser eller dokumentar Nogle der kan komme med ideer -
HJÆLP til fortællersynsvinkel hurtigt!
Forumindlæghej jeg skal til eksamen på onsdag og jeg sidder med et eventyr og jeg er i tvivl om hvad de forskellige fortællersynsvinkler hedder. så hvis der nogen der vil hjælpe kunne det være godt ;). -
Privatlære Kemi B
ForumindlægHej Jeg skal op til kemi B eksamen d. 20/6-2016. Da jeg er skide dårligt til det fag, leder jeg efter en der kan hjælpe mig -
Skriftlig tysk
ForumindlægHej! Jeg skal til skriftlig eksamen i morgen og tænke på, om der var nogen, der kunne få sig selv til at kigge vedhæftet igennem. Det ville være en stor hjælp :) -
Modsætningsanalyse
ForumindlægHey, dansk eksamen snart, nogen der kan hjælpe??! Hvordan laver man en MODSÆTNINGSANALYSE? Tak på forhånd, Mvh Taia og Nynne -
Hjælp til retningen af tysk!
ForumindlægHej! jeg leder efter en person, der vil hjælpe mig med at rette min tysk eksamen? Den fylder kun 1. siden! -
Projektion af vektorer
ForumindlægI forbindelse med min mundtlige eksamen ville jeg lige høre, hvad og hvorfor man egentlig projicerer vektorer? Håber I kan hjælpe :) -
Hvordan gør i ?
ForumindlægHejsa folkens :) Jeg ville bare høre hvordan folk har eller har tænkt sig at gribe deres AT-eksamen an? Har i gennemgået alle delkonklusioner eller har i fokuseret på en eller hvordan? -
titrekurve
Forumindlæghej jeg skal til muntlig kemi b eksamen. kan nogen hjælpe med at definere titrekurve og hvad man bruger det til? på forhånd mange tak -
2015-planerne
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal til AT-eksamen her på fredag, og vil gerne vil være forberedt på det værste ;) Mit spørgsmål er: Hvordan vil FN opnå 2015-planerne? -
Mundtlig matematik
ForumindlægHej Jeg vil gerne øve mig lidt til min Mundtlig matematik eksam Har I nogle øvelser som jeg kan øve mig til ??? -
IgA
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal til AT-eksamen på fredag, og har om underernæring. Når man er underernæret har man en nedsat produktion af IgA-antistoffer. Hvad bevirker det i kroppen? -
Hjælp! Billedeanalyse
ForumindlægJEg skal op til eksamen i billedet "the creation of adam" og har et problem. kan ikke helt finde budskabet i billedet. Nogle der kan hjælpe? -
Hjælp!
ForumindlægEr der nogen, der kender en hjemmeside,hvor der er græske ord, som jeg kan bruge, når jeg skal op til eksamen i oldtidskundskab. Eller er der nogen, der kender til nogle græske ord? Tak på forhånd! -
Hvordan bruger man et oscilloskop
ForumindlægHej jeg skal til eksamen på mandag og jeg ved ikke lige hvordan man bruger et occilloskop det er med i to af de emner jeg risikere at trække er der nogle som kan hjælpe? -
Hvilken Model
Forumindlægjeg skal lave en analyse af en kortfilm til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde ud af hvilken analysemodel jeg skal bruge?! Nogen forslag? -
Levende reklamer
ForumindlægHej Skal til mundtlig dansk eksamen imorgen i levende reklamer. Kan man bruge/ beskrive det gyldne snit i en levende reklame. ? -
BIOLOGI HJÆLP
ForumindlægSkal op til biologi eksamen A niveau.. er der nogen som har været op i 2009 eller 2010, som kan sende deres sæt med svarene.. Så jeg kan se hvordan den fungere..?? -
Rel C
ForumindlægHej, Hvilke metoder kan man benytte sig af i AT eksamen, hvor jeg b.la undersøger tekster samt færnomener og tendenser i samfundet? religionsmetoder -
gør rede for andengradspolynomiets faktorisering.
ForumindlægHej alle, Når der står at man skal gøre rede for andengradspolynomiets faktorisering, skal man så komme med regneeksempler og teorien, eller skal det redegøres ved hjælp af beviser? (Mundtlig matematik B eksamen)
