Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 16961 til 16980 af 70316
-
Rettelse af en engelsk stil
ForumindlægJeg har skrevet "The farther you go" (var studentereksamen for matematiske på højt niveau i sommers) og vil høre om der er nogle der gider at rette den, så kan jeg bare sende den til jer, evt. over msn. -
Optagelse?
ForumindlægEr der nogen 1.g'er herinde, som har været til optagelsesprøve på STX i 2008 ? -
Nogen som er frisk på at kigge en engelsk opgave igennem?
ForumindlægEr du frisk på at kigge en engelsk opgave igennem for større fejl, så skriv lige.Så kan du få min mail. -
Handelsgymnasiet/HHX
ForumindlægJeg har et snit på 4,7 om jeg kan blive optaget på HHX og vil gerne vide hvad den karakteret minimum skal være på for at blive optaget på HHX? -
Lord of the flies
ForumindlægHey!!\n\nJeg er ved at skrive en engelsk omkring William Golding´s "Lord of the Flies" og så ville jeg bare lige høre om der var nogen der havde nogle gamle notater eller sådan noget, især gerne omkring slutningen. Det ville virkelig hjælpe. \n\nHilsen Ditte. -
Pseudo ordens reaktioner
ForumindlægHej jeg sidder her med en SRO opgave og tænkte på om der er noget der hedder en pseudo 0. orden og hvis der gør hvordan vil den se ud på en graf? :) -
1. G elev!
ForumindlægHej\n\nJeg er blandt de elever der går i den nye gymnasie-reform. Nu er det blevet tid til at vælge studieretninger, og jeg er en af dem der er total forvirret og ved ikke hvad jeg skal vælge..\n\nNår jeg kigger efter intresse, kan jeg ikke sådan rigtig vælge noget,, da det ik passer.. fordi jeg ... -
HJÆLPPP
ForumindlægHej :) skal op i elektronik prøve i geografi... er der nogen der ved hvordan prøven er?? tak på forhånd :) -
forundringsspørgsmål
ForumindlægJeg skal stille forundringsspørgsmål til min tekst.. Hvad er dette? Giver ikke mening, hvorfor tror min lærer jeg undrer mig eller på nogen måde er interesseret i det jeg bliver tvunget til at læse? Helt ærligt????? -
Spil til lommeregneren
ForumindlægHej,Ved i hvordan man kan hente spil til lommeregneren (TI 84)?Og hvor kan man hente dem fra?Freud -
Hjælp Engelsk?
ForumindlægEn meget kort stil please -
Længden på et essay
ForumindlægJeg var til skr. årprøve i dansk i går. Den tog 4 timer. Min lærer har fortalt os, at en normal eksamensstil fylder 1000 - 1200 ord. Så har man selvfølgelig også 5 timer til det. Derfor skal en årsprøve-stil fylde 800 - 1000 sider, da den jo kun varer fem timer.Jeg synes allerede min stil er blev... -
Dum regnefejl
ForumindlægJeg var til skr. årspørve i dag, og da vi var færdige fandt jeg ud af, at jeg havde lavet en enorm pinlig regnefejl, jeg har nemlig sagt 5*7=30. Det var i en opgave uden hjælpemidler, hvor jeg hat fået det smme resultat som en anden, der lavede den rigtig, hvis jeg man ser bort fra at han fik +35... -
Perspektivering??
ForumindlægHej alle, Hvad menes der når man skal perspektivere til eksamen? Hvad skal man perspektivere til? Andre tekster man har læst i løbet af årene, eller? På forhånd tak -
To spørgsmål.
Forumindlæg5. Polynomier Redegør for bestemmelse af rødder for andengradspolynomier og forklar hvordan et andengradspolynomium kan faktoriseres. 6. Polynomier Redegør for andengradspolynomiets egenskaber herunder specielt bestemmelsen af toppunkt. Dette er to af mine spørgsmål til årsprøven. - Skal der ... -
Lidt hjælp!! Tak :)
ForumindlægHej! Ville høre om der er nogle der har nogle ideer til hvilke tekster man kan komme op i til en Dansk mundtlig eksamen!? Så man evt. kan øve lidt eller kigge på nogle relevante tekster!? Tak :) -
Engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej, som overskriften lyder skal jeg snart op til engelsk mundtlig eksamen. Jeg vil bare spørger om der var nogle der vidste lidt om hvad der f.eks. kommer til at foregå osv.? - altså når man skal svare på et spørgsmål får man så også at vide hvilke tekster spørgsmålet ville komme fra? -
gange reglen og runding af karakter
ForumindlægHey alle.. mit gennemsnit er 6.9 ganget med 1.08 ender den på 7.452. Ender mit gennemsnit så på 7.4 eller 7.5.? Nogler der ved det? -
Hvad vil det sige at en funktion er integrabel?
ForumindlægHej folkens, Hvad vil det sige at en funktion er integrabel? - Og er der nogle formler, sætninger og beviser som er vigtige? Kan ikke rigtig finde noget om det. Håber nogen vil hjælpe. På forhånd tak! -
gymnasiet som 25 over
Forumindlægkan man tage på gymnasiet, selvom man er over 25, og hvis man kan, kan i så sende mig et link
