Søgning på: matematik noter 9 klasse. Resultater: 16961 til 16980 af 75447
-
hey :)
Forumindlæghej allesammen. Jeg skal snart have terminsprøve i engelsk.. jeg går i 9. klasse, og denne prøve, kommer til at tælle meget, i mit kommende karekterblad.. Jeg er ikke så skarp til engelsk, og vil derfor spørge, hvad jeg kan øve mig på, for at være lidt forbredt. Er der en som ved, hvilke slags op... -
Fra 4 molær og til 1 molær
ForumindlægHej! Jeg sidder og læser om syrer/baser, da jeg skal op i fysik/kemi d. 25. Så slog det mig pludselig, at hvis jeg skal bruge saltsyre 1 molær, men der f.ek.s kun er 4 molær, hvad gør jeg så? Det skal lige siges, det er på 9. klasses niveau i folkeskolen, men jeg håber stadig, I k... -
HTX
Forumindlægefter 9. klasse kunne jeg godt tænke mig at gå på HTX, så jeg vil gerne høre fra nogle som går i HTX, hvordan det at gå der, hvilke retninger man kan vælge i mellem og hvilke fag er meget vigtige. håber at nogle som går eller har gået i HTX kan fortæller mig om jeres meninger..... -
Analyse og perspektivering af "Naadsensbrød"
ForumindlægHej, jeg er lige nu i gang med at læse op til min dansk eksamen i 9. klasse. Jeg skal perspektivere "Løven" af Kim Fupz Aakeson med "Naadsensbrød" af Henrik Pontoppidan. Jeg er helt blank på den og ville virkeligt sætte pris på hvert et hint i kan give mig :-) -
Fsa
ForumindlægHej mit spørgsmål er at, i maj så havde 9 klaserne fsa dansk læseprøve maj 2013 og hvornår kommer der en dansk læseprøve december 2013. -
Forsvarets og soldaters rettigheder og pligter
ForumindlægHej, Vi er to elever i 9. klasse, der arbejder med en opgave om soldaters rettigheder og pligter. Og vores problem er, at vi sådan set ikke kan finde særlig mange informationer om lige nøjagtigt dette. Dog har vi andre spørgsmål i problemformuleringen, som der står en masse om. Vi vil med glæde t... -
Hjælp til fremlæggelse
ForumindlægHej med jer:) Vores projektuge i 9. klasse er lige om hjørnet. Vi har intentioner om at score et 12-tal og skal derfor lave en brag af en fremlæggelse. Problemet er bare at vi ikke rigtig har nogle gode idéer til fremlæggelsen :/ Derfor vil vi høre om der skulle være nogle herinde, som sad med en... -
Lette tyske bøger
ForumindlægHej! I 9. klasse læste jeg sådan nogle okay lette bøger på tysk som jeg havde lånt på skolebiblioteket. Det var sådan nogle A3-størrelse bøger hvor man undervejs i bogen kunne vælge om man ville fx gå til side 4 eller 6 og så bestemte man selv historiens udfald. Nogle der ved hvad de hedder? :) -
Klumme
ForumindlægHej, Jeg skal skrive en klumme, og det er på 9. klasses niveau! Dét, som betyder noget for mig er det at læse, og det har jeg valgt at skrive om. En klumme må gerne være lidt humoristisk, men jeg ved ikke, hvordan jeg skal gøre min klumme humoristisk. Kan man så godt bare droppe med at gøre den... -
Hej Folk
ForumindlægHej. Vi kommer fra sønderlandskole og går i 9 klasse. Vi har fået én opgave for i weekenden, som lyder. Vi arbejder på naturfag, hvor vi lige ville spørg ind omkring 1 arbejdsspørgsmål. Vi har vores problemstilling "Hvordan kan kerneenergi atomkraftværk være en mulig løsning på den globale e... -
Arbejdspørgsmål
ForumindlægHej, jeg har projektopgave i 9. Klasse. Mit overemne er frihed. Jeg har valgt 9/11 og den personligefrihed som mit undermene Nogen der har nogle gode arbejdspørgsmål til min problemstilling som er “hvordan påvirkede 9/11 borgernes personlige frihed i lufthavne, på gaden og hjemme hos dem selv”... -
Projektuge-kriminalitet
Forumindlæghej Vi er 3 elever fra 9. klasse som har projektuge. Vores overemne er forandring og vores underemne er kriminalitet. Vi ved ikke hvordan vi vil fremlægge det eller hvad vores produkt skal være. Vi håber i vil giver nogle ideer og svar. på forhånd tak. su. senest torsdag d. 25 marts 2011 -
Projekt om OPeraen København
ForumindlægVi er to gutter i 9. klasse, som skal lave en projektopgave om Operaen i København. Det hele går meget fint, men vores eneste problem er vores produkt. Vi har snakket om at lave en dokumentar, men på den anden side har vi prøvet det før, og vil gerne prøve noget nyt. Det ville være rart, hvi... -
Dansk stil, hælp til at rette
ForumindlægHej, er der nogen faglige dansk lærer, der kunne være interesseret i at rette min stil. Jeg går i 9 klasse, men har boet i Danmark i et par år. Derfor ville jeg gerne have at en dasnker kunne kigge på mine sprogfejl. Hvis i har interesse, skriv til mig over privat bedsked :-) Tak på forhånd! -
Oversæt til tysk?
ForumindlægHej har problemer med tysk går i 9 klasse og kan ikke så meget kan I hjælpe? Jeg skal oversætte sætninge, men har prøvet ved hjælp af ordbog, men det giver bare ikke menning: Historien siger, at bagerne i Lübeck skulle lave brød af sukker og mandler, men det blev derimod til marcipanbrødet, som v... -
Engelsk disposition om facebook og lign. afhængighed
ForumindlægJeg skal snart til afgangsprøve (9. klasse) i engelsk og skal derfor lave en tilhørende disposition. Mit overemne er: young people Mit underemne er: the social network, an obsession? (noget i den retning) Jeg mangler bare lidt idéer til hvad min disposition eksempelvis kunne indeholde, eller side... -
dansk synose
ForumindlægHey. Jeg skal til 9. klasses afgangseksamen og har trukket "intet" som fordybelsesemne, og jeg er temmelig meget på bar bund omkring hvad jeg vil arbejde med. Har bl.a. Janne Tellers bog under navnet "intet" som en af mine opgivelser. ønsker helst at arbejde med noveller eller... -
Tværfaglig eksamen
ForumindlægHej Jeg er i gang med at forberede mig til den tværfaglige eksamen i 9. klasse. Jeg skal blandt andet komme ind og få svaret på følgende spørsmål i fremlæggelsen. Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak. Hvad er årsagen til den kraftige befolkningstilvækst frem mod 2050, og hvor vokser den mest? ... -
Skriftlig fremstilling
ForumindlægHej Allesammen :) Jeg skal op i skriftlig dansk, hvor jeg skal skrive en stil , her på mandag :) Det skal lige siges, at det er 9. klasse FSA :) Jeg ville høre om i har nogle råd, for at score en høj karakter :) Hvilke opgaver kan der for eksempel være i hæftet? kunne det være essays, noveller,... -
Hjælp til eksamen
ForumindlægJeg skal lave en dansk synopsis til min 9. klasse eksammen Mit fordybelsesområde er 9;9;På kanten af samfundet9;9;. Og derfor valgte jeg babyshampoo, fordi det omhandler meget om børneporne. Jeg skal finde en tekst at perspektiverer til, og det kunne jeg godt bruge lidt hjælp til. Jeg...
