Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 1681 til 1700 af 154032
-
Biologi eksamen
ForumindlægHej, Jeg står og skal op til biologi eksamen her om en lille uge - og tænkte på om der mon skulle være nogen der lå inde med noget lignene det man vil kunne trække til eksamen. Jeg er 2g'er - altså ny reform - ved ikke om der er forskel i forhold til gl. reform.. Eventuelt nogen der har nog... -
hjælp - biologi og religion
ForumindlægHeej allesammen. Jeg har brug for lidt hjælp.. Jeg har valgt at skrive opgave i Biologi og Religion med overemnet "Videnskab og Ansavar" Men kan ikke helt finde ud af hvad for et emne jeg skal vælge. Jeg har overvejet bl.a. Kloning, og evt. Abort. Meen er ikke helt sikker på om... -
hjælp til biologi spørgsmål
Forumindlæghej alle på studieportalen. Jeg skal til biologi eksamen i morgen, og trak i dag et spørgsmål om bakteriers udvikling. det sidste sprøgsmål lyder: "Beskriv en metode, som kan påvise om menneskelige aktiviteter kan påvirke udviklingen af nye bakteriearter." og jeg har meget svært ved at... -
Årsprøve skriftlig
ForumindlægHejJeg skal til årsprøve i dansk skriflig i morgen, og vil selvfølgelig gerne forberede mig lidt inden. Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan? Jeg ved jo ikke hvad emnerne er endnu.Er det en god ide at læse gamle stile igennem evt.?På forhånd tak:) -
skriftlig matematik
ForumindlægHey skal til skriftlig eksamen imorgen har svært ved at lære at reducere uden hjælpemidler er der nogen der har en ide til at lære det -
Biologi noter
ForumindlægHej!! er der nogen som har nogle Bio noter, jeg går i 1g, obligatorisk niveau -
Ekstra A-fag og Sommer eksamner
ForumindlægHejsa! Jeg har 5 A-fag er lidt forvirret omkring hvor mange eksamner & hvilke vi skal have her til sommer. Så vidt jeg forstår er det 10 eksamner eksl. SRP. Dvs. - 9 eksamner inkl. AT. Når jeg allerede har haft 2 eksamner, en mundtlig & en skriftlig, hvor mange eksamner kan jeg komme op... -
matematik A - uden hjælp
ForumindlægHej Jeg skal til skriftlig eksamen i matematik A. Tænkte på om nogen kunne fortælle mig, hvad der er værd at lære uden ad til den del uden hjælpemidler. Evt. Formler osv. Samtidig, hvad der hyppigt bliver stilt opgaver omkring - stadig uden hjælpemidler... på forhånd tak -
Dispositioner i Matematik A
ForumindlægHej derude Jeg ville høre om det betegnes som snyd, hvis jeg deler mine sidste års matematik STX A dispositioner med en ven, som skal op til matematik eksamen til vinter, og har ligende eksamensspørgsmål som min tidligere eksamen sidste år? -
Orbit A HTX PDF
ForumindlægEr der nogle som evt. har Orbit A HTX som PDF dokument? Det kunne være virkelig fedt vis nogle lå inde med den! Evt. Biologi C+B Systime havde også været fedt! -
Matematik skriftlig karakter - årsprøve/ måske eksamen - undren over krav til karakter
ForumindlægHej Jeg er virkelig ved at nå en hrænse, hvor jeg ikke forstår hvorfor jeg får så lave karakter i matemarik når jeg beregner og kommer fremt il de korrekte svar i næsten alle opgaver. Kan det virkelig passe, at en lærer kan hive en ned i karakter når der er tale om en skriftlig eksamen/årsprøve/ ... -
Mat A imorgen
ForumindlægHej SP. Jeg vil bare indformere om at der er Matematik A skriftlig eksamen imorgen den 29/05-2013 fra 09-14. Den 24 maj, blev der snydt, ved at elever loggede ind og fik besvaret spørgsmålene. Selvfølgelig er der nogle som har brug for hjælp, men vær opmærksom og kritisk overfor brugerne. Er de... -
Biologi-nucleotid?
Forumindlæger der ikk en der har et ganske kort, præcist svar? -
Metode til Biologi
ForumindlægHej SP'er! Jeg er igang med at skrive AT, og min lærer har talt om en metode der skulle hedde Hermomatorisk metode, men jeg kan intet finde om denne metode, og det er det sidste jeg mangler... er der nogle der kan hjælpe?! MvH Denforvirret2 -
Biologi med matematik - HJÆLP
ForumindlægOpgaven er vedlagt i et dokument. -
Eksamenssæt mat A STX 2009
ForumindlægHej.. Er der nogen der har besvarelsen til den skriftlige eksamen fra maj 2009 , til mat A ? :) -
Forberedelse til niveau A.
ForumindlægHej Alle i dejlige mennesker! Håber i nyder det gode vejr. Jeg har lige afsluttet Mat. B med udemærkede karakterer, jeg synes dog ærligt ikke at jeg har en særlig dyb viden indenfor nogle af områderne. Jeg sidder med Systimes MatB bog og tilhørerende opgave bog og løser opgaver og prøv... -
Religion og biologi
ForumindlægHej Er der nogen som har nogle gode forslag til enmer i fagene religion og biologi, når hovedemnet hedder 'rejser - udvikling og ny viden'. - Helst noget andet end Darwins evolutionsteori! -
Hvad er A, B og C?
ForumindlægEr bare nysgerrig. Hvad vil det sige når et spørgsmål er under sværhedsgraden A, B eller C? -
Tvungent A-niveau
Forumindlæg"Hvis det står til ministeren, skal alle gymnasieelever i fremtiden have enten matematik, fysik, kemi, fransk eller tysk på højt niveau." - http://politiken.dk/uddannelse/article308155.ece Bertel Haarder vil gøre det obligatorisk at vælge mindst en af de ovenstående fem fag. Iflg. Haa...
