Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 16981 til 17000 af 34519
-
skr. fysik 2005
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfnogen der kan hjælpe med opg 2B-C og opg 5B-C????? -
asymptoter
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-2.PDFopgave 3:Er der ikke en der kan forklare mig det med de asymptoter... fatter overhovedet ikke hvordan man skal finde dem... -
åååh HISTORIE OG DANSK METODER.
ForumindlægHej. Virkelig vigtigt. Er der nogle der kender metoderne man bruger i historie og dansk i AT? Jeg skal til eksamen i morgen, og er helt på røven. Please. M -
Meine beste freunde - Gabriele Herzog
ForumindlægNogen der har læst "Meine beste freundin" af Gabriele Herzog, som har en ide til hvordan den skal fortolkes... Skal til eksamen i den imorgen, så er ret presset!! -
MANGAN I STÅL?
ForumindlægHejsa... Er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave: MANGAN I STÅL (opg 4) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-7-4.pdf tak... -
ØKONOMI, velfærdsstat, globalisering - Teoretikere!
ForumindlægHej Alle! Er der nogen betydningsfulde teoretikere under ovenstående emner, som er vigtige at nævne i en eksamen. Specielt i økonomi kunne det være dejligt med inputs! På forhånd tak! -
Ioner.
ForumindlægHeej :) Nogen der ved hvad der er godt at sige hvis man trækker ioner til kemi eksamen ? Håber der er nogen der ude der kan hjælpe. Tak :) -
Help! Forskellen på renteformlen og annuitetsopsparing
ForumindlægJeg skal snart op til mudtlig matematik eksamen og har brug for hjælp til følgende spørgsmål: " Hvad er forskellen på renteformlen og annuitetsopsparing?" -
Fys A - Maj 2015 - HTX - Eksamenssæt
ForumindlægHej alle sammen, Er der nogle der har eksamenssættet fra Fysik A, HTX skriftlig eksamen, maj/juni 2015 liggende? -
en som er god til eng.
ForumindlægJeg har brug for nogle råd til den skriftlige eksame om hvad man skal skrive hvad vil være godt fx: Perspektivering er en god ting hvad mere ? -
Lysias’ tale Mod Agoratos (XIII)
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i old, og mangler noter til Lysias’ tale Mod Agoratos (XIII). Er der nogen der ejer noter til det emne? -
ekamen d. 16-5-06?
Forumindlægnogle der ved hvad for en stil man kan risikere at komme op i til skr eksamen i 3g? jeg er sproglig!Karina -
Medbring din egen printer!
ForumindlægKan det passe, at man skal medbringe sin egen printer, hvis man vil bruge computer til den skr. eksamen/årsprøve? -
Biedermeier og poetisk realisme
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i dansk og sidder lige nu og læser om romantikken, der er bare en ting jeg ikke forstår, hører Poetisk Realisme ind under Biedermeier eller er det to forskellige ting? -
hf-hold
ForumindlægHvis man skal skrive et analyserende oplæg til et hf-hold, hvad er det man skal være opmærksomme på/ hvad er det man skal gøre?. Er det en speciel måde.(jeg snakker om danske eksamen)hjælp!På forhånden mange tak -
Et godt essay?
ForumindlægJeg skal til eksamen i dansk imorgen og derfor vil jeg gerne lige have nogle sidste fif med på vejen..Hvad indeholder et godt essay? -
International økonomi b
ForumindlægHvad er vigtigt at kunne til en mundtlig eksamen i International økonomi b Skal op på mandag, så et pa hurtige svar ville være godt.. -
Forberedelse til tysk skr. stx?
Forumindlægkender i nogle sider med tyske øvelser, man kan øve sig på inden tysk skriftlig eksamen? -
En der ved noget om salt? haster
ForumindlægHej. Jeg mangler seriøst en lille note til min eksamen, kan strøm gå igennem rent salt? -
NÆRINGSSALTE
ForumindlægNogen der har en opgave eller hjemmeside om næringssalte mht. til jorden og planterne?Skal op til eksamen i morgen, og nogle af emnerne omhandler dette, så det ville hjælpe mig meget..
