Søgning på: Dansk. Resultater: 17041 til 17060 af 40954
  • Har brug for hjælp til historie

    Forumindlæg
    Skriver AT i dansk og historie, men kan ikke se hvad jeg mangler i historie. Kan jeg få noget hjælp ? :(((
  • Kan nogen anbefale en cartoon-serie på fransk med undertekster?

    Forumindlæg
    Hej! Kan nogen anbefale en cartoon-serie på fransk med undertekster el.lign. bare hvor der er undertekster på dansk el. engelsk
  • Dinner with Dr Azad? Brick Lane

    Forumindlæg
    Nogen kan finde denne tekst til mig på dansk... novellen "Dinner with Dr Azad" Hjæææælp.. :-( på forhånd tak
  • Velfærdsmodel

    Forumindlæg
    Har brug for hjælp til dette spørgsmål, håber der er hjælp at finde: Hvilken indflydelse den danske velfærdsmodel kan have pa° familiemønstre, ligestilling og socialmobilitet i Danmark? Tak på forhånd
  • Den blomstrende have

    Forumindlæg
    Hej alle :) jeg skal op i mundtlig dansk og har trukket den blomstrende have, og skal lave en synopsis. Er der nogle der har sådan en eller kan hjælpe mig?
  • HEINEKEN

    Forumindlæg
    HEJ ALLE! ER DER NOGLE DER TILFÆLDIGVIS VED NOGET OM HEINKENS POSITION PÅ DET DANSKE MARKED? MANGLER VIRKELIG HJÆLP!!! MARIA
  • CARLSBERG

    Forumindlæg
    HEJ ALLE! ER DER NOGLE DER VED NOGET OM CARLSBERG KONKURRENCEMÆSSIGE POSITION PÅ DET DANSKE MARKED??? MANGLER VIRKELIG HJÆLP!! PÅ FORHÅND TAK!! MARIA
  • Trisomi 13

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har til opgave at skrive noget om trisomi 13 symdromet, og det er helt umuligt at finde noget på nettet om det (på dansk). Er der nogen der kan hjælpe mig ? :)
  • samfundsfag (at) velfærdstat

    Forumindlæg
    lige et spørgsmål som jeg ikkke ved en skid om ? hvordan forholder de danske partier sig til danake velfærdsstat ? er der nogle der vil hjælpe med det . påforhånd tak
  • Dogme

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som har nogle gode hjemmesider, eller bare info om dogme95s anerkendelse og dens påvirkning på det danske samfund.
  • Spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej. Hvilke spørgsmål kan man blive stillet, når man har fagene biologi og dansk. :) (Ved godt det er forskelligt, men er der nogle der har nogle eksempler)
  • AT- kampen for det gode liv

    Forumindlæg
    Er der en der vil tjekke min AT- opgave igennem. Det er fagene his og dansk, hvor der er tale om kvindernes udvikling fra 1800- 1900 tallet ??
  • Gandhi

    Forumindlæg
    Hej alle Har I nogle forslag til gode hjemmesider eller bøger, hvor man kan finde information om Gandhi? Det må både være danske og engelske sider og bøger :)
  • Evalueringsopgave

    Forumindlæg
    Er igang med min evalueringsopgave og en af problemstillingerne hedder: " Hvorfor er dansk landbrug ikke bæredygtig?" Hvad kan svaret til dette være?
  • RETTE!

    Forumindlæg
    Hej ! Jeg har skrevet en reportage i dansk, og det har ikke været så nemt, synes jeg. Derfor vil jeg spørge om nogen vi rette min opgave for mig?? Mange tak :)
  • Diskussion..

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal i en historie-opgave, diskutere hvordan reformationens indflydelse på religionen, har påvirket det danske samfund i dag :) Hvordan skal jeg gøre dette?
  • Feature

    Forumindlæg
    Hej! Skal lave en feature i dansk, som skal handle om den by man bor i, som i mit tilfælde er København. Er der nogen der har lavet noget lignende og kan informere mig lidt mere om det?
  • La vie en rose

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive et resumé af filmen La vie en rose. også ville jeg hører om der er nogle der har skrevet et på fransk? eller på dansk.. Det ville være til stor hjælp. resumeet skal være på godt en side.
  • Fremmedarbejderen og bagerjomfruen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til dansk eksamen her på mandag, og der er blevet opgivet en tekst af Klaus Rifbjerg, som hedder Fremmedarbejderen og bagerjomfruen. Er der nogle af jer der har et resume til den?
  • SRP abstract om GPS

    Forumindlæg
    Hej derude, er der nogle der kan hjælpe mig med at skrive et abstract på engelsk, altså oversætte det, for har det på dansk... kontakt Anrunet[@]hotmail.com Hilsen Anru