Søgning på: fysik og kemi noter. Resultater: 17041 til 17060 af 39386
  • Pia Juul Elverdams Å

    Forumindlæg
    Er der nogen af Jer, der har noter liggende til Pia Juuls Elverdams Å? :) på forhånd tak
  • Seneca om det lykkelige liv

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som har noter om "Seneca om det lykkelige liv"? Jeg forstår ikke teksten :/
  • renæssancen kunst, menneskesyn og verdensyn

    Forumindlæg
    Hej allesammen, har i ikke nogle gode noter til renæssancen kunst, menneskesyn og verdenbillede Tusind tak
  • Article, kendetegn

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogle som har korte noter tl hvad en artikel er ? Meget gerne på engelsk. Dansk går også an :)
  • Ind i sociologien

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som har nogen noter til bogen: Ind i sociologien af P. Gunlach og N. Mortensen ?
  • Platon; Sollignelsen

    Forumindlæg
    Nogen de rligger ind emed nogle note romhandlende Platons Sollignelsen som de gerne vil dele?
  • HJÆLP!! Peak flow????

    Forumindlæg
    HEj. Er der nogen der har noter til Peak flow øvelsen ?? Jeg forstår det ikke.. hjæææææææælp
  • Terminsprøve - Skriftlig fremstilling?

    Forumindlæg
    Hvis man fx har mac (9. klasse) Hvor der ligger noter på, man så medbringe/anvende dem til Skriftlig?
  • Monsterfedt i kirken high 2

    Forumindlæg
    Søger nogen nemme noter til Monsterfedt_i_kirken_high 2 :D
  • la lengua de las mariposas

    Forumindlæg
    er der nogen der har nogle noter eller oversættelse af bogen: la lengua de las mariposas? please hjælp! tak
  • Mat A, intergrering a ln(x)

    Forumindlæg
    Har fucket mine noter op, og skal integrere ln(x) Nogle der kan hjælpe?
  • Dårskabens pris 1509 af Erasmus af rotterdam

    Forumindlæg
    Er der nogen der har analyseret Dårskabens pris 1509 af Erasmus af rotterdam som kunne hjælpe? Noter om det ville også være behjælpeligt [??]
  • Mediefag C-niveau - Eksamen!!!!

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har nogle gode råd og tips til mediefags eksamen og evt. nogle noter?
  • Hvad ved I om salte?

    Forumindlæg
    Hejsa;) Er ved at skrive noter om salte, så vil bare lige høre, hvad I ved om det... Tusind tak på forhånd.
  • Eksamensspørgsmål

    Forumindlæg
    Hej :) Nogen der har nogle gode noter til mine eksamensspørgsmål? Eller som evt. vil kigge lidt på spørgsmålene ;)??
  • HASTER!!!

    Forumindlæg
    Hejsa, er der nogen der har gode noter til bioteknologi? Skal op til terminsprøven snart. Det vil være en stor hjælp:-)
  • dm3 til cm2

    Forumindlæg
    Hvor meget er 3 dm3 i cm2 ??? Jeg ønsker mellemregninger, da jeg skal notere det... :)
  • Rungsteds lyksaligheder???

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle, der sidder med gode noter til Rungsteds lyksaligheder af Johannes Ewald. ?
  • Æneiden

    Forumindlæg
    Jeg ville høre, om der var nogen derude, som havde nogle gode noter til Æneiden? :)
  • Realisme

    Forumindlæg
    Hej :-) er der nogle som har nogle god noter til realisme antirealisme idealisme konstruktivisme