Søgning på: SO2 - Studieområde del 2. Resultater: 17061 til 17080 af 198015
  • Kort stil

    Forumindlæg
    Stil på 700-800 ord = 1½ side. Nogen som lige vil kigge den igennem? Hvis du skriver din mail , sender jeg med det samme. Den afleveres imorgen. På forhånd tak for hjælpen (:
  • diskuterende artikel

    Forumindlæg
    HJÆLP! har virkelig brug for jeres hjælp.. har en diskuterende artikel for til på mandag, og det er ikke lige mit speciale.. nogle der kan finde ud af det ? vi har fået artiklen "min generation har angst" her skal jeg redegøre.. karaterisere samt vurdere osv omkring den.. er gået ...
  • Synopse til de nye ungdomsnoveller

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle, som har læst nye ungdomsnoveller udover jomfrue mudder og hvorfor? på forhånd tak
  • Forbrug - vigtig faktor for vækst i dansk økonomi

    Forumindlæg
    Hej allesammen herinde. Jeg sidder med en aflevering her til imorgen, og står med et spørgsmål som jeg gerne vil have besvaret. Hvorfor er forbrug en vigtig faktor for væksten i dansk økonomi? På forhånd tak :)
  • ligebenet trekant.

    Forumindlæg
    er der nogen der kan fortælle mig om man finde den ligebenet trekantens areal, når man kun kender de tre siders længde..? hvis ja, hvordan.?!?
  • alkohol

    Forumindlæg
    hvilke af disse alkohol er blandbar med vand; methanol, ethanol, propan-1-ol, butan-1-ol, pentan-1-ol?
  • Forholdene

    Forumindlæg
    hejsa har en opgave hvor jeg skal beregn forholdene mellem hvert skibs længde og bredde. fx står der L= 16,5 B= 4,5 SKAL JEG SÅ BARE MINUSE?? PÅ FORHÅND TAK!!
  • Bekæmpelse af Zika virus

    Forumindlæg
    Hej! Vedhæftet er billedet med et spørgsmål til Zikas RNA-polymerase. Har svært ved at forstå meningen, så hvis nogen vil give et bud på et svar eller anden hjælp vil det sættes stor pris på! Mvh
  • plz hjælp det rigtig vigtigt dansk!!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til eksamen, hvor jeg skal analysere den grimme ælling, og jeg har virkelig brug for hjælp til det stykke man skal vælge fra teksten, som skal læses højt. kom med ideer folkens tusind tak på forhånd (ps det haster)
  • Oversættelse?

    Forumindlæg
    Hvordan ville I oversætte dette stykke? "På den måde ville hannen, drevet af kærlighed, komme hjem til hunnen med mad, og hunnen ville holde sig til denne ene han, så kun hans afkom fik glæde af jagtudbyttet."
  • Areal

    Forumindlæg
    målestok: 1:200 Den ene trekant: 6,7 cm x 13 cm den anden trekant: 14,6 cm. x 13, 6 cm. den tredje trekant: 9 cm. x 13, 5 cm. Hvad er arealet???
  • Vektorer..

    Forumindlæg
    Hey derude. Har lidt svært ved følgende opgave. Kunne være super med nogle hints og hjælp: I planen er givet et koordinatsystem med begyndelsespunkt O. For ethvert tal t er to punkter P og Q bestemt ved: P(1+t , t) og Q(2-3t , 4-t) .. Gør rede for at vektor OP og vektor OQ IKKE er parallel...
  • gider i hjælpe? :S

    Forumindlæg
    Jeg har en fysikaflevering for.. Et af spørgsmålene lyder: Forklar årstidernes vekslen. Hvorfor er det vinter her i Danmark når vi er tættest på solen? et andet: Hvor på jorden kan man opleve midnatsol? - og jeg har altså ledt og ledt, men kan virkelig ikke finde oplysninger om det nogen ste...
  • hvordan egenskaber nedarves generelt.

    Forumindlæg
    Hej Er der en der kan gøre rede for hvordan egenskaber nedarves generelt? Tak ;)
  • Bevis

    Forumindlæg
    Hej. Når jeg vil skrive et bevis, siger den i loggen: [7] ! Missing } inserted. } 1.484 \end{proof} Jeg bruger \begin{proof} \end{proof} og har skrevet følgende \newtheorem{proof}[theorem]{Bevis} hvad går galt?
  • TEORI SOM METODE??

    Forumindlæg
    Hej, Kan man benytte en teori som en metode til sin AT?
  • Ordsprog

    Forumindlæg
    Kender I nogle titler på bøger hvor forskellige ordsprog bliver forklaret?
  • Matematik prøve. Nogen der ved hvad der kommer?

    Forumindlæg
    Vi skal have årsprøve i matematik. Ved der kommer noget med et busskema. Nogen der har opgaven?
  • Bend it like beckham

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som ved hvad temaet er i filmen bend it like beckham? På forhånd tak :)
  • At blive gymnasielærer?

    Forumindlæg
    Jeg overvejer at blive gymnasielærer. Jeg har søgt ind på samfundsfag på Aalborg Universitet. Og jeg er i tvivl om man også skal have et sidefag i bacheloruddannelsen eller om det først er i kandidatuddannelsen? Under uddannelsen får man så også undervisningskompetencer eller er det kun forelæsni...