Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 17061 til 17080 af 104934
-
Sætning - i tvivl
ForumindlægEr i tvivl om denne sætning er rigtig --- Melda streitet mit ihr Mutter, weil es gibt viel Chaos in Meldas Zimmer. -
HJÆLP! 24 timers forberedelses eksamen!
ForumindlægHej! Jeg skal op til historie imorgen, og har stort set styr på alt, men dog kan jeg intet finde om hvorfor Versailles traktaten blev lavet. Er der en, som meget kort kan forklare hvorfor den blev lavet? -
Folkeskolelærer vs uni
ForumindlægEr det hårdt at uddanne sig som folkeskolelærer? Hvad er hårdest uni eller professionshøjskolen? Og kan nogen fortælle om deres erfaringer med uddannelsen, hvis der er nogen? -
Ideer til projektopgave?? :)
ForumindlægHej,vi er to søde piger der går i 9. klasse. Vi mangler et produkt til vores projektuge. Vi har om søvn og søvnmangel. Vores problemformulering lyder sådan: Hvad er søvnmangel og hvad skyldes det? Hvordan påvirker søvn og søvnløshed den menneskelige udvikling og kan søvnløshed have betydning for... -
Den nazistiske magtovertagelse
ForumindlægJeg regner med at skrive SSO i historie og om emnet "Den nazistiske magtovertagelse."Hermed mener jeg, nazisternes magtovertagelse i Tyskland fra 1923 - 1933. En god del af opgaven vil være en undersøgelse af grundene til, at nazisterne kom til magten - med fokus på Versailes-traktaten ... -
Hjælp nogle kloge personer?
ForumindlægHej jeg går i 6.klasse og skal have sporg næste år og jeg vil gerne have fransk? og jeg ved ikke så meget om det og har hørt det er mega svært men er der nogle af jer DER VED HVORDAN JEG KAN ØVE MIG EN HJEMMESIDE EN ET TIP? Tak på forhånd ;) -
Notater
ForumindlægHejJeg vil gerne vide, om det er ulovligt at bringe andres notater til ens egen eksamen? Bliver det betragtet som snyd? Og Plejer lærerne at kigge på ens notater før man går ind? -
ordbøger med til engelsk skriftlig årsprøve
ForumindlægMå man godt have ordbøger med til engelsk skriftlig årsprøve? -
Engelsk stil - rettelse !
ForumindlægHej, er der nogle der gider at rette min engelsk stil? evt, for grammatisk fejl eller kommaer? -
Hjælp til dansk politik under 2. verdenskrig!
ForumindlægHej!! Sidder og kæmper med følgende spørgsmål; Hvad var den politiske baggrund for den danske regerings udlevering af jøder til Tyskland under 2. verdenskrig? - Jeg kan slet ikke komme igang, så det ville være super fedt hvis nogen kunne hjælpe mig! :) -
dansk opg?
Forumindlægjeg skal snart skrive dansk opgave, og jeg kunne godt tænke mig en roman eller noget der hører til romantikken. Nogen der kan anbefale noget? -
Lili Marleen
ForumindlægHei..Er der nogen der har læst bogen eller set filmen "Lili Marleen" af Fassbinder??Ja.. for så er du sikkert lige den rette til at hjælpe mig.. Har brug for et lille referat af den eller bare få afvide, hvor man kan leje den pokkers film henne.. Håber VIRKELIG, at du vil hjælpe.. -
Opgaver til kasusbøjede led (HJÆLP)
Forumindlæg1. Direkte objekt, subjekts- og objekstprædiktativer Afgør, om det efterstillede led er direkte objekt, subjekts- eller objekts-prædikativ, og indsæt det i sætningen a) Das Geburtstagsgeschenk in dem Keller zu verstecken war ganz sicher . (der beste Vorschlag) Jeg er kommet frem til, a... -
Rangorden
ForumindlægHvordan forholder det sig egentlig med studieportalens rangorden: Praktikant, professor, m.m..??Vil gerne vide, hvordan grænserne ligger og brydes??? -
oversættelse
ForumindlægAB IN DIE KÜCHE!\nHvad vil kvinder i det hele taget i politik? Vi har kloge og erfarne mænd nok, som er arbejdsløse. Disse forbavsende sætninger skrev dr. B.W. til byrådsmedlem Cornelia Schmalz-Jacobsen, da hun forgæves havde forsøgt at blive borgmester i München.\nBrevets forfatter- eller forfat... -
Typisk dansk ting.
ForumindlægHej alle sammen.\nImorgen i samfundsfags timerne skal jeg medbringe en typisk dansk ting, men jeg har ikke specielt gode ideer til hvad jeg kan tage med. Nogle ideer?\nPå forhånd tak! -
Tage notater med
ForumindlægJeg skal op i mundtligt engelsk i morgen og har altid gået ud fra, at jeg gerne må tage notater med ind til forberedelsen. Nu har jeg lige fået at vide af min veninde, at det må man ikke.- Er det korrekt?Jeg har prøvet at søge på UVM, men jeg formår ikke at kunne finde noget.Mvh.Tissi -
Noter til eksamination
ForumindlægJeg har besluttet mig for jeg slet ikke vil benytte de noter jeg skriver i forberedelsen til min eksamination i resten af mine studentereksamner. Jeg har faktisk gode erfaringer med bare at gå ind og fortælle helt frit og fyre den af.Hvordan gør I? -
Navneord
ForumindlægHej allesammenHar bare et lille spørgsmål. Starter alle navneord med et stort begyndelsesbogstav på engelsk?..ved godt det lyder lidt dumt men det har nu også været en lang ferie:P...Håber der er nogen der kan svare -
Universitets kursus for gymnasie elever
ForumindlægJeg så i nyhederne at man kan som gymnasie elev prøve forskellige kurser efter skole men har ikke kunnet finde noget om det siden. er der ngoet jeg har misforstået eller?
