Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 17081 til 17100 af 156338
-
valg af fag
ForumindlægHej :) Har lige et spørgsmål ang. nogle fag. Jeg går på HF, hvor jeg først har fået psykologi og senere skal have biologi. Men jeg synes at der bliver inddraget meget biologi i faget, og har ikke haft biologi i lang tid. Jeg har nærmest glemt alt om faget. Vil det være en god ide at tage biolo... -
Hvor mange rigtige?
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange rigtige man skal have for at få diverse karakterer i biologi? -
LEKTIEHJÆLP(SRP) SØGES!
ForumindlægLEKTIEHJÆLP SØGES! JEG BOR I KBH OG ØNSKER HJÆLP TIL SRP OPGAVE I BIOLOGI OG HISTORIE! -
blåhval evolition
Forumindlæghej jeg skal i biologi fortælle om blåhvalens evolition håber nogle ved noget tak på forhånd -
kulstoffets kredsløb, hjælp!
ForumindlægHejsa. :-) Jeg skal snart op til biologi eksamen. Er der nogen der kan hjælpe mig med kulstoffets kredsløb? Tak -
hjælp til spørgsmål
Forumindlægheeey alle sammen ;) Hvis der er nogen derude ,som kan hjælpe mig i biologi så må i meget gerne skrive til mig ;) -
hjælp!
ForumindlægHeey Hvis der er nogen som er god til biologi. så skriv lige til mig, da jeg har nogle spørgsmål om DNA. -
Hjælp hurtigt!
ForumindlægEr der en jeg må sende mit biologi til, og lige tjekke at det er rigtigt skrevet? ;) (Gæring) -
forslag
Forumindlæghej jeg skal skrive en biologi rapport om livets opståen hvad for nogle teorier synes i jeg skal bruge? -
rapport
ForumindlægNogle der vil være sød at hjælpe mig med en rettelse af en biologi rapport ? Haster - på forhånd tak :) -
sso om diabetes
Forumindlægen venlig sjæl der ville rette min sso opgave ?? om diabetes Biologi B -
sro
Forumindlæghvilke metoder bruger man i sro i Biologi, hvis man ikke har nogle forsøg eller beregninger med? -
Hvor er ozonlaget tyndest?
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål omkring biologi. Spørgsmålet er: Hvor er ozonlaget tyndest? Håber I kan hjælpe mig!! -
Biologirapport
ForumindlægHej, jeg skal aflevere en biologi rapport om et vandløb, og på den første side skal der være en indholdfortegnelse hvad består sådan en af? -
Hjælp
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig med et par spørgsmål, indenfor faget biologi? -
Et hurtigt spørgsmål og ikke hjælp!
ForumindlægHey, er der nogle der ved hvad 63% i biologi svarer i karaktere? Tak på forhånd:) -
SRP-Pesten-kilder
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at finde kilder. Jeg skriver om pesten i historie og biologi :) -
Mutationer!
ForumindlægHej! Fik dette spørgsmål til en biologi essay: "Er mutationer farlige? og hvorfor?" -
Lektiehjælp
ForumindlægJeg har brug for hjælp til biologi i gymnasiet så jeg vil gerne vide om hvordan kan få hjælp til det -
Beskrive billede af den næringsfattige og den næring sø
Forumindlægkan du beskrive denne figur 186 biologi til tiden den næringsfattige og den næring sø
