Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 17081 til 17100 af 41309
-
Vejledende besvarelse af eksamenssættet
ForumindlægEr det nogen som har vejledende besvarelse af eksamenssættet i skriftlig matematik HF C-Niveau juni 2012? Sættet er fra junieksamen, mandag den 4. juni 2012. -
ville det være dumt
ForumindlægJeg er 20år og fylder 21 til maj. Tænker på at stoppe Hf 2.år nu også søge ind i HF et andet sted. I marts måned begynder man jo at søge ind igen.. Jeg har virkelig brug for pause.. efter 10. klasse gik jeg på hg . Jeg har fuldført hg. Derefter tog jeg 10.klasse i vuc fordi mine karaktere var... -
Studierapport (AT)
ForumindlægSkal Studierapporten vedlægges til synopsen? -
At kigge efter...
Forumindlæg...noget der irriterer mig gevaldigt!! Hvorfor kan folk ikke lave deres egne lektier? I folkeskolen var der så stort et gruppepres på mig, at jeg gav folk lov til at kigge efter mig, indtil jeg kom i 9. og fik en ny klasselærer. Og det var helt væk, da jeg startede på gym. Lige indtil idag!!... -
eksaminer i 1.g
ForumindlægHej. Har lige været til to grunforløbseksaminer, men kommer der flere eksaminer? Skal jeg afslutte mine C-fag eller? Har ikke styr på det. Tak på forhånd. -
Mundtlig matematik.
ForumindlægHvordan vil I lave mundtlig matematik prøve ? Kom med gode foreslag, har selv tænkt på farvekort med stik ord og formler? Så det ser pænere ud, men ellers nogen idé'er er pisse nervøs ? -
årskarakter + eksamenskarakter
ForumindlægHar lige et ret simpelt spørgsmål(: Er det ikke korrekt, at man tager gennemsnittet af årskarakteren og eksamenskarakteren i det pågældende fag, og fører den karakter videre på eksamensarket? eller kommer begge karakterer til at stå på eksamensarket? - har ledt efter dette spørgsmål herinde, ... -
Hvis man dumper ét fag?
ForumindlægJeg har læst et sted at alle fag skal være bestået før man kan læse videregående uddannelser, eller er det kun gennemsnittet der gælder? -
Psykologisk undersøgelse af Fysisk fravær
ForumindlægHej Studieportal Jeg stor og skal lave en rapport af fysisk fravær på gymnasie elever og Hf elever - og om der er en sammenhæng mellem om den ene gruppe har mere/mindre end den anden. Men jeg mangler ideér til Analyse og teori - hvad man kan hive med ind af relevant teori. Tænker lidt om so... -
Eksamensspørgsmål medicin KU
ForumindlægEr der nogen, der ved om de udtænker helt nye eksamensspørgsmål hvert år? Eller er der tale om parafraseringer af gamle eksamensspørgsmål fra de forskellige år som sættes sammen - eller måske en blanding af begge? -
KARAMELDAG
ForumindlægHeeej alle sammen .. Som i veed er dere karameldag her d. 28 maj .. Jeg ville spørge jer om, hvad i skal lave på selve dagen, hvor i skal hen osv.. Og hvilke kostumer i skal have på. Er i spæææændteee til dageen :P ? -
Retskrav?
Forumindlæghejsa, jegt fik noget som de har vurderet mig indenfor, også har de skrevet det her ''ansøgeren vurderes at have retskrav på optagelse på gymansiel uddanelse'', hvad vil det sige helt præcist?? btw har valgt stx -
Eksamensbevis
ForumindlægBevis for studentereksamen og eksamensbevis er det samme ikke ? -
prøveeksamen hjæææælp
ForumindlægHvad går det ud på? Er det svært? -
AT mundtlig ... hjælp!!
Forumindlæghej jeg skal op til at i det moderne gennembrud min problemformulering var Problemformulering Hvordan indgår Henrik Ibsens “Et Dukkehjem” som indlæg i kønsrolledebatten under Det moderne gennembrud? • Gør rede for centrale udviklingstræk i perioden • Analyser et udd... -
Alternative energiformer
ForumindlægJeg står i situationen hvor at jeg skal snart skal op til afgangsprøve i fysik/kemi vores overemne er "Hvordan kan vi formindske den enkelte og samfundets udledning af stoffer til atmosfæren" og vi har så valgt at fokusere på alternative energiformer (sol, atomkraft) vores problemsti... -
i søgen efter en novelle
Forumindlægjeg har så trukket emnet "livet på kanten" og tænkte om man måske kunne hjælpe lidt ved at anbefale en novelle, for jeg er lidt lost! opgivelserne er: - som englene flyver -udslidt - intet - life is a bitch -
bevis for gitterligning
ForumindlægHej alle Nogen, der kan hjælpe mig med at bevise gitterligning? Pfh. tak -
er der en der vil rette min stx Mat A?
Forumindlægjeg ønsker ingen kommentar mht. opgave 14. jeg føler mig dum. det kan jeg slet ikke leve med. tør aldrig mere se min lærer i øjnene. og lige frem at skrive at jeg ikke kan gennemskue den.. tror censoren griner af mig jeg har haft matematik i 3 år og kan jeg ikke finde ud af at beregne rumfange... -
10. klasse engelsk
ForumindlægHej, ville bare lige høre, hvor lang tid det man selv har forberedt skal vare til den mundtlige engelskeksamen i 10 klasse?
