Søgning på: bestem tallet p'(15), og forklar, hvad dette tal angiver. Resultater: 17161 til 17180 af 144397
-
USA's valgsystem
ForumindlægVil spørge om der er nogen give mig et hint, til hvordan jeg kan regne følgende opgave ud: Find ud af, med hvor lille et mindretal den amerikanske præsident kunne have været valgt i værste tilfælde. På forhånd tak :) -
Havet
Forumindlæghvilken indvirkening har isen og saltet på vandet -
Program R
ForumindlægHej. Jeg har problemer med program R. Opgaven går ud på at jeg ksla plotte den fundne fotenspunktion sammen med datapunkterne. Først har jeg plottet punkterne og derefter har jeg gemt potens funktionen P=e^5,44+(e^(-0,31))^a men så når jeg prøver at plotte dem sammen med add=TRUE siger den non-nu... -
procent forskellen. HJÆLP
Forumindlæghej. hvordan finder jeg hvor mange procent forskel der er på 18157 og 17801 ???? -
Hjælp Mig Med Algebra/Matematik!
ForumindlægHeeej Alle Sammen! (-: Vil nogle af jer her, være søde at hjælpe mig med algebra (Matematik) regne stykker!? Altså vil i ikke nok vise mig en måde man kan lave dem på? Håber der er nogle her der vil hjælpe mig! (-: -
klippene
Forumindlæghej. i kender godt youtube. Alle klippene er blevet ser, men hvorfor er alle blevet set. er det ikke fordi alle klippene er tiltrukket til at få noget for penge eller? -
Kulhydrater
ForumindlægHvilken slags isomeri er glukose og fructose? -
Hvad skal...
Forumindlæg... man huske når man skriver en tysk stil? (: Altså gramatikken. Tak på forhånden -
Hjælp til problemformulering
ForumindlægHey dude's Er der nogle mennesker herinde, som vil give nogle tips til en problemformulering omkring dette: Social arv, ens opvækst etc. Sammenhæng mellem økonomisk kapital samt habitus og madvaner. Tak på forhånd! :-) -
Statik
ForumindlægHvad menes når der bliver spurgt om: Bestemt det ækvivalente kraftpar system -
Hjælpppp
ForumindlægHejsa - vi skal til “mundtlig eksamen” og jeg har lavet en synopsis af ‘et blad fra himlen’ af H.C. Andersen... nogle der ved hvad man skal snakke om, eller hvad man skal sige... er ret lost -
Naturkatastrofer!
ForumindlægHvordan er naturkatastroferne opstået? - New Zealand - Haiti - Vulkan på Island Hvad kan man gøre så der kommer færre skader? Hvad er der sket med de penge vi har sendt ned til de katastrofe ramte lande? - Vil i være søde, at hjælpe mig med at svarer på de her spørgsmål? (-: -
Gasolie
ForumindlægHejsa.. Er der en som kan hjælpe mig.. Sidder her med min kemiske og fysiske tabeller (bog) og skal finde ud af hvad gasolie vejer kg/l og g/ml.. Er der en som har samme bog og kan sige mig hvor jeg skal lede efter det?? Så kan jeg heller ikke finde den kemiske betegnelse for kogsalt??? -
fysik rapport det globale miljø
ForumindlægHej mig og min veninde skal lave en fysik rapport om det "globale miljø". men vi har lidt problemer med hvad den skal indholde? og hvordan vi skal bygge den op? Tak på forhånd :-) -
Optagelsesprøve til HHX
ForumindlægHej, jeg skal til optagelsesprøve meget snart. Kan I hjælpe med hvad man typisk skal op i. Og hvad de typisk forventer jeg skal kunne. Og hvordan det forgår? Så jeg er en smule forbedret. :-) -
ab-ba
Forumindlægkan ab minus ba give 0 ? -
Hjælp... Matematik
Forumindlægnogle der ved hvordan man hæver parenteserne og reducer udtrykkene?? (x+5)+(x-3) (-2x+4) -
Oversættelse af sætninger
ForumindlægHej. Jeg var brug for hjælp til et par sætninger, jeg er lidt usikker på. Jeg har næsten lige fået tysk, så det er nok derfor det måske er lidt dumme spørgsmål:/ Det skal helst være nogle lette sætninger:) 1) København gør meget ud af miljøet. 2) De har en plan om at København skal være en by ud... -
friktionskoefficient
ForumindlægHej, jeg har en opgave, der spørger om hvor stor kraft skal man brug for at trække en kiste som står på gulvet. kisten vejer 120kg. mit problem er at jeg er kun givet den dynamiske friktionskoefficient og min logik siger mig, at jeg skal brug den statiske friktionskoefficient, da kassen står på ... -
Hjælp til kristendom synopsis
ForumindlægHej alle. Jeg skal lave en sypnopsis i kristen, og har valg Adam og Eva som underemne. Nu skal jeg får lavet en problemformulering. Kan der være nogle, som kan komme med forslag til hvad min problemformuling kan være? På forhånd tak:)
