Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 17161 til 17180 af 34269
  • redegør for vektorpeodukt

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg er ved at se på spørgsmål til den mundtlige eksame. Hvis jeg trækker redegør for vektorprodukt, hvad ville så være godt at have med? Har brug for lidt indput.
  • MAT A HTX

    Forumindlæg
    Hey Er der nogen der har svarene til "Skriftlig eksamen HTX Mat A 2009"? på forhånd tak
  • Phenoler, er det en alkohol?

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg har spørgsmålet: Har phenoler noget at gøre med alkoholer? Vil det være relevant at komme ind på til eksamen i kemi B? Mvh Esben :)
  • - JUST LIKE THAT TEKST - HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP TIL ENGELSK

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som har en anaylse eller et resumé af Teksten: JUST LIKE THAT - MICHAEL RICHARDS?? SKAL VIRKELIG BRUG DET - skal til eksamen imorgen. SOMEONE HELP ME!
  • dansk oversættelse af letzte pizza

    Forumindlæg
    Hej Er der en som har en dansk oversættelse af Letzte Pizza af Milena Moser, sidder og læser til eksamen, og kan simpelthen ikke nå det hele. Håber der er en som kan hjælpe?
  • skriftlig fremstilling.

    Forumindlæg
    Hvad for nogle tekster var der sidste år i Dansk skriftlig fremstilling i 9. klasse.? Altså eksamen.?
  • Latin noter?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er brobygning på en skole og de skal have latin eksamen og så skal jeg være med men har ingen noter da jeg kun har været der i to uger så ville lige hører om der er nogen der er lidt behjælpelige her inde :d
  • Analyse af historien om en moder.

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til eksamen i maj. Kan I hjælp for at analyse af historien om en moder skrevet af H.C Andersen.
  • Engelsk B Hf - Mundtlig *VARIGHED* ?

    Forumindlæg
    Hej, [ENGELSK B - HF MDT.] hvor lang tid skal jeg selv lave en præsentation af det ukendte materiale til eksamen? Er det 10 min? 15min? Tak
  • Engelsk B skriftlig

    Forumindlæg
    Hvordan opnår man en højkarakter til den engelske skriftlige eksamen på STX B? Nogle der har nogle gode noter angående det skriftlige arbejde
  • bariumsalte

    Forumindlæg
    Hej jeg er gået helt i stå med opgave c. en der gider hjælpe?` http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-2.pdf
  • Øve til terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej SP, Er der nogle der har første delopgave uden hjælpemidler liggende, som kan sendes til mig, da jeg gerne vil øve mig på opgaver som kan dukke op til eksamen.
  • Får man sin SRP tilbage?

    Forumindlæg
    Efter censorer og vejledere har rettet SRP'en, får man den så tilbage? Må de gerne skrive i den, eller er det ligesom til eksamen, hvor opgaven ikke må skrives i?
  • Virksomhedsøkonomi Niveau A HHX 2009

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og er igang med en eksamen opgave fra sidste år. Er der nogle som sidder inde med den, som har mulighed for at sende den til mig? M.V.H. Niels
  • Novelle om ondskab

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket en novelle om ondskab, som jeg skal analysere i dansk mundtelig eksamen 9. klaase. Nogle der har gode ideer?
  • Science fiction eksamenstekster

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg har trukket fordybelses området "science fiction" til dansk mundtlig eksamen. Er der nogen, som har en god tekst, som ikke er for lang? På forhånd tak :)
  • Bamsen med hirsehjertet

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle som har en analyse af "Bamsen med hirsehjertet" af Louis Nielsen. Eller evt. bare ved hvad budskabet er? Det er til en mundtlig dansk eksamen På forhånd tak :)))
  • Gud problemstilling

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælpe mig med at formulere en problemstilling om Gud? kunne godt tænke mig at skrive om islam perspektiv :) btw skal op til eksamen med det.
  • Valgaften

    Forumindlæg
    Hey SP Jeg sider og skal til eksamen, og jeg har trukket levende billeder og valgt valgaften, men jeg kan ikke finde et oplæsningsstykke. Tak
  • guillain-barré syndrom

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/documents/STX061-BIAV1.pdf opg. 3 i denne ^, spørgsmål 5 kan jeg ikke finde ud af. en der vil hjælpe?