Søgning på: religion eksamen. Resultater: 17161 til 17180 af 37418
-
Synopse
ForumindlægHjælp jeg har et problem, med jeg er ved og lave min 10. klasses Synopse og jeg er meget i tvivl om hvor meget jeg skal læse op, hvor mange linjer ca.? Jeg har valgt at jeg vil læse op fra en anmeldesle af min kortfilm. Men der er 2 hele sider. Det er jo alt for meget og skulle læse op.. -
Synopsis - HJÆLP!
ForumindlægJeg er ved at lave synopsis, men jeg er i tvivl om hvordan det skal se ud det hele. Nogle der vil hjælpe med at sende en de har lavet? eller lige kigge på min? -
SSO om nervesystemet og hukommelse
ForumindlægHej alle sammen... Jeg havde snakket med min lære om at jeg ville skrive om "Nervesystemet med henblik på Alzheimers". Nu har jeg så fået min problemformulering hvor det første spørgsmål lyder: - Gennemgå hjernens opbygning og funktion, idet hovedvægten lægges på at beskrive en model f... -
Idéer til eksamensprojekt
ForumindlægHej alle! Jeg skal i gang med mit eksamenprojekt i billedkunst. Sidder lige nu og prøver på at finde idéer, men kunne godt tænke mig at høre, om I havde nogle gode idéer? Mit overemne er "Sammenstød" og det kan f.eks. være et maleri, foto, en skulptur eller noget helt andet. Håber I ... -
God Jul!
ForumindlægJa, en sådan trå måtte jo opstå før eller siden! Så god jul til alle! Må I have en god ferie, med hvad dertil nu hører. -
Boksplot over grupperet
ForumindlægLaver man normalvis boksplot over grupperet data? -
Tips til Prøve
ForumindlægHeij Allesammen ., Skal nemlig have terminsprøve i skriflig matematik imorgen. Så hvis i har nogle råd, så fyr af med dem. Har nemlig hørt at skriflige matematik er meget svært På Forhånd tak. -
Inocente - rettelse bedes
Forumindlægopgaven er vedhæftet -
hastighedsfunktion.
ForumindlægHvorfor er v'(t)=a(t) stamfunktion til deltaV=a(t)dt? -
Reklamer... Hjælp !
ForumindlægHej derude. I dansk har jeg trukket faste reklamer til min mundtlige prøve i dansk. Jeg har nu ledt i 2-3 dage uden at finde den helt perfekte. Derfor søger jeg nu her hjælp, og i må utrolig gerne vedhæfte en fil, hvis i kan finde noget.... På forhånd tak ! -
Lys
Forumindlægjeg har fået til opgave at skrive om lys. Jeg skal ind på følgende emner: bølger, fotoner, uva, uvb og uvc men da jeg ikke har nogen konkret problemstilling at gå ud fra har jeg ingen anelse hvor jeg skal begynde er der en der kan hjælpe mig med at starte? -
Års prøve - hvordan læser man bedst op?
ForumindlægHejsa, Jeg skal til års prøve i samf på fredag - Men er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan man bedst læser op? Jeg sidder og læser alle de sider og emner vi har været igennem + skriver vigtige pointer ned.. Er det sådan man "gør"? :-) -
analyse af barnet
Forumindlæghej. jeg skal analyse af barnet af Poul Henrik Trampe. er der nogen kender den tekst ok kan hjælp mig? -
sammenhængen mellem kulstofkredsløbet og strålingsbalancen?
ForumindlægEr der nogen der kan forklar mig hurtigt hvad sammenhængen mellem kulstofkredsløbet og strålingsbalancen er bare det vigitgste. På forhånd tak. -
Kronisk Myeloid Leukæmi
ForumindlægHej.. Er der måske nogen af jer, der kunne tænke sig at forklare mig, hvordan man kan besvare disse spørgsmålet bedst muligt. Kronisk Myeloid Leukæmi (CML) er en kræftsygdom, hvor der ses forhøjede værdier af en bestemt type hvide blodceller. Hos patienter med CML indeholder disse hvid... -
Hvor meget betyder karaktererne i 1 og 2. g på HHX?
ForumindlægHej Jeg skal starte på HHX her efter sommerferien, og der er noget, jeg er i tvivl om. De karakterer jeg får i 1. og 2. g, tæller de i det endelige gennemsnit i 3.g? Og hvad med mine årskarakterer i de forskellige klasser?Hvilke karakterer er det egentlig, der tæller til det endelige gennemsnit ... -
Adgangskrav til gymnasiet
ForumindlægHej</p> <p>Jeg har en elev i 9.klasse der har fravalgt tysk i det hun kommer fra Kina og har haft rigeligt at se til med det danske sprog og engelsk. Hun har imidlertid gennemgået en kæmpe udvikling med det danske (og det engelske, det er ikke nemt, men hun knokler) og vil rent faktis... -
Matematiske beviser
ForumindlægHåber, jeg kan få lidt hjælp :D Jeg vil gerne have styr på så mange matematiske beviser som muligt.. De matematiske beviser, som jeg kender til er: Koordinatsystem Andengradsligning Afstandsformlen (Afstand mellem 2 punkter) Afstand mellem punkt og linje Afstand mellem 2 punkter (3-di... -
Dansk
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig Dansk om to dage , men jeg ved ikke hvordan skal jeg perspektiver til min tekst :( Hjælp !! tak -
DX og Intervaller
ForumindlægHejsa, VIlle høre om nogle kunne forklare følgende for mig, så det er til at forstå: - Hvordan skal man fortolke endelsen dx i forhold til integraler? - Hvordan skal man forstå at en funktion skal være deffineret i intervaller i forhold til integraler (og differentialligninger)? Pfht.
