Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 17201 til 17220 af 25465
-
SRP- Emne????? Hjælp
ForumindlægJeg skal til at skrive srp, nogen som har gode ider? Jeg har : Matematik A, Historie A, Dansk A, Spansk A, Engelsk B, Samfundsfag B, Fysik B, Kemi B. Det skal være Matematik, også et andet fag. På forhånd tak. -
Det haster.....!!!
ForumindlægHej allesammen:) Jeg ville godt vide hvordan jeg kan være god til Dansk, Matematik og Engelsk for er dårlig til det for hele tiden 02. Jeg kæmper virkelig for det men kan ikke.. Så ville godt lige høre hvordan jeg kan blive bedre til fagene. Ville være mega glad for hvis der nogen der gad og... -
International Communication ApS?
ForumindlægHej! Jeg har søgt lidt på nettet og faldt over følgende hjemmeside: link: http://www.internationalcommunication.dk/kurser/engelsk.html De udbyder engelsk på forskellige niveauer! Er der nogle her, som går til deres kurser el. ved noget om dem?Hvordan er det? -
VENNER!
ForumindlægHej ..derude pepz.. Jeg skal i samarbejde med min studieretningsprojekt/opgave analysere en tale, en engelsk tale . Er der nogle derude, som sidder inde med en analyse-model man kan følge når det er en tale? retorik osv.. Det haster. Tak på forhånd -
Lektiehjælp tilbydes
ForumindlægHej, Jeg tilbyder online lektiehjælp i matematik A, fysik A, kemi B og engelsk B. Jeg har fået 12 til samtlige eksamener - undtagen fysik hvor det blev til et 10-tal. Jeg er 19 år gammel. Skriv i indbakken hvis interesseret :) -
Formulering
ForumindlægGoddag Studieportalen Hvordan siger man på engelsk; ''Gro op'' Altså ment med planter, der gror op. Altså ikke ''grow up'', da man forbinder det med mennesker. På forhånd tak -
HASTER!
ForumindlægHej folkens, jeg skal oplæse en historie som jeg har skrevet. Jeg er MEGET dårlig til engelsk, så kan I måske rette teksten, jeg kan nemlig ikke se mine fejl, og jeg vil heller ikke lyde fejlagtigt foran hele klassen. Det vil være en stor hjlæp -
Hjæælp :(
ForumindlægHey alle! Nogen der er god til engelsk? - og måske har lyst til at rette en stil? Den er ikke særlig lang.. Skal snart aflevere den - men vil gerne få den rettet af nogen inden aflevering :-) Håber virkelig nogen vil rette den! Hilsen Wisshnem -
Samfundsfag
ForumindlægHej med jer! Hvis man skriver i Samfundsfag B og Engelsk A om homoseksuelle, hvilke metoder kan man så bruge mht. samfundsfag? Og kan jeg bruge en bestemt teori eller model ? Emnet er Homoseksuelles Stilling i USA. -
Corona spørgsmål
ForumindlægHej Er igang med en mundtlig engelsk opgave, hvor jeg skal lave outline osv. Har valgt overmnet: global issues og underemnet: Corona Vil gerne høre om nogen herude har nogle ideer til spørgsmål jeg kan tage op? Mvh Nikolai -
Rettelse af eksamens stil på B Nivo ( Eng )
ForumindlægJeg har netop været oppe til Engelsk eksamen B på HF. Jeg er dog MEGET bange for at være dumpet, derfor ville jeg bede en af jer til at rette min stil og give en ca. karakter. -
Psykologiske teorier om parforhol
ForumindlægJeg laver SRP i engelsk og psykologi, og jeg skal lave en diskussion om hvordan forskellige ubevidste mekanismer kan påvirke parforholdet, og jeg skal kort inddrage Jurg Willis og hans kolusionsteori.. Hvorfor nogen andre teorier kan man inddrage? :) Please hjælp... -
Forklaring: grammatikfejl
ForumindlægHvordan forklarer man fejlen i nedenstående sætning? Altså hvilke ordtyper er der uoverensstemmelse i mellem? "Vi skal snakke lidt om angående om vejens forløb" (Som f.eks. når man forklarer på engelsk, at der ikke må være præposition før en that-sætning.) På forhånd tak! -
Hjælper gerne med afsætningsopgaver
ForumindlægHej Alle Jeg tilbyder gerne hjælp til afsætningsopgaver på A Niveau som man får på HHX, da jeg selv bliver færdig på HHX til sommer:) samt engelsk og måske også matematik som man får på første og andet år på hhx -
Apartheid
ForumindlægHej allesammen, Jeg skal skrive SRP om Apartheid i Sydafrika i Historie og Engelsk. Jeg skal derfor finde kilder skal jeg kunne analysere i begge fag. Derfor vil jeg spørge om der nogen, der har nogen gode kilder man kan analyse. - Mange tak på forhånd -
SRP om en bog?
ForumindlægHalløj, er der nogen, der ved, hvordan man skriver om en bog i sin srp? Overvejer nemlig at skrive om en bog i fagene historie og engelsk, men jeg er ikke lige helt sikker på, hvordan jeg ville skulle skrive srp'en. -
projekt opave Corona
ForumindlægCorona-Crazyness Projektopgaven går på tværs af skolens fag og emner, og læreren tilrettelægger og differentierer undervisningen, så den tilgodeser den enkelte elevs mulighed for at arbejde med: en problemstilling, opgavens indhold, arbejds- og undersøgelsesformer, kilder og materialer, udtryks-... -
Hjælp til speakers corner
ForumindlægJeg skal lave en lille kort fremlæggelse om noget der hedder speakers corner, det er en form for fristil på engelsk, men jeg er på bar bund, jeg har ingen idé om hvad jeg skal skrive om? Håber i vil komme med nogle forslag til hvad jeg evt. kunne skrive om? -
SRP - Sting rapport
ForumindlægHej! Jeg skal til at skrive SRP om bassisten/sangskriveren Sting. Jeg har fagene musik og engelsk og jeg tænkte på om der var nogle der lagde inde med noget omkring ham. Det kan være en ide, opgave eller tekster der kan analyseres. -
Engelsksproget fysioterapiuddannelse
ForumindlægHej Hej ! Jeg søger en engelsksproget fysioterapiuddannelse til min kæreste, som ikke taler dansk, og vi har ikke selv haft held med at finde den Ved I om der findes sådan en her i landet? Hvis I kender til andre lignende uddannelser på engelsk, vil jeg meget gerne høre om dem. På forhånd tak for...
