Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 17221 til 17240 af 39570
-
Problemstillinger i La otra orilla...
ForumindlægHey ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig lidt, med at finde ud af hvilke problemstillinger der er i de første 3 kapitler af La orta orilla de El Dorado -
hvilepotentiale
Forumindlæghej. jeg ved hvad et hvilepotentiale er, men kan simpelthen ikk svare på det spørgsmål :S håber nogen kan hjælp Forklare hvordan et hvilepotentiale opretholdes i et normalt neuron. -
grupperet observationer
ForumindlægNogle som kan forklare mig hvordan man laver boksplot med grupperede observationer.. synes ikke jeg kan gennemskue det?.. der er noget med det i sumkurven, da man kan aflæse nedre og øvre kvartil + medianen , men det er vel ikke selve boksplottet ? -
Oplæg tiderne
ForumindlægHej, Skal til dansk afgangseksamen på HHx på Torsdag. Vi skal ifølge den nye reform lave et oplæg på 5minutter omkring den tid (det moderne gennembrud, nyere tid osv) vi trækker. Andre der skal dette, og har I evt. lavet nogle oplæg? Mvh. kasper -
HAR BRUG FOR HJÆLP TIL PRØVE
ForumindlægEr der en der kan give et definition af følgende ord. På Englesk. Amish Racism Sport Australia and the aboriginal Hooliganisme -
Fuld pensum
ForumindlægHej Er der nogen der ved om man skal op i alle fag når man skal op i fuld pensum ? Skal man op i de fag man har afsluttet på 1. og 2. år eller bare dem man afslutter på 3. år ? På forhånd tak for hjælpen -
Forskel på Carbonhydrid og carboxylsyre?
ForumindlægJa, overskriften siger det hele. Hvad er forskellen? -
navne på formler liste?
ForumindlægNogen der kender et link med diverse formler i kemi og de dertilhørende navme? såsom CH4 - methan NH3 - ammoniak osv -
Bestået eller ikke bestået
ForumindlægMit problem er, at jeg har fået 02 og 02 i engelsk på B. Da de hver har vægten 0,75 bliver det til 1,5 og 1,5. Mit spørgsmål er: Har jeg bestået faget og hvordan ser man det? Ser man på karakteren før eller efter vægtningen? -
Eksamenssæt
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvor jeg evt. kan finde de gamle eksamensæt i matematik og engelsk fra STX -
Fantastisk hjemmeside
ForumindlægHej alle. Jeg er faldet over denne hjemmeside, og den er simpelthen så god, så synes lige, jeg ville dele den med jer: http://www.viby-gym.dk/bp/ håber i også kan bruge den :) -
oversætte fra dansk til engelsk.. please hjælp
ForumindlægNogen der kan oversætte denne her : Teksten handler om en mand der sidder i toget. Han kommer fra et møde hvor han bliver tiltalt af en CSU politiker som om han er en person der ikke tilhører det tyske folk. Politikeren siger "Deres landsmænd...", underforstået det tyrkiske folk. ... -
Eksamenssæt STX 2009?
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med et link til MAT A (3 årig) opgaverne fra STX afgangseksamen 2009? Altså selve opgavesættet? -
skriv reaktionsskema for følgende reaktioner
ForumindlægA) Adidition af hydrogenchlorid til ethen b) adiition af dibrom til cychlohexen c) elimination af hydrogenchlorid fra chlorcyclohexan Var ikke med til timen kan i ikke hjælpe mig ? :((( -
fsa geografi
ForumindlægHey, i dag har jeg som udtræksfag trukket skrivtlig geofrafi, og det er jeg egentlig glad for. Er bare lidt på bar bund. Er der nogen af jer, der ved hvilke ting man skal vide i geografi, ting der med stor sandsynlighed vil blive spurgt om og hvor jeg kan øve mig (en hjemmeside eller lign.)? Er ... -
synopsis
Forumindlægjeg er lidt i tvivl om hvad man skal skrive i sine underspørgsmål? Om jeg skal lægge mere vægt på metoderne eller generelt om det historiske/viden. fx skal jeg redegør for hvordan Darwin kom frem t arternes udvikling; hvad skal j så præcis komme ind på? Metode? Eller mere hvad HAN gjorde og her... -
Forhold.?
Forumindlægjeg sidder her med en biologi opgave med en figur der siger at vægtforholdet mellem rod og top er 0,36. hvad vil det sige? håber i kan hjælpe mig for kan ikke få det til at hænge sammen med den øvrige del af opgaven som i øvrigt skal afleveres i morgen :( Mvh patricia. -
tidligere eksamenssæt til mikroøkonomi (HA-almen)
ForumindlægHej, Er der nogen der ved, hvor man kan finde tidligere eksamenssæt til Mikroøkonomi (Ha almen, 1 år). ? Er de ikke offentligtgjort et sted på nettet? På forhånd tak:) -
Terminsprøve
ForumindlægHej, jeg skal op til terminsprøve i matemtik på b niveau snart. Men jeg hører at der er nogle skoler som allerede har været oppe. Tænkte på om der er nogen som kunne sende mig opgaven, eller bare fortælle om nogle af opgaverne og hvad man skal ligge vægt på. Er nemlig ret nervøs for den, da vores... -
Spansk eller tysk?
ForumindlægHej, Jeg er i slutningen af mit andet år på stx og jeg har spansk på A. Jeg har lidt fortrudt at vælge det og vil virkelig gerne have tysk, kommer lidt med et dumt spørgsmål, men er der måske en lille mulighed for at jeg kan skifte til tysk på B eller A niveau ? hvis jeg har det i 3g og går på...
