Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 17261 til 17280 af 142867
  • Kort oversættelse fra dansk til engelsk

    Forumindlæg
    Én ulykke kommer sjældent alene (overskrift) Det år havde der været en serie kriser for bystyret. Først gik arbejderne på byens største stålværk i strejke. Nyhedsmedierne skrev om slagsmål (a scuffle) ved portene til værket. To hundrede politibetjente måtte sørge for, at busserne med strejkebryde...
  • Antistoffer

    Forumindlæg
    hej ville i ikke nok hjælpe mig med et spørgsmål om antistoffer? det lyder sådan Hvilken bindinstype spaltes af ensymet?
  • legemers bevægelse

    Forumindlæg
    hej.. Jeg skal rede gøre for teorien bag stive legemers bevægelse hvilke ting skal jeg have med der? Har inertimoment, massemidtpunkt, kraftmoment og impulsmoment er der andet? det der impulsmoment forstår jeg ik rigtig..
  • SRP Nedbøjningsforsøg - opstilling af formel

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skriver SRP i mat/fys om broer. Til fysikdelen har jeg lavet et forsøg om nedbøjning af en bjælke med to støttepunkter i hver ende. Jeg har lavet 4 måleserier, hvor jeg i hver måleserier kun har ændret en faktor i følgende rækkefølge: bredde, højde, længde og belastning. Jeg skal s...
  • download af SP

    Forumindlæg
    Jeg ved at det er muligt f.eks. at downloade SP på din computer, så man har adgang offline. Men hvordan gør man det? jeg er før stødt på et indlæg om det men husker ikke lige linket til det.. kan nogen fortælle hvilke programmer man skal hente og sådan? Venligst Anne
  • Bedre i biotek skriftligt?

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en bioteknologi aflevering. Det har lige slået mig, at jeg nok skal op i dette til sommer da jeg går i 3.G og har faget på A niveau. Hvordan filan kan man forbedre sig i bioteknologi skriflig? Jeg føler meget meget ofte at jeg er lidt afhængig af nettet, hvilket ikke er godt. D...
  • hvad er en præsentation

    Forumindlæg
    hej alle spørgsmålet siger lidt sige selv, er der nogen der ved hvad en præsentation er ? er nemlig ikke sikker på forhånd tak
  • Facit til STX B-niveau 18/12-07

    Forumindlæg
    Hej. Hvor kan man finde facit til eksamenssæt STX B-niveau fra d. 18/12-07. På forhånd tak.
  • omregning til MWh

    Forumindlæg
    Jeg skal beregne kroner om til MWh nogle som eventuel kan hjælpe?
  • Blåsyre

    Forumindlæg
    Jeg har beregnet stofmængden for henholdsvis HCN og NaOH før - men jeg ved ikke hvordan jeg kommer frem til stofmængden 0,8mmol af NaCN efter (markeret med cirkel)? Se fil
  • Kilder fra kvindekamp. Hjælp!!!

    Forumindlæg
    Jeg mangler en artikel med en kilde fra enten dansk kvinde samfund eller rødstrømpebevægelsen, har kigget næsten overalt, er der nogen, der kan hjælpe??
  • international politik

    Forumindlæg
    Nogen der kan på fyldstgørende måde kan definere eller har nogle links til idealisme og realisme som international politik?
  • Dét bliver regnvejr - novelleanalyse?

    Forumindlæg
    Er der nogle der har læst "Det bliver regnvejr".. Hvis I har, vil i så ikke fortælle et kort resume af den. Og hvis der eventuelt er nogle der har lavet en analyse af den, må i gerne sende den til min mail, da det kan inspirere mig. Håber virkelig på hjælpe, da det haster .. På forhånd ...
  • Mængdeberegning

    Forumindlæg
    Opløsningen blandes med 100 mL 0,150 M natriumnitrat c) Beregn de aktuelle koncentrationer kan simpelthen ikke løse dette, er der nogen, der er gode til kemi, som kan hjælpe
  • Til dem med MAT B; design af cykler

    Forumindlæg
    Heeej Tænkte på om der er nogen som kan foreklare med ord hvad det bliver gjort. Ved nemlig ikke hvordan jeg skal forklare (r-30) med ord.. c) Bestem radius af cirklen 200^2 + (r-30)= r^2 (det er bare grund formlen)Jeg har udregnet det, men er lidt i tvivl om hvordan jeg skal forklare de (r...
  • Samfundsfalige metode Jernbanen

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg sidder og er ved at lægge den sidste hånd på mit AT projekt om Jernbanen (skod emne, i must say) Er der nogle der har nogle korte forklaringer på de samfundsfaglige metoder? (Andet end den kvantitative og kvalitative metode altså)?
  • Martin Hansens Udflugt, Kjell Askildsen

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med en analyse af Martin Hansens Udflugt, skrevet af den norske forfatter Kjell Askildsen? Eller bare kan oplyse temaerne for analysen?
  • FACIT

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har adgang "Matematik stx b december 2017 facit" tak på forhond
  • Lavet ?

    Forumindlæg
    er der nogen herinde der har lavet fsa 2009 december , som vil hjælpe mig ?
  • 24 TIMERS EKSAMEN HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket: Stunde null Text: "Geschäft ist Geschäft" HVIS DER ER NOGLE DER HAR NOTER ELLER LIGENDE SÅ SEND MEGET GERNE!!!!!!!