Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 17261 til 17280 af 60879
-
Jeg har eksamen på mandag :D please hjælp mig
ForumindlægHvad kendetegner en syre og en base ?? Vil være utrolig glad hvis der var en der ville hjælpe mig med det :D Tak på forhånd :) Fysik kemi er ikke min stærke side :) -
Differentialkvotient og regneregler for differentiation (mundtlig eksamen)
ForumindlægJeg vælger bare at kopiere min opgave ind, da jeg ikke forstår noget af det lige umiddelbart, så det ville hjælpe meget hvis i kunne hjælpe mig med opgaven. I forbindelse med din redegørelse skal du ved hjælp af en grafisk illustration definere begreberne differenskvotient og differentialkvotien... -
Ang. Mundtlig eksamen. B niveau
ForumindlægHej! Se vedhæftede. Her vil jeg komme ind på hvordan man differentierer funktionen ledvis. osv. Men hvad menes med, at jeg skal gøre rede for sætningerne vedrørende andengradsfunktioner? Og det bevis, skal jeg der blot finde på min egen opgave. og så løse denne? -
Naturgeografi - hjælp til min næstsidste gym eksamen
ForumindlægJeg har 24 timers forberedelse, så jeg trækker på alle mulige og ikke mulige ressourcer, håber at der er en venlig og vidende sjæl der kan hjælpe mig- Jeg skal svare på hvorfor det kunne gå så galt da cyklonen Nargis ramte Myanmar/Burma. Jeg skal inddrage geofaglige begreber som tropisk orkan... -
Dumpet skr. mat - ny eksamen?
ForumindlægJeg har dumpet min mat A i gym... Er der nogen, der ved om man kan tage en ny prøve uden at gå på et hold?! Eller bare nogen som ved noget om suppleringskurser? -
Dansk eksamen (tema liv & død)
ForumindlægHej Jeg har trukket emnet liv og død i dansk, så jeg leder derfor efter en tekst som omhandler dette emne. jeg har kigget på bare en drengestreg af villy sørensen og leopoldine af bent haller. Men jeg ville høre, om der er nogen, som har læst noget der handler om død. Det skal være en novelle af ... -
Hjælp til at løse spørgsmål til Biologi eksamen
ForumindlægHar vedhæftet spørgsmålene. Er der nogen der gider at hjælpe med at løse dem? Tak. -
Mundtlig dansk eksamen: Må man godt som lærer ....
ForumindlægMå man godt som lærer lade ét spørgsmål gå igen. Så hvis en af eleverne trækker det mandag, må man så godt opgive samme spørgsmål om onsdagen? -
corporate niveau og produkt niveau - eksamen!!!!!!!!
ForumindlægJa, hvad er forskellen på corporate niveau og produkt niveau???? HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP -
dansk eksamen 9. klasse synopse
Forumindlæghejsa jeg har i dag trukket mit fordybelsesområde i dansk og træk "unge og trafik". Jeg er simpelthen så itvil i forhold til, hvorda jeg skal lave min synopes, hvad den sakl indholde da jeg har valgt en artikel og arbejde med. Jeg ville høre om nogle havde et eksemple på en synopse om ... -
Hvad forventes til den mundtlige Fysik A eksamen?
ForumindlægJeg er i tvivl om, hvor meget i dybden man skal gå med tingene i den teoretiske delopgave. Eksempelvis redegører jeg generelt for en masse formler, men jeg laver ikke beregninger af gode grunde. Er det nødvendigt at få udledt nogle formler eller er det usædvanligt? -
Magnus i november Novelle - Dansk Eksamen
ForumindlægNogen der har nogle tekster jeg kan perspektivere til? -
Eksamen i fysik imorgen!! spørgsmål til dispo!
ForumindlægEksempel vis alkohol. Hvordan ville jeres dispo se ud? altså punkt 1,2,3 osv...?? -
Prøver
ForumindlægHvad skal man som 1.g til prøve i her "til sommer"?Både mundtlige og skriftlige... -
Eksamen - Gode tip til en 12'er !??
ForumindlægJeg skal som sagt til eksamen imorgen i mundtlig dansk. Har terpet Ismer, analysemodeller og genrer til hudløshed. Har tænkt mig at lave et oplæg/disposition, der omhandler hvordan jeg vil gennemgå materialet. Resumé - opbygningen af teksten/reklamen (hvad jeg nu trækker...) - oplæsning af mindre... -
Fysik eksamen d. 7 januar 2010!!!
ForumindlægHej. Jeg skal til fysik eksamen d. 7 januar 2010 og har lavet 6 fone (syntes jeg selv) dispositioner. Jeg mangler lige at skrive dispositioner til lyd, sæbe og creme samt (atomets opbygning, det periodiske systen, bindinger osv.) Sæbe og creme kan jeg nogenlunde, og atomets opbygning og det kan j... -
24 timers STX historie eksamen om 1. Verdenskrig
ForumindlægHeej jeg sidder midt i mine 24 timers eksamen, og jeg er simpelthen så meget i tvivl omkring hvordan jeg skal kæde alle mine bilag sammen - altså lave en problemformulering. Jeg har 6 kilder, der er skrevet henholdsvist før, under og efter krigen. 1: Memorandum om Englands forhold til Tysklan... -
2 dage til eksamen. det ville hjælpe på sagen : )
ForumindlægHar vedhæftet opgaven. Håber på der nogen der kan skærer det ud i pap : ) Jeg ved at omdrejningspunktet er hældningen på grafens tangent. -
adgangs krav og eksamener
Forumindlæghej. jeg har tænkt til at tage 4 hf fag (dansk A, Biologi B, Engelsk B, Psykologi c) for at kunne søge ind på kvote 2 som sygeplejerske. men trænger lidt hjælp angående adgangskrav og eksamener. jeg har haft engelsk B på gymnasiet i norge, men ble ikke udrtukket til nogen eksamen i muntlig elle... -
Tips til Mundtlig mat b eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart til mundtlig matematik eksamen og ville høre om der var nogen som have nogle gode tips, da jeg er lidt nervøs for ikke at bestå da jeg altid har fundet matematik super svært. Skal man eksempelvis have generelle formler med, eller må man gerne indsætte sine egne tal i ...
