Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 17261 til 17280 af 39570
-
Binominalfordeling
ForumindlægFor en binominalfordelt stokastisk variabel X er sandsynligheden for X=5 givet ved P(X=5)=K(12,5)*0,85 *0,27 - Angiv sandsynlighedsparameteren og antalsparateren for X -
Engelsk?
ForumindlægHejsa jeg skal op i mundtlig engelsk her den 21 juni. Må man gerne medbringe sine notater, til selve prøven? :) Håber i kan hjælpe :) -
Engelsk årsprøve
ForumindlægJeg skal d. 8 juni til engelsk skriftlig årsprøve på 5 timer. Men jge vil spørger om de 5 timer, bruges de til kun at skrive stilen, eller skal man også noget andet??? -
Litteraturliste
ForumindlægJeg har været så smart at glemme en bog - faktisk den bog hvor jeg har min eneste historiske kilde i (jeg skriver i biologi/historie) i min litteraturlite i synopsen... Hvordan skal jeg forholde mig til det? Skal jeg nævne det og vise lærer og censor bogen, eller skal "lade som ingenting&quo... -
nogen som pleaseee ved hvordan jeg beregner det her? - vektorer!!!
ForumindlægI et koordinatsystem er givet to punkter A(20,5)og B (5,10) samt en vektor a ?=(-1over2) Bestem arealet af parallelogrammet udspændt af (AB) ? og a ? Bestem koordinatsættet til projektionen af (AB) ? på a ? -
Matematik på medicinstudiet?
ForumindlægFår man brug for en TI-89 på medicinstudiet? -
Engelsk (rette)
ForumindlægEr der en, der har mulighed for at rette min engelsk essay i tidsrummet mellem 12.30-13 i morgen? Personen skal kunne nå at have rettet den inden klokken 14 :). Skriv til mig, hvis du er villig til at hjælpe -
Begreber i old.
ForumindlægHej derude :) Er der nogen der kan fortælle mig hvad begreberne Polis, Genos, Nomos og Themis dækker over så ville jeg blive rigtig glad :) -
reduktion
Forumindlæghvordan løser man dette reduktionsstykke 4(3a-5b)-5(2a+2b) -
Bestået fag...
ForumindlægUnder adgangskrav til højere uddannelse står der følgende: Alle fag skal være bestået. karaktermæssigt `hvordan skal dette forståes ? og når man f.eks. dumper til eksamne og bestå i det sidste gældende årskarater ? hvad så ? -
AT - fremlæggelse.
ForumindlægHejsa - jeg skal til årsprøve i mundtlig AT i morgen, men er overhovedet ikke med på hvad jeg skal. Er der nogen der kan hjælpe? Hvad forventer de af mig, når jeg skal fremlægge min synopsis? Er det metode-afsnittet, der er det vigtigste? Jeg håber virkelig, at der er nogen, der kan hjælpe, for ... -
DK's tilblivelse
ForumindlægJeg er igang med 24 timers, og har fokus på dengang Harald gjorde danerne til kristne. hvad kan man perspektivere til? -
Atman og brahman
ForumindlægJeg skal op i religion i morgen, og jeg er virkelig helt tabt mht Atman og brahman indenfor hinduisme - er der nogen, der kan forklare det for lille mig? -
jeg har lorte snit, har meget dårligt med det..
ForumindlægJeg skulle op idag i kemi fik 02, og det samme fik jeg også sidste år til mediefag. jeg går i 2.g og lige nu er mit snit noget lort 4,7, tror I jeg kan gør det bedfre næste år? -
Rødder
ForumindlægBeregn rødderne for følgende andengradspolynomier uden brug af ligningsløser eller grafer f(x) = 3 (x-2)(x+7) g(x)= 2x2-10x+8 -
studenterhue
Forumindlæghej Jeg var på sygeeksamen i august og kunne ikke få min studenterhue og komme til festen til at få studenterhuen pga jeg var syge. Kan jeg få min studenterhue når jeg får min studenterbevis? eller hvad sker der med huen? -
DNA restriktionsenzym
ForumindlægHej, Er der nogen der kan forklare hvordan, i restrikstionsenzym 2, at der kan forekomme basepar med AA og TT? Adenin kan da ikke parres med sig selv? Kan nogen hjælpe med at forklare denne figur? :-) På forhånd tak! -
Eng mdt
ForumindlægHejsa! Her på fredag skal jeg op i mundtlig engelsk (årsprøve). Men har et meget vigtigt problem, jeg læser langsomt (og især når det på engelsk), og kan risikere at få en tekst på 4 sider, som jeg så har 40 mn at forberede. Jeg har prøvet at læse 3 sider og det tager 34 min. jeg kan lide ... -
Sorry for the Loss
ForumindlægHej Er der nogen herinde, der har været op til skriftlig engelsk på a-niveau, som kan huske opgaveformuleringen til teksten "Sorry for the Loss" - skrevet af Bridget Keehan. Hvilke 2 punkter var det, man bl.a. skulle fokusere på? Tak på forhånd -
Centrale aktører i Den Franske Revolution
ForumindlægHej allesammen Er der nogen der kan komme på nogle centrale aktører som har spillet ind i forbindelse med Den Franske Revolution af 1789? Mvh.
