Søgning på: fysik og kemi noter. Resultater: 17281 til 17300 af 39386
-
24 timers forb... i hvilket fag?
ForumindlægI hvilket af fagene har man 24 timers forberedelse? -
Facitliste til Spektrum 1 og 2?
ForumindlægHej med jer, Jeg prøver at finde en facitliste til alle de opgaver som er i spektrumbøgerne 1 og 2, men det har indtil videre ikke givet pote trods megen søgen, så nu spørger jeg herinde. "Er der nogle der ved om der findes nogle facitlister til Spektrum 1 og 2, og i såfald, hvor kan jeg ... -
stokes lov, værdier, analystisk del
ForumindlægHej folkens! Jeg er i gang med min SRO, som skal afleveres imorgen, så jeg er i en krise...det eneste jeg mangler at lave den analystiske del i stokes lov. jeg giver jer et link så i kan se hvad det går ud på jeg har lavet den praktiske del, men kan overhovedet ikke finde ud af den analystiske d... -
flere forslag, eller hjælp?! HASTER :)
ForumindlægHej! jeg skal snart afleverer min blanket omkring mit valg af studieretningsprojektet, og jeg har selv nogle ideer, men ville gerne hører om nogen havde andre forslag? jeg vil helst skrive i Bio/idræt og kunne godt tænke mig at skrive om sports/idrætsskader. jeg ved ikke om der er nok biologi i d... -
Nemmeste HF fag
ForumindlægJeg mangler et "fyldfag" på C-niveau i min enkeltfags HF. Hvad mon er det nemmeste HF fag at bestå med en acceptabel karakter (10 eller mere) via selvstudium? Tænker selv noget filosofi eller psykologi måske. -
ti-89 titanium købes
ForumindlægMin kæreste er lige begyndt på uni, og skal desperat bruge en ti-89 titanium lommeregner, da min ti.83 fra gym ikke opfylder kravene. skriv til mig på [email protected]. Jeg tjekker mail flere gange dagligt, så du får hurtugt svar:) Håber der er en derude der kan hjælp mig :) -
Obligatoriske fag til eksamen
ForumindlægHej jeg går kun i syvende klasse, og vil meget gerne vide, hvad for nogle fag er obligatoriske til eksamen. Kan nogle af jer fortælle mig det? :) Mvh Thomas -
naturgeografi..
ForumindlægHej håber der er nogen der kan hjælpe, har søgt på hele nettet og kan ikk finde noget om "absorption og refleksion af lys og farver" håber i kkan hjælpe. -
Nitrogens kredsløb
ForumindlægHej Skal fremlægge om nitrogens kredsløb, og ville høre om der var nogen, der kort kunne beskrive kredsløbet -
PLEASEEEEE HASTER !!!!!
ForumindlægJeg har virkelig virkelig brug for hjælp.. Jeg skal lave en konklussion og en diskussion, men ved ikke hvordan man laver det? Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, jeg har prøvet + Mit emne er om et forsøg i mekanisk energi også har jeg om vandkraft ?? Hvad kan jeg for eksempel skrive i min diskussi... -
Hvad er egentlig det modsatte af acceleration????
ForumindlægHej :) Er der nogen der ved hvad det modsatte af acceleration er??? Håber på et hurtigt svar :) På forhånd tak -
hjælp til sætning med ord
Forumindlægheej jeg har brug for hjælp til at danne sætninger med de ord. det ene ord er sammensæt og de andre 3 er hvert for sig. generalsuniform generals uniform fransk lærer fiske stangen -
hurtig svar - please, nemt spg.
ForumindlægHej alle! har lige et spg. kan man godt skrive 7580 m 854 m/sek = 8.8 m/sek. Altså, kan man godt skrive m / m/sek?? -
HAR DU NOGLE IDEER ???
ForumindlægHej derude er der nogle af jeg der har nolge ideer til hvad jeg skal skrive om emnet " Hvad ville du bruge/gøre hvis du vandt 1.500 euro" jeg har selv skrevet at jeg ville købe en computer og tage på en rejse men er der andre ting der kunne være godt at skrive??? -
spredning ?
Forumindlæghej jeg sidder med min gruppe og skal fremlægge om statestik i mat B vi kan uden problemer udregne spredningen men vi er meget i tvivl om hvad spredningen er og hvad vi kan bruge den til. vi har forståret at variansen er en avigelse fra middelværdien men mangler at forstå spredningen. håber i kan... -
AT 2011
ForumindlægDet fandme et lorte emne som er blevet valgt i år, jeg har ingen ide om hvad jeg skal vælge.. Jeg vil gerne skrive i noget naturvidenskabeligt og Historie, men kan ikke finde op noget.. -
skriftligt optagelsesprøve
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan skriftligt optagelsesprøve foregår ? hvordan er det ? -
Hvad kan en potensfunktion bruges til i den virkelige verden?
ForumindlægSe overskrift. Regner ikke ud fra en bestemt funktion, men mere potensfunktioner generelt. -
Finde frekvens
ForumindlægGodaften! Jeg sidder her med en fysikopgave jeg ikke helt kan få til at stemme oppe i mit hoved. Jeg har fået oplysningerne: Vdyb=4,2m/s λdyb= 12,0 m λlav=6,0 m Jeg har herudfra regnet img frem til at fdyb=0,35Hz. Spørgsmået lyder nun således: Hvor stor e... -
Kuldioxid
ForumindlægHvad er kuldioxid?
