Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 17301 til 17320 af 142867
-
Matematik Skriftlig Eksamen
ForumindlægHej jeg var til eksamen for et par dage siden og vil gerne spørge om nogle kunne kigge på den og bedømme den (Eventuelt med en karakter)? :) Tak for at tage dig ulejligheden til at læse dette. -
Mat A (11/05/05) - HHX
Forumindlæghey people...så er mat A overstået... hvordan gik det? c",) -
Grundelementer i redoxreaktion..
ForumindlægJeg sidder her og skal afstemme nogle redoxreaktioner... Jeg kunne ikke få det til at virke og jeg kunne ikke finde ud af hvorfor indtil jeg læste at man kun skal skrive grundelementerne... mit spørgsmål lyder: Hvad er grundelementern? -
Maksimering & Minimering
ForumindlægEn virksomhed fremstiller en vare. Omkostningerne C(x) ved fremstilling af x enheder pr. uge af denne vare er givet ved følgende udtryk:\n\nC(x) = x^3 - 27x^2 + 385x + 20\n\na) Den producerede varemængde sælges for 250 kr. pr. enhed.\nBestem det antal enheder x, som virksomheden skal fremstille p... -
Spansk - haster!
Forumindlæghola. Jeg vil høre om der er en som er god til spansk, der er online i øjeblikket, og har muligheden for at hjælpe lidt ? :) -
Eksamen maj 2004
ForumindlægHejJeg har lidt problemer med en aflevering til imorgen. Det er eksamensopgaven fra maj 2004.Mit førse problem er at formulere mig i 1.e som kan ses her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/kemi2004-10-1-uk.pdf?menuid=150560Er der mon nogen der kan hjælpe mig? -
bestem vektor
ForumindlægTo vektorer a og b er bestemt ved (3,5) og (6,8). Bestem vektoren c.Jeg går ud fra at indskudssætningen skal bruges men hvordan? Nogle der kan hjælpe? -
Bestem? Matematik
ForumindlægHej. Bare for sikkerheds skyld: Når der i en matematikopgave står f.eks.: "Bestem kvartilsættet...", er det så nok at aflæse fra en graf (sumkurve), eller skal man foretage udregninger for at komme frem til svaret? På forhånd mange tak! -
es ist 15 Uhr
ForumindlægHejsa, Har lige trukket teksten "es ist 15 Uhr" af Christa Moog til tysk eksamen. Nogen der ved om teksten ligger et eller andet sted på nettet? OG er der nogen som har læst den der kan give mig et kort referat? fatter virkelig intet af den :( -
Sokrates forsvarstale
ForumindlægJeg har siddet og kigget indlæggende igennem men fandt ingen hvor jeg syntes der var tydelige temaer og ting at tale om omkring talen, beskrevet. Skal op i morgen kl 8. så håber der er nogen der lige kan hjælpe mig på falde rebet :) -
homo faber
ForumindlægHej, er der nogen der har nogle notater til Homo Faber af Max Frisch???? Svar venligst huuurtigt, og skriv tilbage til M1lle.. ser frem til af høre..:) MVH MILLE -
Længden af konklusionen i SSO?
ForumindlægHey.. :) Hvor kort er en for kort konklusion? Min fylder 7 linjer og mener selv, at jeg har svaret på min indledning, men er det for kort?? VH Cacci Go' jul -
potensfunktion m.m.
ForumindlægEr det rigtig og hvordan løser jeg det Se vedhæftede fil -
Uddrag af "Den tolvte rytter" af Ib Michael
ForumindlægHej.. Er der en, der har læst "Den tolvte rytter" eller bare et uddrag , der har en analyse af den? -
SRP hjælp
ForumindlægHej Jeg er i gang med SRP og tænker lidt, hvordan skriver man en god analyse af fx en roman? Det jo ikke fordi jeg ikke ved hvordan man normal laver en anslyse, men har tænkt på i måske kunne komme med ideer og eksempler på en god romananalyse? -
haaaster midea
Forumindlægkan simpelthen ikke huske vi har læst midiea.. nogen som kan give mig et kort referat.. tak på forhånd -
MATEMATIKKKK!!!
Forumindlæghjælp med vedhæftet billed tak -
Hjælp: Forsøg med Kaos!
ForumindlægHej Jeg er i gang med min studieretningsrapport og skal lave forsøg. FOrsøget lyder sådan her: Illustrer den kaotiske opførsel af et pendul, der svinger mellem tre magneter. Er der nogen, der lige kender forsøget? Hvis ja, så vær venlig at fortælle om det. Tak på forhånd! -
hjælp
ForumindlægEr en funktionsforskrift hvor man har h(x) og f(x) og H(x) og F(x) ????? -
den store skriftlig
Forumindlæger der nogen har en den store skriftlig på matematik som jeg må see og få nogle ideer .... tak
