Søgning på: religion eksamen. Resultater: 17301 til 17320 af 37418
  • Massefylde

    Forumindlæg
    Salt kan optø is, fordi det nedsætter vands frysepunkt. Det vil sige, at vand fryser til is ved en lavere temperatur end 0 °C. Massefylde for salt: 2,165 t/m3 Ved spredning af salt bruger man 14 g salt pr. m2 Fakta om Frederikshavnmotorvejen: Motorvejen bestå...
  • medicin studiet

    Forumindlæg
    hej, jeg har et spm ang. medicin studiet. jeg tager en fagpakke til sygeplejerske, men efter jeg har taget denne uddannelse, kan jeg søge ind på medicin studie? selvom jeg ikke har en HF?
  • Eksamenssæt i matematik

    Forumindlæg
    Det er virkelig svært at få fat i eksamenssæt.. så ville høre, om der er nogle her, som eventuelt ligger inde med nogle eksamenssæt? Det må også gerne være lavede opgaver, som jeg kan bruge til inspiration! Mvh
  • Nogen der gider rette min opgave som er til imorgen?

    Forumindlæg
    Jeg er lidt usikker på problem formuleringen og samlet konklution.. Hvis der er nogen der gider at læse den igennem, vil det være en stor hjælp.. Tak :)
  • Klage over SRP karakter! HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen herinde som har klaget over en SRP karakter før? Vil rigtig gerne se et eksempel på sådan en klage, som faktisk lykkes at få en bedre karakter. Jeg har nemlig fået 7 i min SRP i fagene Matematik og Historie, hvilket jeg synes er yderst urimeligt, da jeg selv vil mene at opgaven...
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal til prøve på HF Jeg skal op i Fysik, kan nogle for tælle mig de grund læggende regler for fysik. Noget man skal kunne? Jeg har virkelig brug for hjælp. Da jeg ikke har haft det i 2år. hvad for nogle emmer skal man kunne?. hvis i er rigtig søde kan i sp skrive lidt om det t...
  • mandelsyre

    Forumindlæg
    hey. jeg har lige et spørgsmål, som jeg virkelig ikke kan finde ud af. 1) mandelsyres systematiske navn er 2-hydroxy-2-phenylethansyre. tegn strukturformel og vis, at molekylet indeholder et asymmetrisk carbonatom.
  • Mitokondriesyge

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har en besvarelse til opgave 4 - mitokondriesyge? Det er en STX
  • Essay - Længde

    Forumindlæg
    Kort og simpelt; hvor langt er et dansk essay? Tænker lidt det er samme stil som den engelske på 700-900 ord'ish
  • Nulhypotese

    Forumindlæg
    Accepteres nulhypotesen, hvis p-værdien er højere end signifikationsniveauet?
  • Engelsk disposition - Nelson Mandela

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er ved at skrive en disposition til prøven i mundtlig engelsk. Vores overemne er "South Africa" og har har så valgt, at mit emne er Nelson Mandela. Jeg kunne bare godt bruge ligt hjælp til nogle punkter jeg kan snakke om...? s: Hvis I har nogle gode hjemmesider med god (eng...
  • Eksamensbevis

    Forumindlæg
    Hejsa.. kommer ens fraværsprocent til at stå på eksamensbeviset..?
  • privatlærer i arbejdsret søges (JURA)

    Forumindlæg
    skal bruge en der kan hjælpe med at løse nogle cases, er villig til at betale for samarbejdet.
  • FSA - dansk

    Forumindlæg
    Hey ;) Jeg har trukket fordybelsesområdet "kærlighed og romatik" og da dette er et ret stort og indholdsrigt emne ville jeg høre om der var nogen der muligvis havde nogle forslag til hvad man kunne belyse? Har selv tænkt på noget med romatikken da det jo er rimeligt oplagt ;) ---
  • Søger opgavehjælp til matematik B

    Forumindlæg
    Søger med lys og lygte efter "hjælp" til mine opgaver i matematik B. Ja kort fortalt en til at lave dem for mig. Der vil selvfølgelig være betaling pr. opgave. Kontakt pr. mail til [email protected]
  • Essay.

    Forumindlæg
    Heej . :) Jeg har fornyligt skrevet min sidste dansk stil i mit gymnasie forløb. Men er meget rystet over udfaldet af karakteren og kunne derfor godt tænke mig, at hvis der var en der ville læse det igennem og give mig en udtalelse. på forhånd tak . :D
  • Biologi afgangsprøve

    Forumindlæg
    jeg skal snart op i FSA, og jeg vil høre om der er nogen der har nogle konkrete bud på nogle forholdsvise sikre emner de kan stille spørgsmål om? al hjælp kan bruges :)
  • Klage over karakter i skriftlig dansk

    Forumindlæg
    Til afgangsprøven i skriftlig dansk valgte jeg at skrive et essay. Der skal altså siges, at jeg fik 10 i alle 3 standpunkt og 10 i mit sidste essay, så for mig var det et sikkert valg. Alligevel endte jeg med at få 4, og efter at have snakket med resten af klassen, kom jeg frem til, at jeg ikke e...
  • Ligninger - Har brug for hjælp!

    Forumindlæg
    Er gået i stå med denne opgave, er der nogen der kan hjælpe? Tak!
  • Analyse af Lille Claus og store Claus

    Forumindlæg

Søgninger relateret til religion eksamen