Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17321 til 17340 af 25907
-
Bestået eller ikke bestået
ForumindlægMit problem er, at jeg har fået 02 og 02 i engelsk på B. Da de hver har vægten 0,75 bliver det til 1,5 og 1,5. Mit spørgsmål er: Har jeg bestået faget og hvordan ser man det? Ser man på karakteren før eller efter vægtningen? -
inmigracion en Espana
ForumindlægHej.. ville hører om der var nogle garvede spansk elver, der gad hjælpe med at lave et referat til denne tekst, jeg har oversat den til engelsk? hvis der er nogle som vil hjælpe så skriv lige så sender jeg den på mail. mvh. pind -
Stil, rettelse tak :) 1.g
ForumindlægHejsa. Jeg har en lille engelsk stil, som jeg gerne vil have rettet hvis der er en venlig sjæl herinde? :) Skriv jeres mail, så sender jeg den. Den er på under en side. :) Tak på forhånd.. - Virkelig ingen? -
Leon Battista perspektiv-flisegulv
ForumindlægNogen som har Leon Battistas bevis sådan på skrift eller har evnerne til at forklare beviset????.. Har nemlig et engelsk ark omkring emnet, men forstår ikke beviset. Leon Battistas perspektiv er der hvor man vha. en horisontlinje, forsvindingspunkt kan tegne et flisegulv. KH Anne -
Har du lyst?
ForumindlægNogen som har lyst el. evt. kender nogen som har lyst til at undervise mig privat i engelsk stx-B niveau self mod betaling her i sommerferien, kunne være rart.. Har vireklig brug for det. Bor i kbh området. -
Eng A, gym 1.år. venlig sjæl? :)
ForumindlægHejsa. Jeg har en lille engelsk stil, som jeg gerne vil have rettet hvis der er en venlig sjæl herinde? :) Skriv jeres mail, så sender jeg den. Den er på under en side. :) Tak på forhånd.. - Virkelig ingen? -
AT 2013( hjælp til metode)
ForumindlægHar tænkt mig at skrive i fagene safundsfag(c) og engelsk(b), hvor jeg vil skrive om " fedme i USA", men ved bare ikke helt hvordan det kommer til at hænge sammen med kampen for det gode liv ? nogen som har ideer, der haster virkelig -
Regler for karaktergivning og manglende opgaver?
ForumindlægHej. Jeg står til at få trukket en karakter ned i min standpunktskarakterer fordi jeg mangler, at aflevere én opgave i skriftlig engelsk. Kan det lade sig gøre? -
Modern enemy images ?
ForumindlægHej alle. Jeg har fået den opgave, at jeg skal skrive om moderne fjende-billeder, som der står i overskriften. Den skal være på engelsk. Jeg har overhovedet ingen anelse om, hvordan og hvad jeg skal skrive. Er der nogen der kan hjælpe en lille smule? Bare med at komme igang eller give idéer..:) -
I think?
ForumindlægEr i gang med en engelsk opgave, hvor jeg skal oversætte: Det er ikke så meget hendes øjne, der er vigtige, synes jeg But it is not so much eyes that are important, I think. Er det korrekt? Er usikker på om I think skal placeres der. -
en venlig sjæl? rettelse :)
ForumindlægHejsa, har en kort engelsk stil, 1.g niveau (hhx), som jeg meget gerne vil have set igennem i dag - da den skal aflveres i morgen. Er det muligt? :) Giv mig din mail, og jeg sender den der :) kan ikke lige finde rundt herinde :) på forhånd tak. -
Romantikken i England
ForumindlægHej. Er der nogen som kender til noget om perioden romantikken i England? evt nogle links? og nogen som kender til en engelsk sang eller et digt, som er skrevet under romantikken, som man kan sammenligne med Adam Öhlenschläger "der er et yndigt land"? På forhånd tak :-) -
gloser
ForumindlægDisse ord kan min åndsvage ordbog ikke oversætte?? Nogen der har forslag til hvad det hedder på engelsk. Jordsked/bjergskred= Landslide? Mindesmærke=Monoment? Rovfugl=? Kløft=? Løjerlig/underlig=? Stormfuldt=? Støjende=? Gavmildhed=? -
Prag før og nu
ForumindlægHej (: I engelsk ska vi forbedrede vores studietur til Prag .. Og derfor ska vi lave nogle præsentationer .. Jeg ska skrive om Prag før og nu .. Er der nogle der kender nogle gode hjemmesider ? -
10 linjer - hjælp til rettelse
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp, til rettelse af engelsk oversættelse på 10 linjer. Jeg håber I har tid og lyst til at hjælpe mig. På forhånd mange tak. (så snart jeg høre fra jer, sender jeg det til jer ) -
EN SÆTNING!!!
ForumindlægHejsa!! Jeg ville bare lige høre hvordan man siger "man bliver født som..." på engelsk.. Kan man sige "you get born as"? - jeg synes bare det lyder lidt mærkeligt.. Håber nogen lige vil hjælpe!! -
Oversættelse af sætning
ForumindlægSkal oversætte følgende sætning til engelsk: "... udslettede næsten 200 indianere i den sidste egentlige indianerkrig i 1890" men kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg gør ved ordet >egentlige< i sætningen. På forhånd tak -
Emnevalg
ForumindlægNu er studieretningsopgaverne lige om hjørnet og skal snart aflevere fag og emne :) men er lidt på bar bund ang. hvad jeg skal skrive om. Vil gerne skrive i engelsk og samfundsfag, eller samfundsfag og dansk. Er der nogle der kan komme med gode idéer til hvad jeg kan skrive om. -
Turisme
ForumindlægJeg har skrevet en opagve om turisme i faget engelsk på A, 2g. Nogen, som vil rette den igemmen for forkerte mundhæld samt forkerte sætnings opbygninger? Den er på ca. 830 ord. Jeg sender den gerne over privatbesked. -
Turisme
ForumindlægJeg har skrevet en opagve om turisme i faget engelsk på A, 2g. Nogen, som vil rette den igemmen for forkerte mundhæld samt forkerte sætnings opbygninger? Den er på ca. 830 ord. Jeg sender den gerne over privatbesked.
