Søgning på: srp historie kemi. Resultater: 17321 til 17340 af 34803
  • Synopsis

    Forumindlæg
    Jeg skal her mandag aflevere en synopsis over mit SRP-valg og problemformuleringen.. men.. Hvor lang skal den være, og hvad skal den indeholde - udover svar på problemformuleringens spørgsmål i hovedtræk?
  • kvindedigt fra 18xx????

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal i gang med min SRP, og ville høre, om nogle af jer kender en kvindelig digter fra 18xx..? (disse er jo lidt sjældne!) tak.
  • Til Hhx studerende

    Forumindlæg
    Jeg mangler inspiration til min kommende studieretningsprojekt (SRP). Er der ikke en af jer der kan sende jeres SSO opgave til mig? Mvh Camz
  • Jeg/passiv

    Forumindlæg
    Hej Når man skal redegøre for et forsøg (i SRP) skal man så bruge, "jeg" (jeg gjorde det og det) eller passiv/man (forsøget udføres såddan.. forsøget stilles op..)?
  • Anslag i mat/fys opgave

    Forumindlæg
    Hej, jeg skriver SRP i matematik og fysik. Hvordan beregner man antallet af tegn, når en stor del af opgaven er formler/udregninger og grafer? Hvor meget tæller med, og hvad gør ikke?
  • Økosystem

    Forumindlæg
    Der er vel ikke tilfædligvis en derude, som bare er en HAJ til det med økosystemer? Jeg skal i forbindelse med min SRP skrive om økosystemet i en regskov
  • NOVO. VØ/FINANSIERING

    Forumindlæg
    nogen som kan hjælpe mig i min srp hvor jeg har valgt virksomheden novo nordisk? jeg skal finde nøgletal, aktier osv.
  • Værdikæde i relation til outsourcing

    Forumindlæg
    Jeg skal til at skrive et afsnit i mit SRP om outsourcings indflydelse på værdikæden. Er der nogen der har nogle forslag til hvordan jeg kunne bygge afsnittet op?
  • Vejledning=bilag??

    Forumindlæg
    Til alle dem der laver forsøg i SRP: Beskriver i selve forsøget i jeres opgave, eller henviser i til vejledningen? Eller laver jeres egen forsøgsbeskrivelse og vedlægger den som bilag?
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Nogen der vil rette min SRP, når jeg engang bliver færdig?:D Skriver i Afsætning og Dansk som bifag
  • Hjælp til omverdensmodellen

    Forumindlæg
    Hej .. Jeg skriver SRP om DSB, og skal beskrive omverdensmodellen for virksomheden, men er i tvivl om hvordan det påvirker omverdensmodellen, at de er statsejet. nogen der kan hjælpe ??
  • målgruppe

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med SRP og skal beskrive Ung Rejs's målgruppe, hvordan ville i gøre dette. Ville i bruge modeller eller hvordan ville i gøre det?? håber på hjælp :)
  • Rotationsenergi

    Forumindlæg
    Hej.. Her er jeg i gang med min SRP, og kan ikke finde noget om Rotationsenergi.. Så håbede på om der var nogen af jer der kendte nogle links hvor man kunne læse om Rotationsenergi?
  • verdensbilleder i antikken

    Forumindlæg
    Hej :) I forbindelse med SRP skal jeg redegøre for verdensbilleder i det antikke grækenlane. Men det er da kun det geocentriske verdensbillede der optræder i det antikke grækenland.. eller er jeg galt på den ??
  • .. Vejledere på forside ??

    Forumindlæg
    Hej . Jeg er lige blevet i tvivl om de lærere, man har haft som vejledere, skal stå på nogen steder i SRP? Evt. på forside ? Nogen der ved det ? Tak .
  • Rettelse af min opgave

    Forumindlæg
    Hej er der nogen, som vil rette min SRP, når jeg bliver færdig..? Skriver i Afsætning og dansk som Bifag. Det vil jeg være rigtig glad for..:)
  • Præstationsangst/pres

    Forumindlæg
    Er præstationspres det samme som præstationsangst? Jeg skal nemlig i mit SRP skrive om præstationspres, og er lige i tvivl om hvad det helt præcist er? På forhånd tak
  • Overvågningssamfund - George Orwell

    Forumindlæg
    Er der nogen, som har gode noter eller tidligere har skrevet SRP om overvågningssamfundet, og analyseret 1984? Det ville være dejligt med noget inspiration. :)
  • Præstationsangst/pres

    Forumindlæg
    Er præstationspres det samme som præstationsangst? Jeg skal nemlig i mit SRP skrive om præstationspres, og er lige i tvivl om hvad det helt præcist er? På forhånd tak
  • opgaver

    Forumindlæg
    hej vil bare spørge om der var nogen, der har skrevet SRP om Babylonsk matematik.. hvis i har vil i så ik være søde og lægge det ind på studieportalen, så man kunne bruge det som inspiration. på forhånd tak....mikkel