Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17361 til 17380 af 41162
-
Hjælp til forståelse af ord
ForumindlægEr der nogen der kan foreklare med begrebet fremmedgørelse i dansk? Har læst meget, men kan ikke komme frem til noget konkret. Håber I kan hjælpe -
kort oversættelse
Forumindlægkort oversættelse fra dansk til tysk. skriv hvid i har tid, haster meget.. så sender jeg gerne til indbakke sætter pris -
AT 2011
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i AT - overvågning & iscenesættelse i fagene dansk A og mediefag C. Kunne godt bruge lidt inspiration med hensyn til emnevalg. :) -
Tidsperioder
ForumindlægHej Jeg er ved at læse op til Dansk eksamen og faldt over tidsperioden impressionisme hvad er kendetegnene for det? Håber der er nogen der kan hjælpe :) -
terminsprøve(imorgen) _ vil have repons
ForumindlægHej er der ikke en der vil være sød at give repons eller hvad jeg skal gøre bedre. Skal op i mundtlig dansk imorgen, men skal først der ind kl. 13'' -
søvn
ForumindlægI Go Aften Danmark sagde værten, at 1/3 af danskerne led af søvnproblemmer.. ER det virkelig rigtitgt og hvad skyldes det? -
ORDBØGER
ForumindlægHej, med jer! Er der en der kan give mig et link til gratis engelsk og tysk ordbøger, naturligvis fra dansk og vise versa, På forhånd tak for hjælpen Michael -
Microsof
ForumindlægHar problemer med at lave et genvejstast til Microsoft Equation 3.0 Editor i Word 2007, på dansk. -
Analyse af Stensamlersken
ForumindlægHej Jeg står i den situation at jeg skal op i mundtlig dansk hvor jeg skal analysere Stensamlersken af Jeppe Aakjær? en der eventuelt kan hjælpe???? -
Overvågningssamfund - artikler der er for og imod
ForumindlægHej! I min AT opgave er emnet gadeovervågning. jeg har fagene Dansk/Samf Mit hovedspørgsmål er noget lign.: Hvilken betydning vil det få, hvis vi på alle gader i alle danske storbyer fik gadeovervågning? sådan ca.. Jeg mangler ressourcer! Jeg mangler nogle artikler, taler, udtalelser der handler ... -
portræt analyse
ForumindlægJeg går i 8. klasse og vi skal lave en portræt analyse i dansk. Jeg har brug for noget hjælp til nogle spørgsmål. tak på forhånd. ;) -
An gate or a gate?
ForumindlægJeg er lige i tvivl om, det hedder "an gate" eller "a gate" På dansk siger vi et led, men er det det samme på engelsk? -
Hjæø
ForumindlægHejsa jeg skal til optagelsesprøve på hf snart, så vil jeg høre hvordan prøven foregår og om den er svær eller let? Skal op Dansk-Engelsk-Matematik. -
Rette engelsk oversættelse
ForumindlægEr der en, der er så venlig og vil rette en dansk tekst, som er blevet oversat til engelsk? :) Oversættelsen fylder en halv a4. -
Analyse af "De tyske soldater"
ForumindlægHej, jeg sidder her med en dansk analyse af "De tyske soldater", og kan ikke finde årstalet den er skrevet i. Nogen der kunne hjælpe mig med det? På forhånd - Tak for hjælpen! -
Rettelse af sætninger
ForumindlægHej.. Er der nogen der vil rette nogle sætninger jeg har oversat fra dansk til tysk?? pllzz :) Sana ps. skriv til mig. -
Pensum fra universitetet
ForumindlægHej. Jeg leder efter pensum til dansk på universitetet for at se, hvad der bliver læst helt nøjagtig. Nogen der læser det, gerne vil dele det med mig? Det ville være en kæmpe hjælp for mig! Tusind tak på forhånd. -
Ordsprog!!:))
ForumindlægHejsa:) Man kan bruge udtrykket "Det har båret frugt" på dansk men hvordan definerer man det på engelsk??:) Håber der er nogle søder mennesker der vil hjælpe:) - På forhånd tak! -
hjælp--> Argumenter for Samfundsfag
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til en dansk tale, jeg skal argumentere for, hvorfor man skal vælge samfundsfaglig studieretning. Kan I godt hjælpe mig med at argumentere for det? Tak på forhånd -
eksport-muligheder
ForumindlægHej Nogen der ved hvilke modeller eller hvordan man finder ud af hvilke eksport-muligheder en danske virksomhed fx. Daloon har.
