Søgning på: formelsamling fysik B. Resultater: 17401 til 17420 af 99855
-
UVM evaluring af eksamenssæt
ForumindlægNogen som ved hvor man kan finde evaluring af eksamensæt fra fysik 2010 august.. -
reaktor.
Forumindlæghej igen er ikke så god til fysik så håber i vil hjælper. hvad bruges en moderator til i en reaktor - og hvad består den oftest af? -
fysik.kemi?
Forumindlæghej. Kan man finde nogle gode hjemmsider der underviser kemi eller fysik, men det skal være gratis:)?? udover frividen.dk -
AT - HJÆLP TIL METODER
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe, om hvilke metoder bruger man i fysik og matematik? (Har virkelig travlt) -
Eksam
ForumindlægJeg skal op til mundtlig fysik her på fredag, og jeg skal tale om lydens egenskaber. Hvad er det helt præsict?? -
Databehandling
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver en fysik rapport, og har lige et spørgsmål. Nogen der ved hvad databehandling er ? -
oplæg
ForumindlægNogen historie op fysik kloge som lige vil sikrer mig at det der står er korrekt.. -
Lette kerner??
ForumindlægHej jeg er igang med en fremlæggelse i fysik som skal handle om kerneenergi. Ved i muligvis hvad lette kerner er? :) -
Elektronregnskab
Forumindlæghvornår er det man skal lave elektronregnskab i fysik ? Er det ikke under udregning af Q-værdier :) ? -
energi
Forumindlæger der nogle der kan skrive nogle stikord til energi skal bruge det til fysik fsa -
LOmmeregner!!!
Forumindlæghvilken lommeregner bruger man på htx når man har matematik og fysik på A-niveau... -
kalkbrænding ???
ForumindlægHej jeg skal op i fysik og kemi mundtlig exam, og jeg kan ikke forstår : hvad er kalkbrænding ??? tak -
Generation???
ForumindlægHej jeg har exam i fysik og kemi på tirsdag , men jeg aner ikke hvad er Generation er ??? hjælp please :) på forhånd tak :) -
rapport om hvordan man slukker brænd ?
Forumindlægkan i hjælpe miig med at lave en fysik rapport om hvordan man slukker brænd ? -
noter
ForumindlægNogen der har fysik noter Det haster folkens Send det til dwnne her mail [email protected] -
Teori afsnit
ForumindlægNogen som kan rette min teoriafsnit i fysik ????? skrå kast -
EKSAMEN, HJÆLP!!
ForumindlægHej, vi er igang med fysik eksamen, og skal have hjælp til luftforurening. Er der en der har en rapport i gemmeren som vi kunne få :) -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg skal trække et emne til fysik eksamen d. 23-06, og ville spørge om der var nogen der ville hjælpe mig. -
Sammenspil mellem fagene
ForumindlægHvordan spiller den naturvidenskablige og humantiske sammen? Fagene som matematik, fysik og geografi VS dansk -
Mekanik
ForumindlægHej, jeg har trukket fysik A mundtlig og et af spørgsmålene handler om mekanik. Hvad ville være godt at komme ind på?
