Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 17401 til 17420 af 40685
  • Bedømmelse af kronik

    Forumindlæg
    God dag kære venner! Min søster var op til terminsprøve igår i dansk (stx), med en kronik, og hun ved ikke rigtigt hvordan hun har gjort det. Er der en der kan kigge den igennem, og give en bedømmelse? Jeg kan desværre ikke helt bedømme det selv :-)
  • tandlæge

    Forumindlæg
    Hej jeg har et spørgsmål som jeg håber at i kan hjælpe med For at komme ind dom tandlæge skal man have et snit på 9.8. Mit spørgsmål er så om det er for de 5 adgangsgivende fag eller er det for hele ens stx fag?
  • KEMI - EKSAMENOPGAVER

    Forumindlæg
    Hej folkens, Jeg søger facit til opgavesættene for kemi a stx 2014 (Juni - August) - En syre i AlgeFriN - Khat -Titan - Laurinsyre - Coltan -Levulionsyre -Et enzym til produktion af B2-vitamin -Halogenpærer Er der tilfældigvis en af jer, der har lavet en af dem og gider dele dem med mig...
  • Matematik studentereksamen 2010

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg ville lige høre om der er nogle af jer, som har lavet studentereksamen STX 2010 i matematik Der er delprøven med hjælpemidler og uden hjælpemidler. Hvis i ikke har lavet den kender i så nogle der har lavet den, fordi jeg mangler at lave nogle opgaver, som jeg ikke helt forstår.
  • Åbent hus!

    Forumindlæg
    Besøg Horsens Statsskole i Horsens. Læs vedhæftet brev og kontakt os hvis du er interesseret at starte på STX Bedste hilsner / God sommerferie Anna Kathrine Høg Eriksen (AE)
  • HASTER- gode råd søges

    Forumindlæg
    Hej sp Skal op til kemi A skriftlig stx imorgen og søger i den forbindelse råd og fif til hvordan man klarer sig bedst muligt. Jeg har selvfølgelig ordnet mine papir, læst op og forberedt mig ved at løse gamle eksamensæt- MEN er der andet godt?:)
  • Analyseskema

    Forumindlæg
    Hey Jeg er ved at skrive synopsis og jeg skal analyser en tale og et interwiev af Barack Obama. Er der nogen der har et analyseskema eller andet der kan hjælpe mig vidre? (Jeg har engelsk A på stx) På forhånd mange tak!
  • Bekendtgørelser

    Forumindlæg
    Nu har jeg længe forgæves ledt efter bekendtgørelserne for 2.G stx, men jeg kan virkelig ikke finde dem! Nogle der er bedre end jeg, og evt. ved hvor de ligger? Ifl. min lærer skulle de nemlig være til rådighed på nettet. :-)
  • Afleveringsopgave

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har brug for hjælp til en aflevering . det er opgave 13 på denne hjemmeside. Det er STX 2008 Dec. B niveau. http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/081212_opgave_STX083%20MAB.ashx opgave ligger under denne hjemmeside.
  • Engelsk forberedelse B-niveau

    Forumindlæg
    Hej jeg går i 2.g på STX og kunne godt tænke mig at forbedre mit engelsk, så det ville være super lækkert hvis der var en der gad at skrive hvilke grammatiske regler jeg skal øver samt en hjemmeside med øvelser. Mvh Søren
  • Sproglig analysemodeller

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal til skr. dansk på STX om en uge, og vil lige høre om der er nogen der har nogle rigtig gode noter til sproglig analyse, eller nogle skemaer eller noget i den stil Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig Vh Simon
  • Lommeregner

    Forumindlæg
    Jeg starter på stx her efter ferien, og jeg spekulerer lidt på hvilken lommeregner ville være bedst for mig, siden jeg har valgt den naturvidenskabelige linje med matematik, biologi og kemi? Jeg tænkte lidt på en TI-84 Plus
  • Dansk/historie i 2g og 3g kun?

    Forumindlæg
    Er der noget krav om, at man SKAL have dansk og historie i alle tre år, eller er timefordelingen ligegyldig, så man fx kan risikere at få dansk i 1g og 2g kun etc.?Jeg taler om stx efter gymnasiereformen.
  • Optagelsesprøve Gefion eller andet!

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville spørge om hvad man kunne komme op i til en Optagelsesprøve inden for STX!? GefioN? Fag? Og hvad man kan komme op i når det nu er 40 min pr. fag? M.m. Link; http://www.gefion-gym.dk/media/16467/uddannelsesparathedspr%C3%B8ve.pdf
  • Mediefag - Hvordan er faget?

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg sidder og skal vælge en linje til når jeg starter på gymansiet næste år (STX), og er meget i tvivl om hvordan mediefag er at have som fag? Så fortæl gerne hvad det handler om, og jeres personlige oplevelser omkring faget :)
  • At hæve sit gennemsnit

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg er interreseret i at vide, hvornår man må gange sit gennemsnit op, når man går på STX. Har hørt, at når man har ét ekstra fag på A-niveau, må man gange med 1,03. Men ved ikke om det stadig gælder....
  • Eksamenstidspunkt

    Forumindlæg
    Hvis der på min udleverede eksamensplan eksempelvis står tidspunktet "8:10", så betyder det at jeg skal ind og trække et spørgsmål på dette tidspunkt, korrekt? Altså skal jeg møde lidt før 8:10?Går på STX forresten, 1.g
  • Portræt nr. 31

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op i daA på STX. Jeg sidder i min repetition og kan se jeg ingen noter har til en vigtig tekst af Klaus Rifbjerg. Nogen der har læst, og/eller har noter til hans tekst "Portræt nr. 31" ? Mvh Jacob.
  • Gøre rede for hvilken graf er f(x) og f'(x) ud fra grafen

    Forumindlæg
    http://mimimi.dk/eksamenSkriftlig/stx_B/stx_082_matB.pdf Jeg har lidt svært ved opgave 5, har ikke rigtig nogen ide til, hvordan jeg skal gribe den an. Jeg har brug for et lidt kærligt skub Tusind tak på forhånd
  • Fransk eksamensopgave fra 2011?

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg skal til terminsprøve i morgen i STX Fransk A Af den grund ville jeg høre om nogen af jer ligger inde med nogle stile fra 2011 eller 2010 - eller bare navnet. Vil gerne undersøge emnerne lidt inden Håber I kan hjælpe mig :-)