Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 17421 til 17440 af 52987
-
HJÆLP SØGES!!!!??
ForumindlægSuper fedt hvsi én fantastisk sød person gad at rette denne tekst for evt. fejl. skal ikke afleveres, men det er bare af ren nysgerrighed.. Greta Gallandy – Keine Angst? Ich habe dieses Deutsches Buch gelesen. Es heisst "Keine Angst?", und es ist schreibt von die Deutsches Autorin... -
Bliv bedre til engelsk
ForumindlægHey mennesker ;-) Jeg er ikke vildt god til engelsk.... eller slet ikke god til engelsk. Er der nogen, som ved hvordan jeg kan blive bedre til engelsk-? -Engelsk udtale -Engelsk grammatik -Engelsk læsning -Engelsk forståelse -Engelsk generelt Ses :-) -
Hvorfor haever dej
ForumindlægTanke eksperiment hurtigt er det sarn en der kan det for mig eller hjaelpe hilsnerrrrrrr....... -
Kommentere mit talepapir - Eksamen imorgen :)
ForumindlægNogen der eventuel vil kommentere mit talepapir: [Link] På forhånd mange tak, Liv1988 -
følge indlæg
Forumindlægman kan jo vælge hvilke forums man vil have vist på forsiden der kan man bl.a. vælge "de indlæg jeg følger" eller noget lign. hvordan angiver man at man vil følge et indlæg? -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHej, Er der en ny udgave af gennemsnitberegneren ? Kender i nogen hjemmesider hvor man kan beregne karaktergennemsnittet efter ny karakterskala ? -
Engelsk FSA - hvor lang tid?
Forumindlæghar bare lige et simpelt spørgsmål. Hvor lang tid skal, det man selv siger til engelsk FSA tage? Altså det, hvor man fortæller om det selvvalge emne. -
Hvad betyder at noget suggerer?
ForumindlægDer står i min bog følgende: Magte af digtene er også metrisk opløst og bliver til lange suggererende prosatekster. Hvad betyder det? -
Læsning
ForumindlægHejsa Hvad siger I (universitetsstuderende) til det her: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-11883589.html -
Acetylsalicylsyre og smerte - hjælp til fokus/underemne
ForumindlægHej alle sammen:) Jeg skal til at skrive SRO i bioA / kemiB om Acetylsalicylsyre og smerte. MEN vi skal selv finde et fokus/underemne som vi gå i dybden med i opgaven. Det er så her, jeg allerede er gpet lidt i stå! Er der nogen der har nogle forslag til et fokus? - det skal være emner ... -
Newtons 2. lov
ForumindlægHejsa. Jeg har lige et spørgsmål vedr. Newtons 2. lov som siger at Fres eller Fsamlet = m*a. Måske skulle man snarere kalde det et tankeeksperiment, men det er i hvert fald noget jeg ikke lige kan fatte :P Når en vægt står stille, må den have en konstant hastighed (v = 0) og derfor ingen accele... -
Metallers egenskaber.
ForumindlægJeg sidder her og skriver mine noter rene til min eksamen på mandag. Jeg har fundet en forklaring på metallers egenskaber på nettet der er meget mere kompliceret end den i mit hæfte. Er der nogle der kan hjælpe mig med, hvilken en der er rigtig - de lyder nemlig forskellige? 1. "Metaller ha... -
Transformation
ForumindlægEr der nogle, der kan hjælpe med transformation. Hvorfor er det, at der er elektromagnetisme på primærspolen og induktion på sekundærspolen? -
buddhisme, JEG'et ?
ForumindlægHejsa Ville lige spørge : hvordan kan jeg'et være en illusion i buddhisme ? -
hjælp til psykologi eksamen HASTER!
Forumindlæghvordan foregår en eksamen i psykologi? :s skal op imorgen. jeg går på gymnasiet og det er psykologi på c-niveau. nogen der kan give et eksempel måske? -
hjælp hjælp hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHeeeeeeeeeeeeeeey :D! Jeg skal til optagelsesprøve om en uge, og har lige fået tilsendt et brev hvor der står at jeg skal i dansk trække en tekst og fortæller om den, og at teksten er 1 en halv side lang . hvilke tekster kunne det være? har nemlig tjekket alt hvad jeg har men alle mine noveller e... -
Hjælp til syrer og baser eksamen haster.
ForumindlægHej.. Skal til fysik/kemi mundtlig 9. klasse på tirsdag og ved stadig ikke hvordan man fremstiller et salt og base.? Hvordan stiller man det op i et forsøg? nogle ideer?(: på forhånd tak. -
Ideologierne
ForumindlægHej :-) Jeg går i 1.g og jeg skal skrive en opgave om hvilken rolle de forskellige ideologier spiller idag. De forskellige ideologier er Konservatismen, Liberalismen og Socialismen. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive.... Først har jeg redegjort for de forskellige ideologier, og så har j... -
Skjoldhøj vs Ravnsbjerg?
ForumindlægHej Hvilket er at foretrække, hvis man skal læse på Århus Universitet? Tænker både socialt og med afstand til uni. -
Hvad betyder motiv ?
ForumindlægHey alle jeg vil gerne vide hvad et motiv betyder. jeg skal besvare et spørgsmål som lyder. Hvad er motivet i denne roman?
