Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 17421 til 17440 af 34078
  • gaskonstant for CO2

    Forumindlæg
    Er der nogle som evt ligger inde med en databog, eller bare ved hvad gaskonstanten, R, er for CO2? håber inderligt på hjælp snarest, da jeg skal til eksamen i morgen. på forhånd tak (:
  • Fordele og ulemper ved henholdsvis et-og tokammersystem

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til mundtlig samfundsfags eksamen i morgen og har lige et enkelt spørgsmål. Hvad er fordele og ulemper ved henholdsvis et-og tokammersystemer?
  • Spørgeskema : Overvågning i DK

    Forumindlæg
    Hej alle. Hvis du lige ville tage 2 minutter til at besvare dette spørgeskema, ville jeg sætte stor pris på det. Skal bruge det i forbindelse med min AT eksamen. På forhånd tak :) www.askpeople.dk
  • dirvhuseffekten

    Forumindlæg
    hej, jeg skal op til eksamen imorgen, men har brug for hjælp. Hvordan foregår drivhuseffekten? Kan i give mig en kort og grundigt forklaring Tak på forhånd
  • Karakterer

    Forumindlæg
    Hej. Jeg tænkte på, hvis man dropper ud af STX som 2. år, vil karakterene fra 1.g eksamen/årskarakter så gælde, eller er det ens 9 klasse eksamenskarakterer, der gæller?
  • VØ A - redegør for virksomhed

    Forumindlæg
    Hej. :-) Hvilke emner er værd at komme ind på, i en redegørelse af en virksomhed? Det er til en mundtlig eksamen, VØ A :-) Tak på forhånd!
  • Citater

    Forumindlæg
    Jeg har nævnt 3 citater i min analyse i synopsen. Skal jeg læse dem op til den mundtlige eksamen, eller læse nogle nye op jeg har fundet?
  • til hylenblomst

    Forumindlæg
    sådan. jeg kunne ikke finde ud af c-delen og har ikke tid til at sætte mig ind i det pga. skal selv til fysik eksamen i morgen spørg en anden herinde :)
  • BIOLOGI A STX SKRIFTLIG 2011

    Forumindlæg
    Er der nogle der var til Bio A skriftlig eksamen i onsdags (d. 25) som vil sende mig deres svar? ER SÅ I TVIVL OM JEG HAR LAVET MIT RIGTIGT:(
  • Bestem en ligning for den plan alpha, som indeholder punkterne abc

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og forbereder mig til eksamen. Og har ingen ide om hvordan jeg skal gå til denne opgave. A(1,1,3) B(0,6,1) C(-1,1,2)
  • Energiformer

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal snart op til eksamen i fysik og jeg har brug for jeres hjælp :-) Hvor mange energiformer er der? Håber at I vil hjælpe en studerende i nød!
  • Bioteknologi

    Forumindlæg
    Nogle som har været til bioteknologi skriftlig eksamen i går? :) Hvis ja, må jeg se jeres besvarelser? Skal se om jeg nogenlunde har svaret det samme.
  • Syre og baser - anvendelse?

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg er ved at udforme talepapir til eksamen, og er nået til dette punkt.. Anvendelse af syre og baser? Hvordan anvendes det i hverdagen? Er ikke lige helt med..
  • Hvad er det budskab??

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har dansk eksamen, og jeg sidder lige nu med en novelle.... Jeg har et punkt hvor jeg skal skrive hvad budskabet er i min historie, men problemet er.... HVAD ER ET BUDSKAB???? :) på forhånd Tak!
  • Hvad er et budskab?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har dansk eksamen, og jeg sidder lige nu med en novelle.... Jeg har et punkt hvor jeg skal skrive hvad budskabet er i min historie, men problemet er.... HVAD ER ET BUDSKAB???? :) på forhånd Tak!
  • drivehuseffekten

    Forumindlæg
    hej alle jeg skal op i naturvidenskab eksamen i 10. klasses niveau, og der skal stilles spørgsmål om, hvad er drivehuseffekten for noget? kunne I søde mennesker fortæller mig om hvad er drivehuseffekten plez på forhånden tak
  • Russisk Formalitet

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hurtigt forklare mig hvad Russisk Formalitet er? - Skal bruge det i min dansk mundtlige eksamen. Tak på forhånd
  • At sætte udenfor parentes

    Forumindlæg
    Jeg skal til mundtlig matematik eksamen i morgen og kan ikke helt sætte ord på hvad det vil sige at sætte udenfor parentes, kan nogen hjælpe?
  • Titalssystem

    Forumindlæg
    Hej alle! Ville høre om der er nogen der kan give en kort men super forklaring på hvad 10-talssystemet er. Vi er to 1.g'er der sidder og læser til eksamen. Det er ret så vigtigt! Tak :)
  • Historie - DK & EF/EU/Globalisering

    Forumindlæg
    Har lige været oppe og trække spørgsmål til Historie mundtligt eksamen på stx. Er der muligvis andre der har trukket det samme som mig, som var frisk på at samarbejde? ..