Søgning på: spansk eksamen mundtlig. Resultater: 17441 til 17460 af 44012
-
Potensielle funktioner
ForumindlægJeg er igang med at læse op til mundtlig eksamen, og er igang med potensielle funktioner, og tænkte på hvad b's betydning er. For ved at a's er hvordan funktionen er aftagende eller stigende eller konstant, men b's betydning kan jeg ikke lige huske. Jeg kender godt til f(1)=b*1a ... -
Enhedscirklen
ForumindlægJeg sidder her og skal op til eksamen om små 3 dage i matematik mundtlig C niveau. Der er især 1 spørgsmål jeg har problemer med: Trigonometri Gør rede for definitionen af sinus og cosinus ud fra enhedscirklen. Bevis (en af) sinusrelationerne + (en af) cosinus relationerne Gør rede for, hvorledes... -
Emne: At træffe et valg - Men hvilken tekst?
ForumindlægHej derude!! Jeg skal op til min dansk mundtlig eksamen, da det er obligatorisk for 9.klasser. Jeg har trukket emnet: ''At træffe et valg'' og har ingen idee om, hvilken tekst jeg skal bruge. I vores pensum kan jeg perspektivere til Sommersøndag (kortfilm) En, to, tre NU! H... -
Analyse til Skyggemotivet
ForumindlægHey, jeg har trukket skyggemotivet i litteraturen til min dansk mundligt eksamen. Er der nogen der kan komme med nogle ideer til noveller, digte eller andre former for tekster, som har noget med dobbelgængermotivet at gøre. Det kunne virkelig være en stor hjælp. Mange tak. Ps. Kan ikke vælge nov... -
Bananfluerne - analyse
ForumindlægHej derude. Jeg har virkelig brug for jeres hjælp!. Jeg skal op til min mundtlige eksamen og har trukket overemnet ''At træffe et valg''. Jeg har valgt en novelle, som jeg vil snakke om, som er ''Bananfluerne''. Er der nogle som har analyseret den, og ved hvor jeg... -
Kærlighed mundtligeksamen
ForumindlægHej allesammen jeg har til min mundtlige eksamen trukket temaet kærlighed... så nu er jeg igang med forberedelse.. jeg forsøger at finde det jeg vil analysere men det er svært. så derfor vil jeg høre om nogen har en ide til et digt, eventyr eller måske en sang som jeg kan bruge til teamet kærli... -
haster!!!
ForumindlægHej Jeg skal op til idræt eksamen b her 11.40 mundtligt - men jeg kom sådan til at tænke på, hvordan man skal fremlægge sin case? der står jo 3-4 spørgsmål man skal besvare - hvordan kan man gå ind og fortælle det sådan de både hører hvad jeg skulle undersøge(uden det tager for lang tid) og min f... -
Fysik FSA 2009 - Rettelse af dispositioner
ForumindlægHej alle kloge hoveder (: Jeg skal til eksamen i mundtlig fysik på mandag, til det er jeg igang med at lave dispositioner til de forskellige områder. P.t. er jeg færdig med; induktion & transformation. Vil høre om der var nogle der ville kigge dem igennem, og give lidt respons. Det ville vær... -
Analyse af Smirnoff reklame
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal snart op i min dansk mundtlig eksamen, og jeg trak reklamer. Jeg har valgt at analysere en Smirnoff reklame med Adam og Eva. Jeg har to spørgsmål: Hvornår blev den udgivet? Er der noget med deres kropssprog? Håber der er nogle søde mennesker derude der vil hjæ... -
Hvad menes med "Luk ikke døren op til folk (man ved ikke, hvad men får at se)
ForumindlægHej. Jeg sidder med en novelle der er skrevet af Peter Mouritzen "Manddomsprøven" hedder den, og i den første linje står der : Luk ikke døren op til folk (man ved ikke, hvad man får at se) og jeg er lidt i tvivl om hved det betyder? Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Det skal b... -
Binomialfordeling
ForumindlægHej alle Jeg sidder og er i fuld gang med forberedelsen til mundtlig matematik b eksamen. Jeg skal i et spørgsmål bevise formlen for middelværdien af x når X er binomialfordelt x -b(n,p): Forskriften lyder: E(x) = n * p HVORDAN BEVISER JEG DETTE???? Håber i kan hjælpe mig -
vold i skolen tekst eller rafarat
Forumindlægjeg skal op til min mundlige dansk eksame om ikke så lang tid og skal derfor aflevere min sunopse på fredag. men sidder lidt fast med perspektiveringen og har fået at vide at jeg kan perspektivere til vold i i skolen af Cecil Bødker men har ikke teksten!!! så ernder nogen der har et refarat af t... -
Tak for hjælpen
ForumindlægJeg synes lige jeg ville takke alle de skønne, kloge mennesker, der har svaret på mine spørgsmål igennem de sidste par uger, uden jer tror jeg ikke jeg havde forstået eller nået, alt det jeg skulle... I har en del af fortjenesten i, at jeg kan se et 7-tal på mit eksamens bevis ud for mundtlig mat... -
Anvendelser - Vektor
ForumindlægNår man til mundtlig mat. A eksame skal komme ind på anvendelser af prikproduktet og determinant - hvad menes der så ?? Et konkret eksempel, eller at man fx kan bruge prikproduktet til at beregne vinkler, finde ud af hvordan vektorerne ligger i forhold til hinanden ??? :) og at determinanten er a... -
Skal gerne have hjælp hurtigt
ForumindlægHej alle. Jeg har en mundtlig engelsk eksamen i morgen, hvor jeg skal fremlægge om Malcolm X. Ved i noget om hans taler og kunne i evt give mig nogen eksempler på hvordan hans taler ændrede sig gennem tiden, efter han blev muslim osv??? Håber på et svar :) -
Toppunktsformel
ForumindlægHej alle! Jeg står og skal snart til en mundlig eksamen i matematik A-niveau. I den forbindelse har vi fået et spørgsmål som siger: "Udled toppunktsformlen for en parabel ved hjælp af differentialregning." - Jeg kan ikke rigtigt finde dette bevis i mine bøger, så hvis nogen af jer evt. ... -
Eksamensspørgsmål - potensfunktioner
ForumindlægHej, har fået dette spørgsmål som jeg kan trække til min mundtlige mat eksamen. Har brug for al den hjælp jeg kan få! Gør rede for potensfunktionens forskrift y=b· x^a, betydningen af a og b for dens graf og dens egenskaber. Vis hvordan man bestemmer a og b i forskriften ud fra to punkter på ... -
Vektor
ForumindlægHej allesammen Jeg er lidt i tvivl omrking hvorvidt man skal bevise skalarprodukt sætningen til mundtlig matematik eksamen, kan man overhovedet det?? da det jo er en definition. Er det ikke reglerne man skal bevise måske? Et andet spørgsmål er om hvorvidt vektor på 3 dimensioner går ind under vek... -
Hjælpelærer mod betalling
ForumindlægHej Alle. Jeg går i 2.g på STX og skal op i mundtlig tysk eksamen d. 11-06-2012. Jeg leder efter en hjælpelærer som kan hjælpe mig til min 24 timers forberedelse den dag. Hvis der er nogen som kender nogle, der kan hjælpe mig eller selv er hjælpelærer må de meget gerne kontakte mig p... -
den rette linje
Forumindlæghej alle sammen :) jeg sidder her og læser til mundtlig eksamen i matematik, og jeg et stødt på et spørgsmål jeg ikke helt kan finde ud af. håber der er nogle som kan hjælpe mig. redegør for forskellige måder at beskrive den rette linje på. detter er under emnet vektorer i planen. på forhånd ta...
