Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 17461 til 17480 af 106471
-
Hvad gør jeg forkert
ForumindlægJeg beder om hjælp til at fortælle mig hvad jeg regner forkert i opgaverne Opgaverne jeg har regnet får jeg fejl ved Se vedhæftet fil -
Nogle der vil rette min Engelsk stil?
ForumindlægHej har denne Dogma essay for til på tirsdag, så ville lige høre om nogen havde tid til at se om der er flere fejl end dem jeg har rettet? den er på 1 side og det ville være ksønt hvis en venlig sjæl ville hjlpe :) -
Søger rettelse af opgave
ForumindlægHej derude Jeg har lige skrevet min sidste franskaflevering for i år, og dermed vil der være rart, hvis der var én derude, som vil se den igennem efter fejl og mangler. Mvh Christina -
redox trin ?? afstem
Forumindlæghej jeg har en redox ligning som burde være forholdsvis simpel men jeg kan bare slet ik finde fejlen .....nogle der er rigtig gode til det og vil være søde at hjælpe ? please -
Gennemlæsning + rettelser
ForumindlægHej studieportalen Er du muligt at finde en ekspert i det engelske sprog herinde, der ville være behjælpelig med en såkaldt "proofreading" og så rette de fejl personen evt. finder? Mvh. Christian -
Rettelse af aflevering.
ForumindlægHej. Jeg tænkte på, om der var en der var så venlig, at ville se min spansk aflevering efter for fejl og mangler? Konstruktiv kritik, modtages gerne. Mvh. Frederik K. Dietz -
Motiverede ansøgning til kandidatuddannelse
ForumindlægHej. Jeg er lige blevet færdig med min motiveret ansøgning til kandidat uddannelse i energiteknologi- og ville høre, om der er en, som har lyst til at læse den igennem og evt. rette de fejl der er? Det ville være en kæmpe hjælp. -
Ret mit læserbrev
ForumindlægJeg er igang med at skrive et læserbrev, men er der nogen der gerne vil rette den for fejl og evt. give en karakter for den, så jeg ved hvad jeg ca. kan få? -
Opstilling af ligning
Forumindlægokay min fejl :P jeg havde misforstået opgaven så jeg havde faktisk løst uden selv at indse det :D ellers tak ;) -
hurtig hjælp plz !
ForumindlægHej. Jeg har en engelsk stil til i morgen, som jeg har lavet. Jeg vil bare høre om der er nogen, der gider og se på den og rette fejl osv. plz :s M.V.H Camilla. -
hjælp til engelsk sætning
ForumindlægEr der nogen som kan forklare mig fejlen i denne her sætning: When he after having just met her asked for her phone number, she was very flattered -
Arealet af punktmængde?
ForumindlægHej igen, har lige et spørgsmål mere :D Jeg har prøvet at beregne arealet af en punktmængde, men arealet bliver et negativt tal. Jeg kan ikke selv finde fejlen. Opgaven er vedhæftet. -
Hjælp med forklaring af boksplot
ForumindlægHejsa. Jeg skal lige have hjælp til forklaringen af boksplot. Jeg forstår udemærket det omkring median, kvartilerne og værdierne, men det jeg har svært ved er at forklarer hvad et boksplot skal bruges til og hvad det viser. Som et eks. bruger jeg den opgave jeg skal op i. Medianen er 4 St... -
Kort fransk stil
ForumindlægHejsa.. jeg har lige skrevet en fransk stil på en lille halv side, og jeg ville gerne høre, om der var nogen der gad tjekke den igennem for iøjenfaldende fejl. -
en sætning
ForumindlægHvad er der galt med den her særning? Pangma-La’s father is mountain climber. (= Pangma-La’s far er bjergbestier. ) ??? Skal finde fejlen i den engelske sætning. -
Disposition "skilsmissebørn"
Forumindlæghejsa er der nogen der ville tjekke min disposition , sådan bare de værste fejl , please :D evt. forklar mig hvorfor så jeg kan blive bedre til det :D TAK!! -
hjælp til tysk sætninger
ForumindlægHej alle Jeg har nogle tyske sætninger og konstruktioner, som jeg gerne vil have tjekket igennem for fejl? Så hvis du gider at hjælpe mig, sender jeg sætningerne til dig via mail. Tak for hjælpen på forhånd -
Dansk portræt gennemlæsning
ForumindlægHej, Jeg har lavet et portræt i dansk på min makker. Vil bare vide om der en venlig sjæl, der lige vil læse det igennem evt. rette fejl og give mig lidt feedback til det. Tak på forhånd. -
Rettelse af stil (1 side)
ForumindlægHej, Har skrevet en side stil, som er brug for at blive kigget igennem for fejl. Den skal afleveres i morgen, og jeg vil være dybt taknemmlig, hvis I retter den. Jeg sender stilen til jer som vil hjælpe. -
Stil
ForumindlægHej. Er der nogel der vil rette eller kigge på min danskaflevering? Det er en redegørelse af tre tekster, aller omhandlende køn og kommunikation. Vil gerne har den tjekket for kommafejl og sprogelige fejl.
