Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 17461 til 17480 af 26355
-
3.årsopgave i matematik, hjælp til oversættelse
Forumindlæghejjeg sidder og laver 3 årsopgave i matematik, hvor jeg bruger en bog på engelsk. Desværre er der en, for min opgave, central sætning som jeg simplethen ikke forstår meningen af...Den lyder: "For xHåber at nogen kan hjælpe.. -
Bjergprædiken..
ForumindlægEr der en der kan give mig et link til bjergprædikenen på engelsk? den skal helst indeholde: "hvis nogen giver dig et slag på højre kind, så vend også den anden til..."Håber at der er nogen der kan give et link.. -
SRP- hooliganisme
ForumindlægHej! Jeg skal i min srp skrive om hooliganisme i engelsk-idræt, er der nogen der tilfældigvis har skrevet om det samme og ligger inde med gode idéer til hvad man kan komme ind på så idræt også på en eller anden måde kan blive ført ind? Udover det sociologiske.. Det ville være en kæmpe hjælp! -
SRP- hooliganisme
ForumindlægHej! Jeg skal i min srp skrive om hooliganisme i engelsk-idræt, er der nogen der tilfældigvis har skrevet om det samme og ligger inde med gode idéer til hvad man kan komme ind på så idræt også på en eller anden måde kan blive ført ind? Udover det sociologiske.. Det ville være en kæmpe hjælp! -
Penalty Fare
ForumindlægVille bare høre om der måske sidder nogen derude med engelsk eksame opgaven fra sidste år i gymnasiet. "Penalty Fare" ? I så fald, ville det være kæmpe meget en hjælp hvis i gad lige at skrive det.På forhånd tak -
hermanuetiske spiral ?
ForumindlægJeg igang med at skrive min SRP. Jeg tænkte på om jeg i min metode afsnit kan skrive at jeg har anvendt den hermanuetiske spiral (jeg har bare læst bøger)? jeg har fagene samfundsfag og engelsk. Tak på forhånd. -
Rettelse af stil, vær sød at hjælpe!
ForumindlægHej derude! Jeg mangler hjælp til rettelse af min engelsk stil, den er på lige godt 900 ord og ville håbe nogle kunne hjælpe med rettelserne - foretrækker at sende den over mail, hvis nogle vil være søde at hjælpe!!!! Tak på forhånd :-) -
H*J*Æ*L*P
ForumindlægHej alle sammen,,, er der nogen der har lavet en engelske der hedder "Write an essay about national identity and multiculturalism" Hvis der er.. er der så nogen der kan hjælpe mig ved at sende deres.. jeg mangler inspiration..?? mange tak på forhånd -
i hvert fald
ForumindlægHej Sidder og laver en engelsk oversættelse og er kommet i tvivl om hvordan jeg skal oversætte "i hvert fald for englænderne selv". Hvis i har nogle ideer vil jeg meget gerne høre dem.På forhånd tak. Dan -
HNs på tirsdag... tips?
ForumindlægSå er det HN sprolig skriftlig eksamen på tirsdag. Jeg plejer at klare mig meget pænt i skriftlig engelsk - men vil alligevel lige høre om der nogle som har nogle gode tips/tricks til at imponere censorerne... evt. ord/sætninger/smarte formuleringer. -
Rettelse af kort afl.
ForumindlægEr der en der lige hurtigt ville kigge min engelsk afl. igennem? Jeg ønsker ikke at få rettet det hele, bare lige kommaer, og de mest dumme fejl. Teksten er på 340 ord. Det er ikke gym. niveau :D På forhånden mange tak! -
Johnny Bear
Forumindlæghej:D er der ik nogle der helt tilfældigt har lavet en engelsk opgave jeg ka suge om Johnny Bear af John steinbeck??? eller der ved hvordan jeg ka få noget at vide om den...? har nemlig ik rigtig læst;D på forhånd tak:) -
fejlfinding i tysk
Forumindlæg:-O har hårdt brug for hjælp til min tysk stil, da jeg stinker til tysk grammatik! især engelsk ordstilling er en fælde jeg falder i HVER gang :( kan nogen hjælpe mig (sidder med en historie på 600 ord) -
Hej DUNNAR...
ForumindlægJeg har sendt dig en besked men ved ikke om du har modaget den. Jeg ville bare høre om du evt har tid til at se sidse del af min meget spændende engelsk stil:-). Den står i samme "rum" som første del. Det var mig der skrev rettelse af kort kort stil.Eva. -
En lille sætning mangler hjælp
ForumindlægDet drejer sig om sætningen: Målene lader sig omtrent indele i individuelle og nationale værdier. Jeg synes ikke rigtig, at jeg kan finde de rigtige engelske udtryk, til at beskrive det med :/ Håber at der er en venlig sjæl, der har lyst til at hjælpe. -
hjælp til eng.!
ForumindlægHej, er der nogen der er villig til at rette min engelsk stil. jeg sender halvdelen af stilen til rettelse..... det er ret lidt..i kan skrive jeres e-mail adresse, så sender jeg det.HÅBER i vil hjælpe.... på forhånd tak. -
Nogle der vil rette lidt?
ForumindlægHej folkens! Har skrevet det her stykke på engelsk men føler det lyder lidt forkert. Måske nogle der kan se fejlen? Imagine how it would be like to always being followed by heartrending memories. -
foredrag!?
ForumindlægHey.. jeg skal holde foredrag... må selv bestemme om det skal være på engelsk eller dansk... men jeg har simpelthen ingen ideer om hvad jeg skal tale om.Er der nogen der har nogle idéer?På forhånd takVH Maria -
gloser
Forumindlæghey derude, håber lige i hurtigt kan hjælpe mig. jeg ved ikke lige hvordan man siger "trekantshandel" på engelsk. det jeg mener med trekantshandel, er den handel der foregik mellem England - Afrika-Amerika (slaveri) . på forhånd taaak.. -
the tell-tale story
Forumindlæghar fået opgaven at analysere the tell-tale story af Allan Edgar Poe, i engelsk. Kan ikke rigtigt komme igang. Er der nogen der har læst den eller kender nogle internetsider, hvor jeg kan finde noget om tolkningen af historien?på forhånd tak
