Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 17481 til 17500 af 41309
  • Dumpede alle fagene på først år uni

    Forumindlæg
    Hej! Hvad sker der hvis man har dumpet alle fagene på første år af universitet?
  • Vigtigt !

    Forumindlæg
    Er der nogen som har den skriftlige prøve fra sidste år i dansk på A-niveau?
  • årsprøve

    Forumindlæg
    hvad sker der hvis man ikke består sin årsprøve ??
  • Er optagelse svære med en HF?

    Forumindlæg
    Hey Folksen. Jeg har simplet spørgsmål. Jeg starter på almen-HF (2år) og efter det vil jeg gerne læse HA på CBS. Er det sværere for mig, at komme ind med en HF, end de andre gymnasiale uddannelse, selv hvis mit gennemsnit er højere end det stillet krav? Tak på forhånd.
  • cis/trans isomeri & opløselighed

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan forklare spg. a og b i opgave 1 .. er helt lost i a :( i b ville jeg mene at det er det sidste stof der er lettest opløselig i vand, da COOH-gruppen er den der gør det blandbart og der er ikke nogen andre c-atomer bundet til den som der er ved de andre stoffer (jo længe...
  • Bestået?

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg har lige været oppe til mundtlig matematik B på HHX, jeg dumpede med 00. Min årskarakter var følgende: Skriftlig: 02, Mundtlig: 4. Er jeg bestået samlet set? Altså kan jeg komme ind på uddannelser som kræver Mat B?
  • STUDENTERHUE + PAPIR

    Forumindlæg
    Hej alle. Har hørt og at man får udleveret et stykke papir af rektor når man får sin studenterhue på. men er der nogen der ved hvad slags papir det er eller rettere sagt hvad der står på det?
  • Tænke Tænke

    Forumindlæg
    Heej Jeg er i gang med at lave en formelsamling til andengradsligninger samt polynomier. Mit spørgsmål er så, kan en formelsamling indeholde ”beviser” ang. andengradsligninger og polynomier?
  • Færdige løsninger på STUDIEPORTALEN?

    Forumindlæg
    Færdige løsninger på STUDIEPORTALEN? Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg har været alt for villig til at levere færdige løsninger på stillede opgaver. Ved nærmere eftertanke indser jeg, at den fremgangsmåde ikke gavner spørgerne. Det lærer de ingenting af. Derfor vil jeg i fremtiden...
  • Læseferien!

    Forumindlæg
    Så er læseferien gået i gang og jeg er i en stor dilemma. Jeg skal op i fire højniveua mundtlige fag og ved ikke hvordan man skal overskue at læse det hele igennem.Håber nogle kan give mig nogle gode råd, skal jeg kun læse, eller også lave dispositioner, eller få styr i notaterne?
  • Censor!

    Forumindlæg
    Nogen der har et link til at se ens censor?
  • Hvor vigtig er 9. klasses afgangseksamens årskarakter?

    Forumindlæg
    Som overskriften lyder, hvor vigtig er ens 9. klasses karaktere egentlig? Hvor meget vil den betyde for evt. 10 klasse, Gymnasium og/eller en uddannelse derefter? Har den overhovedet en særlig stor betydning?
  • Årsprøve

    Forumindlæg
    Jeg går i 2. g Skal op til tre skriftlige årsprøve vil lige spørg om der er nogen for regel hvor mange årsprøve skal man i løbe af de to år (1.og 2. g) Kunne være rart få en svar med kilde på. Og ER det en krav at bestå årsprøven.
  • kummuleret frekvens

    Forumindlæg
    Når man har en række intervaller og der til svarende %'er, hvordan findes så den kommulerede frekvens, så vi kan tegne en sumkurve?
  • prokarjote

    Forumindlæg
    hvordan får så prokarjote sin energi fra har den også dna og hvad bruges dna til endelige
  • kriminalitet

    Forumindlæg
    Hej!!!! Jeg vil blot høre om der er nogen, der sidder inde med nogle fyldige notater om kriminalitet, som de ønsker at dele ud af. Jeg er godt nok lost. På forhånd tak
  • "HJÆLP"

    Forumindlæg
    Er der nogen som ved hvad en 1g årsprøve handler om ?????
  • potensudvikling , bevis A

    Forumindlæg
    y=b*x^a : y1=b*x1^a og y2=b*x2^a b*x2^a/b*x1^a=y2/y1 (x2/x1)^a=y2/y1 A=log(y2/y1)/log(x2/x1) Jeg forstår de 3 første linjer , men slutfacit kan jeg ikke forklare ? Hvordan skal jeg forklare hvorfor der kommer log og det ender med div...? modsat eskponentielle funk. der ender det i rod. På f...
  • Hjælp til sumkurve

    Forumindlæg
    Ved ikke lige om spørgsmålet høre hjemme her, men da jeg desværre ikke ejer en bærbar eller computer så laver jeg mine opgaver på iPad, jeg gør bruger af apps som docs, Pages, word og Excel, hvordan laver jeg en sumkurve i en af de apps, eller skal jeg bruge en helt anden app?
  • grammer

    Forumindlæg
    En der kan hjælpe mig med at forklare disse grammatik begreber??? substantivers bøjning og kongruens genitiv adjektiver og adverbier to do passiv hvad kan en kommenteringsopgave indeholde?. Mia