Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 17481 til 17500 af 26355
-
Hjælp til en sætning.. :-)
ForumindlægHej, er der en, der er rigtig god til engelsk, som kan hjælpe mig med denne sætning:Han var repræsentant for de moderne synspunkter i det konservative parti.- He was the representative for the modern views in the Conservative Party. -
analyse af teksten
ForumindlægHar lige et enkelt spørgsmål, vedr. analysen af en engelsk tekst! opgaven lyder som følgende " focus on the thematic function of the point of view"? jeg er i tvivl om, hvad der egentlig menes med selve spørgsmålet? -
In medias res eller ej?
ForumindlægHey folkens! Jeg er lidt i tvivl om min engelsk tekst starter 'in medias res' eller ej.. “It was a remembering day for Baluta" . - sådan starter den. Hvad mener i? -
Sproglig og grammatisk tysk rettelse
ForumindlægHej søde mennesker! Jeg har redegjort for en tekst på engelsk og har derefter oversat teksten til tysk. Sproget er ikke særlig godt og heller ikke korrekt. Befinder der sig en supersej person derude, der kan give mig en lille hjælpende hånd? Teksten skal altså vurderes sprogligt og grammatisk. -
Samfundsfag SRP !!!
ForumindlægHey alle derude, Som I alle ved, så er det SRP-tid for alle 3.g'ere lige for enden af vejen, jeg har fagene samf og engelsk jeg har virkelig brug for hjælp i faget samfundsfag, er der nogle, som har tid og lyst til at være mig behjælpelig?? det ville betyde yderst meget for mig ... -
Oversættelser generelt
ForumindlægNår folk indsætter oversættelse i forum til retning i engelsk, tysk eller fransk, som er fyldt med fejl, er det så korrekt at rette dem til perfektion?SP er jo, som så ofte sagt, ikke en side hvor folks lektier bliver lavet. -
the juggler ?
Forumindlæghejsa.. er der andre der har skrevet en stil om "the Juggler" i engelsk. Jeg kunne godt tænke mig at få mere inspiration end kun den ene stil som er lagt herud.. Håber der er nogen der skriver...på forhånd mange tak -
The Settings...
ForumindlægJeg har fået en engelsk stil for, hvor vi skal arbejde med en tekst.Min lærer skriver så noget om "The settings"Men hvad indgår i the settings... Det er vel bare, hvordan teksten er bygget op... Eller hvad..?Håber I kan komme med nogle gode punkter :] -
English out line
ForumindlægHej alle. jeg skal op i mundligt engelsk, jeg har trukket emnet Declaration of the Occupation of New York city er der nogle der har en god ide til hvordan min out line kunne se ud Tak på forhånd -
rettelse
ForumindlægHejsaJeg vil høre om der er en som vil være så venllig at rette min engelsk afl. opgaven er inde på:www.28352835.webbyen.dkman kunne evt. kopier det ind på ens egen word, og rette, og til sidst sætte det herind igen. Mange tak -
Haster
ForumindlægHej alle. Jeg ville lige høre, om der er nogle som har lavet et engelsk essay om "Eating Sugar" af Catherine Merriman ? Jeg har læst teksten, men synes ikke overskriften har noget at gøre med indholdet. Er der en, der kan forklare mig det? Kh Clara -
emne til mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op i mundtligt engelsk. Og jeg har trukket emnet law and order, men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge som mit underemne. nogle forslag?? overvejer lidt at tage dødstraf... -
Jeg tilbyder fransk hjælp
ForumindlægHej, Jeg er tutor og tilbyder både fransk og engelsk eksamenshjælp hvis du går i folkeskolen, gymnasium eller på videregående uddannelse (vi kan mødes fysisk eller over skype). Du er velkommen til at kontakte mig på [email protected] hvis du er interesseret i at høre mere. Kh Kris... -
SSO - Nazisme
ForumindlægHejsa alle i dejlige mennesker!Jeg sidder her med min syge-SSO-eksamen og mangler et par kommentarer fra Fúhreren hamselv fra tiden 1918-1923? Et par links til nogle kilder, helst på engelsk og dansk ville være klasse!!! På forhånd mange tak til jer som kan/vil hjælpe mig lidt her! -
AT Sorte huller og tidsrejser!
ForumindlægHey folks, jeg skal skrive AT i Fysik C og Engelsk A om sorte huller og tidsrejser... Er der nogen der har et forslag til et nogenlunde simpelt/nemt forsøg jeg kan lave i Fysik? :) -
Inspiration synopsis....
ForumindlægVi skal til at skrive synopsis i engelsk, og jeg mangler noget inspiration til valg af emne, samt hvor jeg evt skal lede efter brugbare kilder ( ca. 15 sider ).... -
Julehistorie HJÆLP!
ForumindlægHej med jer Har en stil for i engelsk, som skal handle om jul, og har egentlig lavet den, men vil høre om nogen herinde gider at kigge den igennem for fejl før jeg afleverer? Det vil være en stor hjælp! Og den er så ikke så lang (omkring 750 ord) Hilsen Jeanette -
Hvor reducerer man underskudet på den offentlige balance?
ForumindlægHej Som overskriften siger, hvordan reducerer man så underskudet på de offetlige finanser. Er igang med at skrive SRO med de to hovedfag engelsk og international økonomi om USA's økonomi. Håber at der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig :) På forhånd tak -
Lord of the Flies???? Håber I kan hjælpe
ForumindlægHej allesammen, håber I er godt igang med AT planlægning:) Jeg sidder lidt fast. Jeg har et spørgsmål med hensyn til bogen Lord of the Flies. Er det muligt at køre engelsk - samfundsfag kombinationen her, da jeg ikke har psykologi? Eller andre kombinationer? -
Sjov stil?
ForumindlægEr der nogen der har skrevet en engelsk stil, der enten er sjov, mærkelig eller underlig.Det ska bare være en lille novelle.Vi skal aflevere den i overmorgen så hvis der er nogen er har lavet sådan en stil, kan i så ikke sende den til min [email protected]å forhånd tak.
