Søgning på: to keep the faith. Resultater: 17501 til 17520 af 18613
-
Genstart af en liste
ForumindlægJeg har prøvet i nogen tid nu, at få en liste til at genstarte, dog uden held. jeg har en enumerate kørende og denne stoppes så, da jeg har brug for at skrive lidt udenfor listen (der bruges også subsubsection - måske det kan have nogen betydning?). Men når jeg prøver at genstarte listen via: \b... -
AT - sammenspil ml. rel/samf
ForumindlægHej, jeg er metodisk usikker. Mine to fakulteter er religion og samfundsfag. Jeg har redegjort for Samuel P. Huntingtons teori "The Clash of Civilisations", derudover analyse af tekster fra det gamle testamente/koranen i et forsøg på at finde hovedelementer som underbygger konflikten m... -
EP - hjælp til emneideer?
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal skrive et eksamensprojekt i biologi og engelsk. I biologi vil jeg gerne skrive om stoffers (LSD,hash osv.) påvirkning på individet og er lidt itvivl om, hvordan man skal kople det på noget engelsk materiale. Jeg havde selv gjort mig en overvejelse om man ville kunne analys... -
Digtanalyse
ForumindlægHej, jeg mangler lidt hjælp til tolkningen af dette digt. er der nogen der kan give nogle tolkninger og analyse af hvad digtet handler om og betyder? Childrens Wings Human and Angel genome must be almost the same - our dazzling wings stubbed to dreams under fossil bone; pterodactyl skeleton... -
Homoseksualitet.
ForumindlægEr homoseksualitet et "normalt begreb" nu om dage? Er det noget, vi andre kan normalt, uden nogle negative tanker i byen se på og gå videre? Selv, tror jeg ikke, at det er således (endnu). Men hvad mener i ? Det mest underlige er, jeg forleden fik at vide, min veninde var blevet "... -
Job with english?! copenhagen
ForumindlægHI! my name is Maggie, Im looking for Job in København, but becuse my danish is on a low level I can't find. Could you help me find job in the weekend and after school. Please. I dont know where i can look for that job. I speak English, Polish, GErman and Danish a little. magda_denmark@hotmai... -
Engelsk Grammatik
ForumindlægHej alle :) Jeg håber i kan hjælpe mig lidt med denne opgave. Her kommer den: Besvar på dansk følgende spørgsmål til grammatik fra teksten: - Hvilken tid er de nedenstående understregede verballed? - Hvordan dannes denne tid på engelsk? - Hvilken forskel er der på fallen og created? 1. Sales of H... -
Optimering af areal
ForumindlægHi, jeg oensker at opstille et udtryk for antallet af firkanter (F1) som kan placeres i en stoerre firkant (F2). Lad os antage at F1 har laengden L1 og bredden B1, ligeledes har F2 laengden L2 og bredden B2. Altsaa oensker jeg at X*(L1*B1) <= L2*B2 Hvor foelgende maa gaelde X*L1 <= L2 og X*... -
AT 2010 - FREUD - METODE. HJÆLP !!!
ForumindlægHejsa. Jeg skal snart op til AT Eksamen og noget af min problemformulering lyder sådan her ..... - Hvordan kan Freuds teori om det ubevidste forstås som et teoretisk gennembrud i perioden 1856-1914? OG hvordan kan man få noget metode ind over dette.. Nogen der kender noget til det .. ? pls et ell... -
SRP Emne!
ForumindlægDavs davs! jeg har Matematik og Historie som fag i min SRP.. og mit hoved emne er krig! jeg har tænkt lidt over hvilke underemner jeg skulle tage! jeg har selv tænkt over The G-Man! - Gallileo Gallilei .. (eller hva han hedder) og om hans indflydelse og beregninger på en kanon og den måde hans... -
Engelsk disposition!!
ForumindlægJeg har brug for hjælp til min engelsk disposition.. den er skrevet, men jeg mangler hjælp til hvad jeg skal sige og hvordan jeg formulere mig, da mit engelsk er knap så godt!! :) Mit emne er: School and Education Why did I choose this topic: Relevant Big issue Influence in the future. Edu... -
Engelsk disposition!!
ForumindlægJeg har brug for hjælp til min engelsk disposition.. den er skrevet, men jeg mangler hjælp til hvad jeg skal sige og hvordan jeg formulere mig, da mit engelsk er knap så godt!! :) Mit emne er: School and Education Why did I choose this topic: Relevant Big issue Influence in the future. ... -
Engelsk disposition!!
ForumindlægJeg har brug for hjælp til min engelsk disposition.. den er skrevet, men jeg mangler hjælp til hvad jeg skal sige og hvordan jeg formulere mig, da mit engelsk er knap så godt!! :) Mit emne er: School and Education Why did I choose this topic: Relevant Big issue Influence in the future. ... -
Hjælp til spørgsmålene
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med disse spørgsmålerne. Find 5 examples of tv shows or movies that have used today’s issues as part of their production. What are these issues, which show or movie was it and what was the cause that was being portrayed? Do you think it is more effective for ... -
Hjælp til idrætsspørgsmål
ForumindlægHej. Jeg skal til idrætseksamen og har fokus på elevbestemmelse. Jeg har fundet Hillerød modellen som beskæftiger sig med forskellige undervisningsmetoder og om man har en åben eller lukket form og indhold. Man kan f.eks have et lukket indhold og åben form. Jeg er lidt i tvivl om hvad form og in... -
ENGELSK EKSAMEN I MORGEN! HJÆLP!
Forumindlæghey igen jeg har en veninde som virkelig har brug for hjælp! hun skal op i morgen og ved ikke hvad hun skal sige, er ikke søde at hjælpe? ;D er her det hun har: Main topic: fight for civil rights (The USA) My topic: Black’s rights. Why did I choose this subject: Because I think it could be... -
Dernæst analyserer jeg baggrunden for de enkelte velfærdsmodeller set fra kulturelt og økonomisk perspektiv?
Forumindlægjeg er i gang med DIO omkring velfærdsmodeller i USA og DK. Altså den universelle og liberale. Jeg skal ind og lave noget analyse nu. Problemformlueringen formulere analysen således; Dernæst analyserer jeg baggrunden for de enkelte velfærdsmodeller set fra kulturelt og økonomisk perspektiv. ... -
Adjektiv eller adverbie...?
ForumindlægAdjektiv eller adverbie...? 1) Jock can run very FAST 2) Did you get up LATE this morning? 3) Was your train LATE this morning? 4) Your lunch smells DELICIOUS 5) That's because the ingredients are DELICIOUS 6) Mike's so BORING 7) Yes. But he's also FRIENDLY 1) adv 2) adj 3) ad... -
Metoder
ForumindlægHej SP! Jeg er meget i tvivl om hvilke metoder jeg har gjort brug af i min AT synopsis. Emnet er 'Backpacking' og jeg har fagene Engelsk og NaturGeografi. I Engelsk har jeg analyseret filmen 'The Beach', hvor jeg har kommet ind på hvad backpackernes drøm er og hvordan den udvikle... -
HASTER !!!
ForumindlægJeg skal til Engelsk B Muntlig imorgen. Jeg har (dødogpine) trukket "On the street". Her bliver man præsenteret for 3 forskellige cases, med folk der af den ene eller anden grund er hjemløse i U.S.A. Nu vil jeg super gerne vide, hvordan jeg laver den bedst mulige fremlæggelse. Vi a...
