Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 17541 til 17560 af 60468
  • Søger en hjælper til mundtlig samfundsfag eksamen A

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg er i gang med, at afslutte 3.g og skal nu på torsdag til eksamen i samfundsfag A, som er en 24timers eksamen. Jeg søger derfor en som er villig til, at mødes og hjælpe mig? i 3-6timer. Jeg bor i københavn og selvfølgelig vil der foregå betaling, hvis der er en som har lyst til, at ...
  • gerne hjælp til kort engelsk tekst over mail evt? vil gerne ha rettet gammatikken igennem

    Forumindlæg
    Hej er der en der gider hjælpe med det?
  • hjææææælp!! :)

    Forumindlæg
    Hej alle derude.. Jeg går i 9 klasse, og har stærkt brug for hjælp.. Jeg skal vælge hvilken ungdomsuddannelse, jeg vil begynde på, efter sommerferien. Mit problem er så, at jeg ikke ved om det skal være hhx eller stx? Jeg elsker samfundsfag, matematik samt biologi meget. efter jeg er færdig med g...
  • Skifte til HF - regler for merit ?

    Forumindlæg
    Jeg går p.t. i 3.g på gymnasiet, og jeg har egentlig klaret mig ganske godt igennem alle årene. Jeg er dog begyndt at overveje at skifte til HF-Enkeltfag (og dermed færdiggøre min ungdomsuddannelse næste skoleår), fordi jeg skeler en del til, at jeg tror det kan give mit gennemsnit et ekstra &q...
  • billedsprog - Sammenligning og metafor ( lyrik eksam' )

    Forumindlæg
    heei alle! så er min dansk eksame snart !,, jeg har virkelig brug for noget hjælp af jer - jeg har problemer med at finde billedsprog - Sammenligning og metafor i et digt jeg har prøvet at finde men der er sikkert mange andre Digtet som jeg har valgt er '' mit liv som indvandrer ''...
  • Bio eksamen - figurer om DNA, RNA og evolution!

    Forumindlæg
    Hrj derude. Jeg står desperat og har brug for hjælp! Jeg skal til bio b eksamen imorgen, og har trukket emnet evolution, og skal redegøre for livets oprindelse. Dertil skal jeg forklare nogle figurer omhandle: DNA replikation, Transkription og mutation. Problemet er bare at jeg ikke forst...
  • Hjælp til Datalogi (C++) ifm. kommende eksamen (1.års cbs stud.)

    Forumindlæg
    Hej Jeg leder efter en erfaren person, som kan afsætte nogle timer - hvis ikke nogle dage - til at hjælpe med en kommende datalogi eksamens opgave, selvfølgelig mod betaling. Programmet skal skrives i C++. Skriv gerne tilbage herinde, eller til [email protected] Venlig hilsen...
  • Tysk eksamen: Wiedersehen mit Vater von Isolde Heyne

    Forumindlæg
    HEj jeg skal analysere og fortolke Wiedersehen mit Vater von Isolde Heyne fordi jeg skal op i tysk eksamen. Jeg ville hører om nogle evt. havde nogle noter til denne. Hvis i har så bare send dem til denne mail: [email protected] På forhånd mange tak
  • Forsøg?

    Forumindlæg
    Jeg skal op i fysik B - (STX) Kan I fortælle mig hvordan dette foregår? Jeg har hørt at man skal lave forsøg i grupper. Men vil det så være ligesom en gruppe eksamen?
  • Er det ikke en venlig sjæl derude der kunne hjælpe mig med at rette min oversættelse fra dansk til engelsk??

    Forumindlæg
    Dan...' Snigskytterne i Washington-området ramte direkte i den amerikanske nations politiske og mediemæssige hjerte. Både menigmand og landets elite var skydeskiver i tre uger, som kostede ti mennesker livet og sårede tre. [...] »Våben skal behandles som biler. I USA skal man have e...
  • link til HF eksamen 2008 c-niveu

    Forumindlæg
    kan man ikke finde en link på studieportalen om eksamen i år som hf havde har nemlig brug for den... hilsen caner
  • Anbefaling af tekst til eksamen 9.klasse med overemnet "familieliv"

    Forumindlæg
    Nogen som kan anbefale en tekst til 9.klasse eksamen med overemnet "familieliv". Skal kunne perspektiveres til pelle erobreren og hosekræmmeren :)
  • International økonomi A - skriftige eksamen 2008

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak.
  • Nogen gode råd til latin eksamen? Og adverbium?

    Forumindlæg
    Jeg skal her i morgen op til AP/latin eksamen i 1.g og kunne godt bruge nogen råd. Hvis der er nogen der kunne forklare adverbium og eventuelt en huskeregel for det ville det også være super!
  • Opgavesæt + forberedelsesmateriale søges til matematik skriftlig eksamen 2016

    Forumindlæg
    Hej SP'er Er der nogen som ligger inde med opgavesættet matematik A niveau htx skriftlig eksamen 2016?
  • Analyse af kortfilmen ''Eksamen''

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en analyse af Eksamen? Mangler bare det sidste, men føler ikke det dækker :) Ser frem til at høre fra nogen :)
  • HTX Matematik A 2009 skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som har besvarelser til eksamens sættet matematik A 2009 HTX for at tjekke resultater ?
  • Skriftlig dansk, eksamen maj 2008 HF

    Forumindlæg
    Er der nogen der har været oppe i den eksamen, skal lave en af opgaverne men har ualmindeligt svært ved at komme igang så kunne godt bruge noget inspiration...
  • Dansk A - eksamen 8 december 08

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der nogle der tilfældigvis har lavet overstående eksamens opgave, der evt. kan sende den til mig så jeg kan sammenligne min egen opgave med den ?
  • Naturfaglig eksamen problemstilling til "udledning af stoffer"

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg og min makker skal snart op til den naturfaglige eksamen og søger efter nogle forslag til en problemstillinger til "udledning af stoffer" Tak på forhånd.