Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 17541 til 17560 af 48931
  • Kolonisering Indien

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal skrive SRP i engelsk og historie om afkoloniseringen i Indien, og ville høre om nogen af jer har skrevet om det før (hvad har i analyseret i engelsk) og hvad kom i ind på? :)
  • refaret

    Forumindlæg
    http://www.autoevolution.com/news/road-trains-multi-wheeled-freaks-11977.html jeg kunne godt tænke mig et refaret af den her engelske tekst, og refaretet skal også være på engelsk :D
  • Noveller

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen, der har ideer til engelske noveller, der er gode at analysere. Jeg spørger, da skal op i engelsk b som selvstuderende.
  • Gyldendals Elektroniske Ordbøger

    Forumindlæg
    Jeg vil godt købe Gyldendals Elektroniske Ordbøger Dansk-Engelsk Engelsk-Dansk nogle som har sådan en til salg?
  • 3.persons fortæller?

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Er i gang med min engelsk aflevering, som er en analyse og fortolkning af en novelle, og jeg kan ikke finde ud af, hvad 3.personsfortæller hedder på engelsk? er der nogen af jer der ved det? :)
  • tiden på englesk???

    Forumindlæg
    jeg skal skrive på engelsk at klokken er 14.00. men jeg kan ikke huske hvordan man skriver klokken på engelsk. kan i hjælpe mig?
  • hjælp til oversættelse af linje!

    Forumindlæg
    sidder midt i min engelske aflevering og har brug for hjælp.. hvordan siger man : det er gået op for ham. på engelsk!? er helt lost!
  • Please hjælp..

    Forumindlæg
    Er der nogle der vil hjælpe med at oversætte nogle linie for mig til engelsk? Det ville virkelig være dejligt, er nemlig ik specielt god til engelsk :(
  • HJÆLP, HASTER..!!

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogle som har en kanon side, hvor man kan hente dansk- engelsk, engelsk- dansk ordbøger?!? GRATIS!! Hilsen en der skal bruge ordbøger på computer. *Tusind tak for hjælpen..*
  • Halvt rim?

    Forumindlæg
    Hvad hedder et rim der ikke rimer pga stavemåden: Hand-land (engelsk) Men på udtalen: men-again (engelsk)
  • hvad skal man øve sig på ?

    Forumindlæg
    hvad skal man øve sig på til den engelske eksamen ? her tænker jeg på prøven uden hjælpemidler.. og det er engelsk på B-niveau :)
  • dødstal

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg sidder og laver en engelsk opgave om World Trade Center... Jeg skal skrive om dødstal men hvordan oversætter man "dødstal" til engelsk ??
  • potensfunktion

    Forumindlæg
    Hvad hedder potens-regression på engelsk? Jeg har en lommeregner, hvor det står på engelsk, og jeg kan ikke finde den rigtige regressions-type.
  • En tjekker?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Ville høre om en nogenlunde-dygtig-engelsk-menneske kunne rette min engelsk oversættelse for fejl, så kan jeg sende den til vedkommende. På forhånd tak
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Skal snart op til engelsk eksamen.. Har bare et spørgsmål: Hvad er det der trækker karakteren op i en engelsk mundtlig eksamen? er der bestemte "regler"?
  • det haster!

    Forumindlæg
    hej, er der ikke en, der vil hjælpe mig med en engelsk opgave - den omhandler engelsk grammatik. Den er ikke særlig lang. Jeg er under tidspres, så det ville være virkelig rart!
  • udenhjælpemidler

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har eksempler på eksamensopgave udenhjælpemidler i engelsk? jeg skal op i engelsk skriftligt og kunne godt tænke mig og øve på udenhjælpemidler delen af eksamen
  • simple ikke-koblede førsteordens differentialligninger

    Forumindlæg
    hej er der nogen som ved hvad "simple ikke-koblede førsteordens differentialligninger" hedder på engelsk? eller kan henvise til en engelsk side som simpelt redegør om dette?
  • Semikolon

    Forumindlæg
    Hej folks Jeg undrer mig bare, om der skal være stort bogstav efter semikolon, når man skriver på engelsk? På dansk skal der, gælder det også når man skriver engelsk? Tak på forhånd!
  • aktiv og passiv

    Forumindlæg
    Hey. Har lidt problemer med det følgende spørgsmål. Jeg skal på dansk forklare, hvordan man omdanner en aktiv engelsk sætning til en passiv engelsk sætning??