Søgning på: kemi c pensum. Resultater: 17541 til 17560 af 72126
-
Enhed eller ej
ForumindlægEr det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik? -
Er virkelig i en slem.......
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen imorgen og synes ikke at jeg har forbredt mig særlig godt. Er der nogen der sidder med nogle velinformeret kemi B Noter???????????????. -
Smertestillende Medicin
ForumindlægHej, jeg skal skrive om smertestillende medicin i kemi, og ville høre om der var nogle, som der har en SRP man må se, så man kan få noget inspiration? -
titrering af stærk og svag syre
Forumindlæghvordan ved man, ved at udregne fra titreringsgrafen, om det er 0,1 M opløsninger man bruger til forsøget? kemi er absolut ikke min stærke side. -
Sammentrukken strukturformel:s
ForumindlægHey skal til eksamen i kemi. nogen som ved hvordan den sammentrukkene struktur Formel ser ud for pentan-2-ol ? på forhånd tak :) -
BRINTSAMFUNDET - HJÆLP
Forumindlæghey. jeg har så skrevet min studieretningsopgave i fysik og kemi om brintsamfundet. og nu mangler jeg og se hvordan en anden har skrevet og sat den op? så PLEASE! hjælp. -
Phenoler, er det en alkohol?
ForumindlægHej alle :) Jeg har spørgsmålet: Har phenoler noget at gøre med alkoholer? Vil det være relevant at komme ind på til eksamen i kemi B? Mvh Esben :) -
Strukturformel
ForumindlægHej.. Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg sidder lige og laver noget kemi om isomere af alkoholer, men hvordan tegner man 2-methylbutan-1-ol? -
atom 17 (chlor)
ForumindlægHej alle. Skal lave en kemi journal. og vil lige ha svar på et spørgsmål vi har for; - tegn og beskriv atom 17 (chlor) altså hvor mange protoner, neutroner og elektroner der er ;) Tak -
Landolt forsøg
ForumindlægHey alle, er der nogen herinde som sidder med rapporten om "Landolts forsøg" og som vil sende mig den. Jeg skal nemlig bruge den til min SRO I kemi........... Tusinde tak -
Rettelse af SRO
ForumindlægNogen der har tid til at rette min opgave idag? Den handler om åreforkalkning inden for fagene biologi/kemi.. -
Rettelse af SRO
ForumindlægNogen der har tid til at rette min opgave idag? Den handler om åreforkalkning inden for fagene biologi/kemi.. -
hydronolysegrad og Ks-beregning
ForumindlægI kemi modtager SP ofte spørgsmål om hydronolysegrad og Ks-beregning, hvorfor nedenstående Link anføres http://peecee.dk/upload/view/105707 -
SRO-hvordan skal man skrive opgaven.
Forumindlægjeg skal skrive om mat-kemi, men jeg ved ikke hvordan ska selve opgaven stilles op, skal der være indledning, analyse, og sådan noget i opgaven.... -
cracking.
ForumindlægHej... Da jeg ikke er den store nørd til kemi og jeg har en aflevering i morgen, er jeg nød til at spørger herinde. Håber der er nogen der kan hjælpe. -
Hvilken reaktion er det?
ForumindlægHej er der nogen der kan fortælle mig hvilken reaktion det her er? (vedhæftet) og evt give et kort gennemgang af de reaktioner der kan forkomme i kemi ;) tak :) -
ionforbindelser
Forumindlæghej er igang med en kemi aflevering. hvem ved hvordan dette stof H2SO4 er sat sammen af molekyleforbindelser. Håber i vil hjælpe. på forhånd tak. -
SRP
ForumindlægNogen der lige hurtigt vil se min SRP igennem og bedømme den? Det er i fagene kemi og mat begge på A niveau. Skriv, så sender jeg den over mail :) -
FARMACI OPGAVE
ForumindlægHej er der en universitetsstuderende eller underviser der kan hjælpe mig med noget organisk kemi første semester? Jeg har et par få spørgsmål, og det er akut -
SRP Smertestillende HI/KE
ForumindlægJeg skal til at skrive SRP om smertestillende i Historie og Kemi. Er der nogle af jer eventuelt har litteraturliste eller noget jeg kan inspirer mig med ?
