Søgning på: barndommens gade analyse. Resultater: 17561 til 17580 af 28984
-
Kulturelle udfordinger
ForumindlægJeg sidder lige nu og skriver SRP, og skal give en analyse af de kulturelle udfordringer en dansk virksomhed står overfor ved etablering på det spanske marked. Nogen der har nogle idéer? -
Python Programmering
ForumindlægJeg søger en der kan løse en opgave inden tirsdag. Opgaven omhandler python programmering og data analyse med python.Mod betaling vhis dette bliver nødvendigt. MVH Ela -
Brev til månen....
ForumindlægHey!Jeg skal analysere et afsnit af Ib Michaels roman "Brev til månen." Og undre mig meget over hvad navnet kommer af? Har det ik en sammenhæng med Pjerrot? -
Er det en dårlig ide??
ForumindlægHej!Er stadig igang med min 1.g opg og er kommet lidt i tvivl om det er en dårlig idé at tage syndefaldet med i min analyse??er der nogen der har lidt om syndefaldet??KnuS -
Muhammedkrisen-Under huden
ForumindlægHejsa :) Er der en der ligger inde med en analyse af dokumentarfilmen "Muhammedkrisen under huden". Eller en der bare i det hele taget har gode råd, eller god information omkring dokumentaren? -
Eventyr.
ForumindlægJeg er i gang med en analyse i eventyrgenren, men perspektiveringen er jeg stået af på. Jeg mangler navnet på et eventyr der handler om, at bytte/handel eller lignende ? :D -
RELIGION, KUPLEN, MUREN OG GRAVEN.
ForumindlægHej ! Er der nogle som måske har Religion niveau C, bogen Kuplen, muren og graven. Mangler analyser af kildetekst nummer 46 og 88 ?!?!?! .. Skriv meget gerne, hvis du har dem :) -
HJÆLP - Det haster!! please
ForumindlægJeg sidder med min eksamensopgave og mangler sidste opgave nu. jeg skal analysere og skrive et portræt. hvordan gør man det? håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe mig. :) -
Storkespringvand
Forumindlægjeg er igang med at analysere end novellen polterabend af Jan sonnergaard.Simon bliver skudt til sidst ved storkespringvandet, og så tænkte jeg på om et storkespringvand symbolisere et eller anddet???på forhånd tak -
Eksamen (FSA)
ForumindlægMå man have notater med til skriftlig dansk, for jeg skal nemlig op i det imorgen og er lidt i tvivl - tænkte nemlig på om jeg skulle tage nogle digt/novelle- analyser med :D -
Mitt liv som hund! Hjælp!
ForumindlægVi skal lave en analyse af filmen " Mitt liv som hund" Synes bare ikke jeg kan finde noget symbolik eller noget i den. Er der nolge der har set den, og måske vil hjælpe mig? -
Dead Poets Society
ForumindlægHejJeg kunne godt bruge en fortolkning og/eller analyse af Dead Poets Society, da den er opgivet til eksamen... hvis der er nogen der har lavet sådan noget eller har et link vil jeg meget gerne ha' fat i det... :Dmvh.morten -
Litterær artikel - Retoriske virkemidler - Ulla Dahlerups tale
ForumindlægHej herinde. Jeg har fået til opgave at skrive en litterær artikel om Ulla Dahlerups tale, så den skal jo analyseres og fortolkes.. Jeg vil selvfølgelig gerne opnå et 12-tal, så jeg vil gerne bede jer om at komme med gennemgående gennemgang af, hvordan en litterær artikel skal opstilles og gode... -
Apologien til eksamen
ForumindlægHej.Jeg har lige læst og udformet nogle noter til Apologien af Platon.Hvad ville I mene, er essentielt at trække frem i en analyse? Udover sofister kontra Sokrates? -
"The killers" by hemmingway
Forumindlæghej... er der nogen der har læst den overnævnte novelle ? jeg har nemlig ingen notater til den.. og jeg synes, at den er ret svær at analysere, hvis jeg kommer op i den til eksamen.. på forhånd tak.. :) -
Multimedie
ForumindlægHej, er der en her der ved hvordan multimedie eksamen foregår? Har hørt at man skal analysere en hjemmeside kan det passe? Da min lærer var sikkert på at vi ikke skulle op har han ikke fortalt noget om det. På forhånd tak. -
Multimedie eksamen
ForumindlægHej, er der en her der ved hvordan multimedie eksamen foregår? Har hørt at man skal analysere en hjemmeside kan det passe? Da min lærer var sikker på at vi ikke skulle op har han ikke fortalt noget om det. -
Genretræt for taler?
ForumindlægJeg er ved at skrive en analyse af en tale, men jeg skal kunne argumenterer for, hvorfor det er en tale. Mit spørgsmål lyder derfor: Hvilke genretræk er der tale om i taler? Tak på forhånd. :) -
Konkrete og subjektive oplysninger
ForumindlægHej. Jeg har fået den her tekst, som jeg skal analysere for konkrete og subjektive/holdningsprægede oplysninger. Så mit spørgsmål er, hvad er forskellen? Hvornår er oplysninger konkrete og hvornår er de subjektive/holdningsprægede? -
hjælp til dansk
Forumindlæghej. jeg skal analyser "Den standhaftige Tinsoldat" fra H.C. Andersen. til den tekst skal jeg lave en litterær artikel. mit spørgsmål er så: hvilke litterær metoder kan man bruge til den tekst? på forhånd tak.
