Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 17561 til 17580 af 119027
-
Om karakterene
Forumindlæghej :) jeg har et spørgsmål angående mine karakter lige nu går jeg i 1.g, og har lige fået mine års karakter og de er rimelig dårlig mit snit er 3,5 :(. mit spørgsmål er om det kommer til at stå i mit afgangs bevis i 3.g ? eller er det kun de fag jeg skal op i samt års karakter i 3.g? hvad er de... -
Ethanol + NaHCO3
ForumindlægHjælp! Hvad kommer efter pilen? -
Krav på orden??
ForumindlægI dansk har vi fået nogle krav til ordenen.. Vi skal skrive en stil på computeren. og Ordenen gælder også, altså vi får karakterer for ordenen.. Hvad menes med orden.? Altså kan huske min lærer sagde noget med det skal være harmonisk? PLease hjælp mig -
essay - hvad er "symbolism"?
ForumindlægJeg skal skrive et essay om en novelle, og skal blandt andet inkludere "Symbolism" fra novellen.. Er der nogen der kan give mig svar på hvad der ligger i det? og "The way the story is structured"? - har en ide om denne..Men hvis der er nogen som kan give en kort forklaring a... -
Endo eller exoterm?
ForumindlægJeg har følgende reaktion: H2(g) + CO2(g) <-> H2O(g) + CO(g) Får oplyst at ved 900K er ligevægtskonstanten Kc=0,60 Spørgsmålet er om reaktionen mod venstre er endoterm eller exoterm? Har fundet ud af den er exoterm mod venstre men kan bare ikke se hvorfor? på forhånd tak. -
Cellens kemiske komponenter.
ForumindlægHvad betyder det ? Hvis man skal på uni. og have om dette emne hvad er der så præcis man kan forvente sig ? Forstår ikke helt hvad kemiske komponenter vil sige ? Nogle eksempler? -
Erfaring med supplering Mat A??????
ForumindlægHej alle på siden. Jeg skal snart starte i et 3 ugers matematik a kursus. Jeg er lidt nervøs hvad angår sværhedsgraden og om jeg overhovedet når at følge med i undervisningen. Kan man godt score en høj karakter i sådan et kursus? Jeg håber nogen vil svar. på forhond rigtig mange tak! -
For mange 7-taller? - Eller 4-taller?
ForumindlægI den kommende tid får mange gymnasieelever deres første terminskarakter i år. I den anledning vil jeg gerne spørge: Synes I generelt, at lærerne giver 7, hvis de ikke helt præcist kender elevens standpunkt, men ved, at vedkommende ikke klarer sig dårligt? Eller vil I mene, at der i højere grad ... -
Matematik programmer til PC
ForumindlægHej, jeg skal bruge et matematik program, fordi det jeg har ikke virker... Det skal kunne gøre algebra, funktioner o.s.v. og skal helst være gratis :) -
Matematik, bestået?
ForumindlægI matematik får man 2 karaktere. Men skal man bestå både mundtlig og skriftlig for at bestå faget, eller skal man have et gennemsnit der er over bestået? Mvh Louise -
Hvordan er matematiken på HHX?
ForumindlægHey alle <3 Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge i forhold til ungdomsuddannelser. Jeg interesserer mig særlig meget for matematik og overvejer stærkt HHX. Min eneste bekymring er om Matematik A på HHX kun er økonomi og salgs fokuseret eller om det er almen matematik med fokus på &qu... -
poissonfordeling
ForumindlægHejsa. Jeg har en opgave som jeg ikke rigtig kan finde ud af at starte på. Har i evt en ide? Med Venlig Hilsen Mads -
teoritest i internet kender i ?
Forumindlæghej har i nogen teritest, man kan lave i internet tak på forhånd -
Fejl i sætninger samt forklaring
ForumindlægHej:-) Kan I hjælpe med at finde en fejl i hver af disse sætninger, samt forklaring af fejlen? 1. I simply can't remember were I left my sunglasses this morning. 2. On my way to school I came across a cat whose leg and tail was broken. 3. Gerard has a daughter, Lucy,... -
Analyse af aktiekursgraf for Boconcept
ForumindlægHej, er der en der kan hjælpe mig med at analysere aktiekursgrafen for virksomheden BoConcept`? Jeg er er ikke god til at analysere sådan nogle grafer :S Grafen er her: http://www.euroinvestor.dk/Stock/ShowStockInfo.aspx?StockId=572477 -
Forbrænding af propan
ForumindlægHey folkens, Har sgu lige brug for hjælp til denne opgave, som jeg ingen idé har for, hvordan jeg kan løse. Det ville være super, hvis nogle gad at hjælpe, tak. :) Opskriv reaktionen for fuldstændig forbrænding af propan og lav et beregningsskema for reaktionen. Tag udgangspunkt i, at der star... -
Er STX for svært
ForumindlægHej, Jeg går i 10 og får 7 i alt undtagen matematik, der får jeg 4, ville STX være for svært, og hvad linje skal jeg vælge hvis det var STX jeg vælger? -
eksponentiel funktion
ForumindlægHej er der en som kan hjælpe mig med opgave c? Hvis i skal bruge mit resultat i opgave a så sig til, men c'eren forstår jeg simpelthen ik hvordan man regner ud -
Matematik
ForumindlægHej ville i ikke lige give mig svar på min opgave Jimmy skal sætte tapet på en væg der er 3 meter høj og 8 meter bred tapetet kommer i ruller der er 1 meter bred hvormange meter tapet skal Jimmy bruge -
Arene strukturformel
ForumindlægJeg skal tegne 3-Phenylpropen. Har jeg tegnet den rigtigt? Jeg forstår ikke hvorfor den ikke hedder 1-phenylpropen, det er vel lavere nummerering?
