Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 17561 til 17580 af 95434
  • Test-sider

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, som kender nogle sider, hvor man kan teste sin viden inden for alle mulige fag i folkeskolen?
  • Godkendelse af fysikrapporter

    Forumindlæg
    Jeg ved godt, at I har travlt mht. godkendelse af opgaver, men jeg ville bare lige sikre mig, at jeg har uploaded mine ordentligt ;-) Jeg uploadede 9 fysikrapporter for ca. 2 mdr. siden, men de er stadig ikke kommet på. Ligger de stadig og venter, eller skal jeg gøre det på ny? Jeg spørger kun, ...
  • Søger projektion opgaver..

    Forumindlæg
    Jeg søger nogle projektions opgaver så jeg kan forbedre mig i disse typer.. Nogle som har nogle liggende, eller kender steder jeg kan finde nogle med facit.
  • foreslag til studieretningsopgaven søges

    Forumindlæg
    hey :) er der nogen der har nogle ideer til hvad man kan skrive om i studieretningsopgaven, hvis fagene er kemi-mat eller kemi-historie, mat-historie gør heller ikke noget???
  • Forskellige spektroskopiske metoder

    Forumindlæg
    Her tænker jeg specifikt på IR, (H)-NMR og MS, som der er kernestof på gym-niveauA. Det er nemlig sådan, at vi egentlig kun skal lære at fortolke spektrene, den fysiske teorien bag er ikke så vigtig (vi har selvfølgelig hørt om det). Derfor vil jeg gerne vide, hvilken teori der er sværest og let...
  • Studieretningsopgave

    Forumindlæg
    Jeg skal her om et par uger skrive studieretningsopgave. I den anledning kunne jeg godt tænke mig at vide, hvordan i andre har gjort og hvilke emner i evt. har valgt at beskæftige jer med. Der er deadline på mandag; fagkombination og område skal fastligges, men jeg har endnu ikke besluttet mig fo...
  • Skriftlige Prøve

    Forumindlæg
    Hej, Da vi snart får karakterer har min lærer tænkt sig at give os en (skriftlig) prøve her i den kommende uge. Jeg vil derfor høre om i kunne komme med bud på, hvordan jeg kan øve mig på den bedst mulige måde? På forhånd mange tak, :D
  • Eksamen Maj 2006

    Forumindlæg
    Er der nogen her inde som var til eksamen i eng a i år 2006?
  • Et svært spørgsmål:

    Forumindlæg
    Hvad er mest stabil? 1) trans-2-buten? 2) cis-2-buten? Jeg tror det er 2, fordi den er svær at skille ad kemisk, end den anden
  • hjælp please

    Forumindlæg
    hej jeg skal aflevere en rapport til imorgen: mangler kun at svare på 2 af spørgergsmål håber virkelig i kan hjælpe: spørgersmålet lyder således: ( emne: Baser'' ) Hvad kalder man ikke baseionen? hvordan fremstiller man ammoniak?
  • Differentialligninger

    Forumindlæg
    Hejsa. Når man skal opstille en differentialligningsmodel, hvilken form skal man så benytte sig af? - Behøver det at være koblede diff ligninger? Eller kan det også bare være en simpel ligning diff ligning f(x) = 2 - 3^x . Eller noget i den retning ? :) . Skal nemlig lave en differenttiallignin...
  • Radiobølger?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der kan hjælpe mig med det her spørgsmål? Har radiobølger en effekt på celler? Både i menneskekroppen og egentlig bare alle andre levende celler. Tak.
  • Vektorfunktioner i praksis

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke finde på noget sted hvor man i praksis bruger en vektorfunktion.
  • Ringbølger gennem en spalteåbning..??

    Forumindlæg
    Hejsa SP. Jeg ved, at en planbbølge gennem en spalte åbning vil fortsætte som ringbølger bag spalten, men hvis det nu var ringbølger igennem en spalte åbning, hvordan vil spalten så se ud?? Vil den fortsætte som ringbølger?
  • Lommeregner.

    Forumindlæg
    TI-89! Jeg har problemer med at regne et fysikstykke ud. Kan én evt. hjælpe mig? d = 1 * 6,6 * 10^-7 / 0,4000 Den bliver ved med at give 0,000002, selvom jeg ved, at den skal give omkring 1,65 * 10^-6. Hvad gør jeg forkert?
  • statistik hjælp

    Forumindlæg
    Har bruge for hjælp til at lave linær regressions analyser. Datasættet (spørgeskemabesvarelser) ligger i SPSS. Spørgeskemaet er foretaget præ og postintervention på interventions- og kontrolgruppen. Hjælp søges hurtigst muligt mod god betaling. kan kontaktes på 26853625.
  • hvordan siger man..

    Forumindlæg
    jeg skal oversætte "beskyttelseskappe". det er noget som er inde i et batteri. Er der nogen der ved hvad det hedder? I så fald ville jeg blive meget glad:) Hilsen Camilla
  • Hvordan udførtes faldlovsforsøget

    Forumindlæg
    Jeg søger informationer om Hvordan udførtes faldlovsforsøget? Har kikket en del på nette men syntes ikke jeg finder noget der er nyttigt. Nogle herinde der har et sted de vil anbefalde, hvor jeg kan læse om det?
  • Nogle der gidder rettte min rapport?

    Forumindlæg
    Jeg har en rapport for i kemi. Den handler om citronsyre, potentiometrisk titrering af citronsyre, og bestemmelse af citronsyre i en sodavand, samt noget teori om pH og syre/base. Er der et klogt hovede som gidder/kan og vil rette den og se om jeg har forstået alt ok? og kigge efter evt. fejl? ...
  • Terminsprøver 9.klasse 2017

    Forumindlæg
    Hej mit navn er Jens. Her den 15 Januar 2017 starter mine terminsprøver(9.klasse). Mit spørgsmål er om hvilke obligatoriske fag, SKAL jeg op i? Og hvilke fag KAN jeg komme op i. Tak forhånd.