Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 1741 til 1760 af 3597
-
Eksamen, 1.g
ForumindlægHvornår bliver det offenliggjort, hvilket fag man skal op i (hvis man skal), og hvor kan man se det henne? -
Eksamensgennemsnit
ForumindlægJeg går i 1. hf nu, og vil gerne søge ind på medicin efter supplering efter 2. hf. Når (hvis..:b) jeg søger optagelse på medicin, er det så kun mit eksamensgennemsnit fra 2. hf jeg søger med? Og når jeg supplerer med matematik A og fysik og kemi B, skal de fag "kun" være bestået? Eller... -
Årsprøver i afsluttende fag?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om årsprøver... Jeg går i 1.g, og har fået at vide jeg skal til eksamen i matematik og derudover op i to årsprøver. Har ikke fået at vide hvilke fag det er i, og har ikke kunne finde ud af, om jeg kan risikere at komme til årsprøver i fag jeg afslutter i år, umiddelbart ville ... -
intelligens-howard Gardner
ForumindlægJeg er ved at lave synopsis som skal fremlægges imorgen. Er der nogen der ved hvilke metoder Gardner brugte, til at underbygge sin teori om DMI (de mange intelligenser) på forhånd tak Mette -
Mediefag - Hvordan er faget?
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og skal vælge en linje til når jeg starter på gymansiet næste år (STX), og er meget i tvivl om hvordan mediefag er at have som fag? Så fortæl gerne hvad det handler om, og jeres personlige oplevelser omkring faget :) -
Hvad kom du op i?
ForumindlægHvad kom du op i i år - både årsprøve og eksamen - og hvad ville du havde foretrukket at komme op i? -
Hvad betyder prooimiet?
ForumindlægJeg ved ikke helt om det er græsk... vil ihvertfald gerne vide hvad det betyder..:) -
24-timers eksamen???
Forumindlægundskyld jeg måske spørger lidt dumt...men hvad menes der helt præcis med en 24-timers eksamen? Har aldrig hørt om det før!Hvor forekommer det henne? og hvorfor? -
Efter 3.g?
ForumindlægHej.. Hvad skal i, gymnasielever efter 3.g?det ku være spændende at vide (: -
Old/rel A/B
ForumindlægJa, jeg ved godt det ikke er muligt at tage oldtidskunskab eller religion på niveauer højere end C. Hvorfor ikke, egentlig? -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHej alleJeg har skrevet en historie om en pige, som jeg meget gerne vil ha' rettet.Er nemlig ikke så god til tysk :-(Ich heisse Mariam. Ich bin fünfzehn jahre alt, meine geburstag ist 9 august. Ich komme aus die Iran aber ich wohne in Dänemark. Ich habe eine gross Familien, wir sindt sechs Pe... -
Hvordan forløber billedekunst C undervisning?
ForumindlægHej studieportalen Jeg skal starte på gymnasiet næste år, og har valgt billedekunst C, som mit kunstneriske fag. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvorvidt dette fag passer til mig eller ej. Er der eventuelt nogen af jer, som i forvejen har faget, som kan skrive lidt om, hvordan det hele forløber? ... -
Favorit citater :D
ForumindlægHar i et personligt yndlings citat? Vil meget gerne høre det! Min favorit er ytret af den fantastiske mand Homer Simpson: 'Virkeligheden er en illusion, grundet mangel på alkohol.' eller "Jeg omfavner min rival, men det er for at kvæle ham." Sig frem ! -
Fysik C - Mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal til fysik (c-niveau) eksamen på mandag og ville bare lige høre om der er nogle der kan forklare mig lidt om hvordan eksamen foregår. Jeg ved at jeg trækker et emne og derefter har 24 timer til at forberede mig, men ved ikke rigtig om jeg skal lave en synopsis, et talepapir, et power p... -
Roomie søges i Ålborg!!
ForumindlægHej. Jeg starter med min uddannelse på AAU d. 31. august, og derfor søger jeg en roomie! Jeg er en 19 årig frisk, social og udadvendt fyr. Jeg elsker at træne i motionscentret, lave og spise god mad, samt hygge med en god film en gang imellem. Jeg er en stille og rolig type som kan lide, a... -
Mønsterbrydere i uddannelsessystemet - social arv
ForumindlægHeeeej, jeg sidder med et ret hjernevridende spørgsmål i samfundsfag, som jeg simpelthen ikke kan konkludere på. Spørgsmålet er således, "Hvorfor er HHX den uddannelse med flest mønsterbrydere af den sociale arv?" En undersøgelse viser at op mod 60% af HHX eleverne kommer fra ufaglært... -
3.g huen.
ForumindlægHej, jeg vil lige spørge om man kan få denne her hue man får efter 3.g hvis man bare består med et 2 tal? -
Vågen
ForumindlægEr der nogen, der ved hvordan man kan holde sig vårgen om natten? Jeg er nemlig meget dårlig til det, men hvis jeg skal bestå biologieksamen, så er jeg nødt til at bruge natten til at læse. Skal op i det på mandag. -
Musikanalyse - hvad er forskellen?
ForumindlægEr der nogen der kort og præcist kan definere forskellen mellem: Formanalyse, Meldodisk analyse og Harmonisk analyse. Harmoniskanalyse har jeg (lidt) styr på, men jeg vil bare gerne vide om det indebærer mere end tonal- og funktionsdynamisk analyse? Håber der er nogen derude, der kan hjælpe mig... -
13 tal
Forumindlæghvordan kan man få 13 eller 11 eller 10 i engelsk, når man er virkelig dårlig til det?
