Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17581 til 17600 af 41162
-
Hos regnormene (budskab/fortolkning)
ForumindlægHej jeg skal op til dansk eksamen fredag om jeg mangler at finde et budskab og en fortolkning af "hos regnormene" er der nogle der kan hjælpe? tak på forhånd -
Problemformelering
ForumindlægDansk Problemformulering hvor er indgår 3 til 4 Avis aktikler. ( ex. Rocker grupper ) Hvordan starter man. og hvordan slutter man. ? HJÆLP -
Må jeg spørger om noget ?
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med dansk inden længe ? Det drejer sig om en novelle af Nehm, "Den dårlige samvittighed". Teksten er vedhæftet. -
Fsa 2014 maj juni
ForumindlægHej Er der bogen der har en dansk fremstilling Derhjemme, altså opgavesættet? Hvis ja vil de så ikke sende den ind? Eller hvis i har et link så linke den? Vil gerne se på den :/ Mvh Sara -
USMLE
ForumindlægHej alle! Er der nogen, der har erfaring med at tage USMLE ( den amerikanske embedseksamen)? Er meget interesseret i at høre fra en dansk studerendes perspektiv. Tak på forhånd -
novelle
ForumindlægHej jeg skal op i dansk eksame meget snart, jeg skal op i novelle fra perioden 1940-1990. men kan bare ikke finde en god novelle, kan i hjælpe. -
Fodbold landsholdets succes
ForumindlægEr der en person der kan fortælle mig hvorfor det danske landshold har været så succesfuld gennem de seneste på år? Tak på forhånd. -
Hjælp til oversættelse af én sætning :-)
ForumindlægHej derude! :-) Jeg har følgende danske sætning, som skal oversættes til tysk: For nylig er Paula flyttet til Leipzig for at tage en uddannelse som sygeplejerske. På forhånd tak! -
Prognose og model.
ForumindlægI 2010 var danskernes forbrug af vin 192. mio. liter. I en prognose for årene efter 2010 regnes der med en stigning på 1,3% pr. år i danskernes forbrug af vin. a) Opstil en model, der beskriver danskernes forbrug af vin i årerne efter 2010 ifølge prognosen. b) I hvilket år når danskernes fo... -
Øjenvidneberetning
ForumindlægHej venner. Jeg ville være meget taknemlig hvis der var en af jer der vil rette min dansk stil med komma, punktum og det der nu er. Tak på forhånd. :-D -
Eksponentiel sammenhæng
ForumindlægAntallet af danske brugere af Facebook kan for perioden december 2007 - januar 2009 med god tilnærmelse beskrives ved modellen. y=300841*1,147x hvor y er antallet af danske brugere og x er antallet af måneder efter december 2007. a. Hvad fortæller tallene 300841 og 1,147 om antallet af dansk... -
Bestem ændringen
ForumindlægHej, hvordan bestemmer jeg ændringen i antallet af danskere over pensionsalderen, hvis pensionsalderen var blevet sat op fra 65 år til 67 år? Opgave er vedhæftet -
Analyse af "engel af rasmus seebach"
ForumindlægHej jeg har trukket musikvideoer til mundtlig dansk afgangseksamen, og ville høre om der var nogle der havde analyseret musikvideon "engel" -af rasmus seebach -
Søvnløs af Burhan G | Perspektivering
ForumindlægEr der nogen der har en god musik video man kan perspektivere til Søvnløs af burhan g med? asap til min dansk mundtlig -
Læseprøven til eksammen
ForumindlægHej. Vil lige spørge om nogle af jer ved hvordan omsætningstabellen ser ud ved læseprøven i dansk 9 klasse. -
Prøveoplæg - Debatindlæg
ForumindlægHej, jeg skal bruge nogle gode debatindlæg jeg kan bruge som mit prøveoplæg til mundtlig dansk i 10. klsse. Nogle ideer? -
Hjælp til at finde gode noveller
ForumindlægHej Jeg har trukket På kanten i mundtlig dansk. Jeg mangler inspiration til noveller, som jeg kan perspektivere til Dig og mig ved daggry. -
Levende reklamer
Forumindlæghar trukket levende reklamer til dansk eksamen, nogen der har en god reklame med meget symbolik, som jeg kan analysere? -
Sushi Sunshine
ForumindlægHej jeg har trukket Dansk "Det gode ungdomsliv" til eksamen, og jeg ville høre om i har læst den og om i har forløbs områder og info om novellen? Tak på forhånd. -
Ungdomsliv på godt og ondt
ForumindlægJeg har trukket ungdomsliv på godt og ondt som fordybelses område i dansk. er det nogen derude som har en tekst/kortfilm jeg kan analysere?
