Søgning på: kemi c pensum. Resultater: 17581 til 17600 af 72126
-
?
ForumindlægHej jeg ville høre om der var nogen der havde nogle gode idder til emner til SRP 'en? jeg skal skrive i fysik og kemi på forhånd tak :D -
Dum spørgsmål ?
Forumindlæghej.. Jeg har kemi prøve imorgen, jeg har lige en dum spørgsmål . hvordan finder man ud af, hvor mange ladninger grundstoffer har og om de er + eller - ? håber jeg et svar. 1000 tak . -
polære eller ikke
ForumindlægHjælp, hvordan ved jeg om de tre stoffer i billaget er polære eller ikke? og kan man forklare andre ting inden for kemien? skal helst have så meget som muligt -
Tydning af H-NMR spektrum
ForumindlægHej kemi-nørder Hvordan vil i tyde dette H-NMR spektrum, i må meget gerne inddrage kemiske skift, integralkurver og koblingsmønstre? (Spektret er vedhæftet) Tak på forhånd -
triglycerider Hydrofil / hydrofob
ForumindlægJeg er igang med et eksamensspørgsmål til kemi, hvor man skal give en sammenhæng mellem triglycerider og hydrofile/hydrofole grupper. Nogen som kan hjælpe? :) -
stofmængde beregning af magnesiumnitrat
ForumindlægHejsa jeg er lidt forviret over en opgave i kemi, så jeg håber i vil hjælpe. Der afvejes 3,35g af saltet magnesiumnitrat a) beregn stofmængden af magnesiumnitrat.. -
eksamens opgaver
Forumindlæghey Er der nogle der ved, hvor man kan hente skriftlige kemi eksamens opgaver henne? Ligger de et sted på nettet? -
Fremlæggelse HJÆLP HASTER!
ForumindlægHej. Jeg skal fremlægge om kolometrisk titrering i kemi. Fremlæggelsen skulle meget gerne ligne den, som man laver til eksamen. nogen forslag til hvad sådan en kunne indeholde? -
HJÆLP Organisation
ForumindlægNogen der evt. har lavet en case om GH kemi A/S ??? Er i tvivl om nogle opgaver.. Så vil gerne diskutere :) -
Hjælp Organisation
ForumindlægNogen der evt. har lavet en case om GH kemi A/S ??? Er i tvivl om nogle opgaver.. Så vil gerne diskutere :) -
Nedbør i Danmark
ForumindlægI hvilken Danmarksdel er der mest nedbør i gennemsnit, hvis man tager hensyn til vejrforholdene, årstiderne osv. Det er noget, jeg skal bruge til kemi. Ikke Geografi :P -
SRP uran
Forumindlæghej studieportalen. Jeg skal skrive om Uran i kemi og fysik. tænkte på om i kendte nogle sider eller nogle opgaver her inde som jeg kunne hente hjælp fra? -
Sur nedbør
ForumindlægGiv to væsentlige kilder til atmosfærisk svovldioid Kan virkelig ik finde ud af den, men jeg er så heller ikke specielt god til kemi... er der nogen der kan hjælpe mig? -
Beregning af molære koncentration
ForumindlægHej :) Jeg har et kemi spørgsmål.. Hvis jeg har 0,05 g eddikesyre og skal beregne den molære koncentration af syren, hvad gør jeg så? Hvilken formel skal jeg bruge til det? Tak! -
olie
Forumindlæghej jeg skal lave en rapport om olie i kemi: hvad det består af og hvordan det man forarbejder det nogen der kender et link der forklarer disse to ting? -
driller lidt
Forumindlæghej Sidder med en kemi opgave der driller mig lidt, nogen der kan hjælpe mig med denne opgave? http://peecee.dk/upload/view/141472 på forhånd tak: -
Phthalater-plastblødgørere
ForumindlægNogen som har regnet eksamenssættet fra august 2005 i kemi? Især med hensyn til opgave 3 omkring phthalater. -
Hvordan regner jeg den gennemsnitlige og øjeblikkelige reaktionshastighed?
ForumindlægHvordan regner jeg den gennemsnitlige og øjeblikkelige reaktionshastighed? Og nogen der kan forklarer hvad Delta betyder og hvordan man beregner det i forhold til kemi? Har vedhæftet 2 billeder. -
problemstilling srp
ForumindlægHej En der kan hjælpe mig med at formulere nogen problemstilling til emnet biologi og kemi? Mit emne er smerter og medidcin -
Beregn blodglucosekoncentrationen
ForumindlægSidder og kan ikke finde ud af den her opgave - den er vedhæftet til tråden :). Skal man inddrage delvist meget kemi, mht at finde koncentrationen, osv - eller er der en nemmere løsning?
