Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 17601 til 17620 af 60468
  • IØ A skriftlig eksamen august 2017

    Forumindlæg
    Hej studiekammerater. Jeg prøver at finde ud af, hvad emnet var for eksamenssættet der blev stillet til den skriftlige eksamen i IØ i august 2017. Enhver hjælp der kan give en pejling i den rigtige retning modtages med kyshånd. Med venlig hilsen Steen
  • MUNDTLIG TYSK EKSAMEN - SOS - mod betaling

    Forumindlæg
    Hej kære brugere!!! Har brug for enten en privatlærer, eller en der vil give mig noget intensiv hjælp i min 24 timers forberedelsestid til tysk mundtlig eksamen på b-niveau! Jeg bor i midtjylland, og kan kontaktes på mail; [email protected]
  • Hvordan foregår mat. mundtlig eksamen A-niveau

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg skal til mundt. mat eksamen på mandag. Nogen der ved, hvor lang tid man har til at holde oplæg (altså svare på det eksamensspørgsmål man har trukket) og hvor lang tid der er dialog med lærer og censor? På forhånd tak:)
  • Læse binomialfordeling noter igennem (mundt. eksamen)

    Forumindlæg
    Er der en der gider at læse mine noter til binomialfordeling igennem? Den er lidt mere en 1 side og det er til den muntlige B-matematik eksamen.. Det er for at tjekke om jeg har glemt noget vigtigt, eller lavet noget forkert.
  • Tysk eksamen - Hjælp! - In der Höhle des Löwen

    Forumindlæg
    http://www.dhm.de/lemo/forum/kollektives_gedaechtnis/038/index.html Hej alle, jeg skal til eksamen i morgen tidlig og jeg har trukket denne tekst. Er der nogen der ligger inde med en analyse af teksten eller nogen gode hovedpunkter fra teksten? Mvh :-)
  • historisk of litt... perspektiv?? help eksamen

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med min eksamen. Og skal lave en almen perspektivering hvor jeg sætter forfatteren i hisorisk og litterært perspektiv. jeg ved hvad ordene betyder, men hvordan gør man og hvad vil det egentlig sige som en helhed??? HELP!
  • BIOLOGI B . PLZZ HJÆLPPP har eksamen imorgen:(

    Forumindlæg
    PLZZZZ HJÆLP til min biologi eksamens spørgsmål som er til imorgen:( det er en artikel som jeg ikke forstået noget af det:( den hedder Prometheuse og de forbudtestamceller . den ligger på dette hjemeside http://viden.jp.dk/videnbank/soeg/ jeg ved ikke hvad jeg skal forklare ud fra den artikel???
  • Eksamen i dansk A, efteråret 2012 opg. 6

    Forumindlæg
    Hej! er der nogle, der har opgave 6, fra Dansk eksamen på HHX i efteråret 2012? Den omhandler en sammenlignende analyse af "Paa café" og "Kærlighed" http://eopgaver.ucholstebro.dk/DanskA_opgave%201_efteraar2012_drewaqubclkoputbnskgeorybadlrn/ Eller bare har analyse af teks...
  • Samfundsfag A uden Matematik B eksamen?

    Forumindlæg
    Jeg er lige gået i panik, og håber at en herinde kan svare mig, da jeg først kan få tid hos studievejleder i næste uge. Jeg startede på blandt andet matematik b og samfundsfag a (hf enkeltfag) i sommers. Jeg var til eksamen i samfundsfag a i vinters, og planen var matematik b eksamen her til som...
  • Kemiske, Fysiske og Elektriske egenskaber - Isotoper - Fysik Eksamen imorgen

    Forumindlæg
    Mange tak for alt hjælpen jeg har fået! Har et par spørgsmål mere :) Hvad er kemiske, fysiske og elektriske egenskaber - inden for atomer? Og kan i give et par eksempler for dem? Samt er alle isotoper ustabile? Og hvis ikke, hvad er det så der gør dem ustabile. Tak på forhånd!
  • Eksamen) Tips & råd, erfaringer, do's & dont's?

    Forumindlæg
    Tak på forhånd og jeg ønsker dig en god dag.
  • Facit til Mat b eksamen 2015 d. 7 december

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der har facti til mat b eksamensopgave Mandag den 7. december 2015 kl. 9.00 - 13.00? Vil gerne tjekke om det jeg har lavet er korrekt :) Eller nogen som har lavet opgaven før, som vil sende mig deres svar, så jeg kan sammenligne :)
  • Opgave 4.019 i "Vejledende eksempler på eksamens opgaver i matematik".

    Forumindlæg
    Hej folkens.. Jeg vil meget gerne have hjælp til denne opgave, i bogen som er den på matematisk linje 2-årigt forløb til B-niveau. Opgaven lyder sådan her: Tabellen viser aktiviteten af et radioaktivt stof målt på forskellige tidspunkter. Tid(timer) | 0 | 10 |...
  • nogen der gider kigge på min spansk eksamen?

    Forumindlæg
    har lige været til skriftlig spansk idag, og håber der er nogen der lige gider kigge min opgave igennem for fejl, eventuel med karakter :) Opgave 1) – svar på spørgsmål spørgsmål 1 + 2. 1. La Asociación surgió como respuesta a la tragedia del 11 marzo de 2004. En Madrid del 1...
  • Hjælp til engelskeksamen, haster (:

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal snart op til eksamen i mundligt engelsk, og går stadig i folkeskole så er en smule nervøs, og kan ikke helt finde ud af hvilke tekster jeg skal gå efter. Mit emne er, en tekst vi har læst i skolen "Proved Innocent" og overemnet er Irland. -nogle gode forslag eller rå...
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej, nogen der kan give en karakter vurdering på denne opgave? Det er engelskSTX B-niveau
  • ?

    Forumindlæg
    nogle der ved om man skal op til en skriftlige kemi eksamen
  • Kl 00.00

    Forumindlæg
    Hej hvad skal I op i? Alle 2.g´er???Jeg skal op i engelsk,geografi og historie årsprøve...
  • Kan man opgradere Samf C til B hvis man har været til eksamen på C niveau

    Forumindlæg
    Idag var jeg lidt uheldig at få 02 til samfundsfag C eksamen. Kan jeg på nogen måde opgradere Samf C til B eftersom at karakteren 02 vil trække gevaldigt ned i mit gennemsnit, men også fordi jeg mener at jeg kan få højere karakter.
  • studentereksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er lidt i en træls situation hvor udsigten til at bestå gymnasiet her er lig nul, men så tænker jeg om man egentlig skal have en studentereksamen for at søge ind på hhv. kunsthistorie i KBH eller journalist/fotojournalist i Århus? Nogen der ved det? Og evt. nogen her der studerer kuns...