Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 17621 til 17640 af 23784
-
Opgave om SAS
ForumindlægHey Jeg har fået en opgave som lyder på følgede: Gør rede for SAS' kommunikationsstrategi og kom ind på hvilke promotionsparametre, de anvender. Med udgangspunkt i redegørelsen skal du analysere virksomhedens segmentering og målgruppevalg. Vuder hvilke strategiske tiltag SAS bør... -
Vudering af problemformulering.
ForumindlægFørst vil jeg redegøre årsagen til krigen og Danmarks deltagelse i krigen. Videre vil jeg grundigt analysere krigens konsekvenser for det Irakiske folk, herunder vil jeg inddrager Det hemmelige Irak. "Oprør" Dokumentar fra BBC fra 2011. Slutteligt vil jeg vurdere USA´s handlinger ... -
SRP: Postmodernisme
ForumindlægHeeej derude :) Jeg skriver SRP i engelsk/mediefag, og skal lave en analyse og fortolkning af "Fight Club" med udgangspunkt i postmodernetræk. I min opgave står der så, at jeg skal persepktiver til andre postmoderne værker (film/bog)... har i nogen forslag til hvad jeg kunne pe... -
Hjælp (:
ForumindlægNogen der vil hjælpe med en syntaks analyse: ''Vitam in peregrinatione exigentibus hoc evenit, ut multa hospitia habeant, nullas amicitias; idem accidat necesse est iis, qui nullius se ingenio familiariter applicant, sed omnia cursim et properantes transmittunt.'' -
Grundlag for irak krigen
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig, jeg skal analysere, Usa's(og dk's) grund(e) til at gå i krig mod irak, Og hvorfor kunne de ikke for andre lande (såsom frankrig tyskland osv.) til at gå meder der nogle som kan hjælpe mig med nogle svar, og/eller hjemmesider hvor det ovenstående er forklaret. -
Populærmusik fra Vittula
ForumindlægHej ! er der nogen der har læst "populærmusik fra Vittula"? så kunne jeg nemlig godt bruge deres hjælp :D jeg skal analysere bogen og hereunder svare på dette spørgsmål: Giv en samlet opsummering af hvordan temaet (-erne) hænger sammen med romanens komposition. Hvilken aldersgruppe ... -
Problemer med min sso opgave:(
ForumindlægHejsa folkens.. jeg har problemer med min sso skal skrive om det moderne gennemrud.. jeg har to spørgsmål som jeg ikke kan finde svar på, håber virkelig i kan hjælpe.. de lyder således Hvad kom det moderne gennembrud ti at betyde for de nye kvindelige forfattere? og Give en analyse af, hvordan ce... -
Hjæææælp!!!
ForumindlægJeg skal skrive en analyse/anmeldese af bogen "Populærmusik fra Vittula" og skal så give en samlet opsummering af hvordan temaet (-erne) hænger sammen med romanens komposition. og begrunde ud fra ovenstående, hvilken aldersgruppe bogen især henvender sig til. den skal afleveres sene... -
"Ideologibestemmelse"
ForumindlægAf min samfundsfagslærer har jeg fået til opgave at finde en leder/artikel hvor man, ved at analysere forfatterens holdning kan spore en ideologi, f.eks. liberalisme, radikalisme, konservatisme, socialisme osv. Er der evt. en herinde, der har sådan en opgave liggende eller bare kan sende et link.... -
Dansk/historie opgave
ForumindlægHej folkens. Jeg sider her med min Dansk/historie opgave i 2.g og jeg skal analyser "Syerskernes Fest" af Herman Bang Vil spørge om der er nogen som har arbejdet med den før og evt. havde en opgave som kunne inspirer mig. Ville være en kæmpe hjælp da det er det sidste jeg mangler fo... -
Hjælp til SSO
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder i denne uge og skal skrive SSO. Mit emne er Politiske ideologier og samfundstyper. Jeg er nu kørt fast ved følgende opgave; Analyser om der kan siges at være en sammenhæng mellem de tre samfundstyper og de tre ideologier? Jeg er i tvivl om hvad det helt præcis... -
Essay
ForumindlægHej!Jeg har fået til opgave at skrive et essay om novellen, "The Sisterhood of Night" men føler mig desværre lidt på bar bund.Er der nogle, der sidder inde med en analyse/fortolkning af denne novelle, eller blot nogle gode oplysninger om denne, ville det være en stor hjælp. Jeg vil ikke... -
Digte om kvindefrigørelse i det moderne gennembrud
ForumindlægHej folk! som overskriften siger søger jeg et digt om kvindefrigørelsen,, har trukket det moderne gennembrud Lyrik i dansk eksamen,, og JEG HAR BARE LEDT OG LEDT! det skal være et digt, og det SKAL være skrevet under det moderne gennembrud.. Jeg bliver snart helt i tvivl om der findes et... Hvi... -
Nike
ForumindlægHej...Jeg skal lave en stor opgave om Nike og deres konkurrenter (Adidas og Rebook)med henblik på Nikes markedsføring og påståede brug af børnearbejde. herunder vil jeg analysere Nikes valg af repræsentanter (fx. Michael Jordan og John McEnroe) Jeg har derfor brug for lidt hjælp til at finde gode... -
Stephen kings rita hayworth and shawshank redemption..
ForumindlægHej jeg skal svare på følgende spørgsmål ud fra at have læst bogen "rita hayworth and shawshank redemption". Kan i hjælpe med noget inspiration, hvis i har læst den eller set filmen? Der ønskes en analyse og fortolkning af Stephen Kings rita hayworth and shawshank redemption, med særli... -
Postmodernisme, øhh..
ForumindlægHejsa, vi skal skrive en opgave, hvor vi henheldsvis noget litterært og noget arkitetonisk som vi skal analysere og perspektivere til Postmodernismen!Er der noget som kort vil give noget, som karakteriserer postmoderniteten?Og måske kan komme i tanke om noget litterært eller arkitektonisk som er ... -
Gode danske tekster - ideer?
ForumindlægHej derude! Jeg sidder og skal til at finde en tekst som jeg kan skrive om i min EE, men er helt tom for ideer, da danske tekster aldrig har været det jeg har læst mest af. Det skal være fra en dansk forfatter og skal helst ikke være for nemt at analysere, men dog heller ikke for besværligt. Det... -
Fordybelsesområde Science Fiction
ForumindlægHej, I dag trak jeg fordybelsesområdet “Science Fiction“ til afgangsprøven i dansk. Jeg har dog ingen idé om, hvilke prøvetekster eller bøger, der er gode at tage fat på og analysere? Har i nogle foreslag? Helst nogle tekster med noget kød på, altså hvor der er meget at sige, med fx.... -
Knut Hamsun - Victoria
ForumindlægHjæælp..! Er der nogen der har læst Knut Hamsun's "Victoria"? Jeg sidder og har lige fundet ud af at jeg har en aflevering til i morgen om denne... Jeg skal lave en litterær artikel.. Alt hvad i har at sige, om det er referat, analyse eller andet... Så kan jeg bruge det... Jeg er h... -
Tertiære Aminer
ForumindlægHej forum.Jeg sidder og bøvler med en rapport i organisk kemi. Jeg har lavet stofindifikation på en ukend analyse og er kommet frem til at stoffet er triethylamin.Mit problem er nu at jeg i starten testede reaktionen med mit stof og bromvand. Bromvandets gullige farve forsvandt. Jeg kan i midlert...
