Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 17641 til 17660 af 48931
-
Charlie Hebdo
ForumindlægHej. Jeg skal til AT eksamen til sommer, og jeg har overvejet at vælge Charlie Hebdo tegningerne som mit emne. Mit overordnet emne er Kommunikation og begrænsinger. Jeg har overvejet følgende problemformulering; Kan man tale om en krænkelse af ytringsfriheden eller en krænkelse af religionsfrih... -
Kemi-hjælp
ForumindlægHejEr der nogen der kan hjælp mig med kemiopgaven fra august 1995 opg.1 :Analyse af et organisk stofStoffet A analyseres i et laboratorium.En elementaranalyse viser, at stoffet indeholder carbon (C),hydrogen (H),oxygen (O) og chlor (Cl).Chlorindholdet analyseres på følgende måde:1.Der afvejes en ... -
Rejse essay??
ForumindlægJeg har været i Spanien sammen med min klasse, og er blevet bedt om at lave en rejse essay af vores tur... hvordan skriver man en rejse essay?? hvad skal den indholde?? hele turen, fra start til slut? eller hvad??Jeg er i tvivl. På forhånd tak :) -
stofmængde
ForumindlægEr der en kemichamp der lige gider bekræfte eller afkræfte dette:'hvor mange mol Ca er der i 5,00g CaCl2'?Er det noget med n=(1/2)*(m/M) ? da Ca2+ + 2Cl- -> CaCl2altså: 0,5 * (5/110,984) = 0,0225mol? -
Idealgasligning
ForumindlægEr der nogen af jer der har lavet en rapport om idealgasligningen. -
Plz... hjælp mig med min tyskafl... det haster skal aflevere den imorgen!! Har prøvet at rette, men...
ForumindlægÜbersiedeln in Aarhus(overskrift)Mein Geburtsort ist in Odense. Ich bin geboren in Odense Sygehus. Ich bin in Odense vor 12 Jahre wohnen und danach übersiedeln ich zusammen mit meiner Familie nach Århus, weil meinen Vater bekommt Arbeit als ärtze in Århus Kommune Hospital.Wir übersiedeln in Rissk... -
Nogen der kender til Gunnar Bay?
ForumindlægHej!Her der nogen der kender til hvilken stilretning/kunst Gunnar Bay maler i?Jeg skal nemlig kigge på hans billede der hedder boksning fra 1995....Jeg vil nu mene at det var fotorealisme er stilart, hvor maleriets udtryk ligger ganske tæt på fotografiets. Men er ikke sikker om jeg er på rette sp... -
Reaktion mellem Natron og citronsyre!!!??
ForumindlægJeg har en opgave om noget boblepulver, hvor man blander nooget flormelis, noget natron og noget citronsyre og smager på det... så bobler det lystigt på tungen.. men hvilken reaktion sker der egentlig??NaHCO3 + C6H8O7 --> ?????ps: hvad ville være god teori i sådan en opgave der kun omhandler ... -
RET VIGTIGT--HJÆLP
Forumindlægheyy alle sammen.. er der nogen her fra, som har læst bogen eller set filmen "under morbærtræets skygge" og "ikke uden min datter" ret vigtigt da jeg skal lave en 3g synopsis, i psykologi og dansk.. hvis nogen har læst dem, så skriv til mig.. taak:) mvh migg.. -
endnu et rentespørgsmål
Forumindlægstart kapital --> 10000 krslut kapital --> 14641 krår/terminer --> 4 årberegn den gennemsnitlige årlige rente i procent.14641=10000*(1*r)^414641/10000=(1*r)^41,4641=(1*r)^4den 4'rod af 1,4641 = 1,11,1=1+r0,1=rsyns ik dette er et reelt svar.. hmm -
IT for erhvervsøkonomer (MatLab)
ForumindlægHej, Jeg har fået en opgave, som skal besvares og afleveres i MatLab med tilhørende rapport. Er der nogen eksperter i MatLab, som kan hjælpe mig med vedhæftede opgave? Jeg forstår ikke selv programmet, og ved derfor ikke, hvordan jeg skal gribe den an. Håber der er en venlig sjæl, som vil brug... -
Lidt Hjælp?
ForumindlægHedder det: Wieviel kostet den Gürtel?Eller: Wieviel kostet der Gürtel? -
Rang...?
ForumindlægHmm.. sad og kiggede på min og andres profil - en ting faldt mig i øjnene.. RANG??Præcis hvad betyder det, ændres det, og i så fald, hvordan? -
Opdrift på legeme
ForumindlægHej kære studieportal-forum Jeg sidder fast i opg. c, på det vedhæftede dokument Jeg tænker på at bruge følgende formel: Fop = densitet*volumen*g I a'eren har jeg udregnet størrelserne af tyngdekraften og opdriften ved maksimal belastning - det er nemt at udregne tyngdekraften, når skibet... -
Regnmåler
ForumindlægHejsa. Jeg er igang med et projekt om vandmålere, men sidder fast i opgave 7. Opgaven + mine egne beregninger er vedhæftet. -
Begrænsninger på hjælpemidler til dansk skriftlig?
ForumindlægJeg er rimelig sikker på at der ikke er nogen, men hvis der alligevel skulle være..så giv lige et praj :) -
Diskussionsoplæg
ForumindlægGodaften, Jeg står og skal til at lave et diskussionoplæg til noget praktik noget. Er der nogen der kan forklare hvordan man udarbejder sådan et? Hvad det skal indeholde osv.? Med venlig hilsen Sasja Jensen -
hej alle sammen! det haster!
ForumindlægJeg skal til NV-eksamen i morgen, og jeg har en rapport om frugtbatterier. Nogle der har en ide om hvad lærerne kunne finde på at spørge om ? :) -
Hjælp til perspektivering
ForumindlægJeg skal op i Nattergalen af H.C. Andersen og kan ikke perspektivere den til nogle af vores tekster/billeder Håber i kan hjælpe Vores tekster: Oehlenschläger: Der er et yndigt land Grundtvig: Langt højere bjerge H.C. Andersen: Grantræet P.C. Skovgaard: Bøgeskov i maj Malerier fra SMFK: ht... -
eksamensopgave: "UDFORDRINGER TIL VELFÆRDSSTATEN"
Forumindlæger der nogen som har lavet eksamenssættet som hedder "udfordringer til velfærdsstaten" ? Og vil sende den til mig ? har brug for noget inspiration... håber der er nogen som har lavet den....
