Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 17661 til 17680 af 34519
  • HJÆLP.

    Forumindlæg
    Hej. skal til eksamen i EP, og skal lave en handlingslinje/spændingskurve over romanen en skidt knægt af bent vinn nielsen. nogen der har sådan en liggende?
  • fejlsætninger

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvor man kan finde ulavede eksamens opgaver til engelsk A. delprøve et vel at mærke. På forhånd tak fra vridsløse..
  • Bestået eller dumpet på STX

    Forumindlæg
    Hvis det samlede vægtede gennemsnit for årskarakterer er bestået og det vægtede gennemsnit for eksamen er dumpet, men samlet for begge er man bestået. Er man så bestået? Lene
  • Englesk Mundtlig - "A man with a problem"

    Forumindlæg
    Jeg mangler en engelsk tekst til den mundtlige eksamen og kan bare ikke finde den nogle steder. Tænkte på om der er nogle som ved hvor jeg kan finde den :)!? På forhånd tak.
  • Statestik og regression

    Forumindlæg
    Hej, har et spørgsmål jeg skal forberede mig på til mundtlig eksamen. Håber I vil hjælpe mig med det! Beskriv ved hjælp af eksempler brugen at statistik og regression til behandling af data.
  • Sechzehn Jahre - DANSK RESUME

    Forumindlæg
    Nogen der kan fortælle mig hvad Sechzehn Jahre af Erich Junge handler om? Vil gerne genopfriske hukommelsen til den kommende 3.g eksame!
  • Rettelse af AT synopsis

    Forumindlæg
    Jeg skal op til AT eksamen på torsdag, og det kunne være rart at få noget kritik til den. Er der nogen der vil kigge den igennem og sige hvad der er godt og dårligt??
  • hjælp til rettelse af AT synopsis??

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil se min AT synopsis og komme med kritik?? skal op til AT eksamen på torsdag og det ville være rigtig fedt med hjælp
  • hjælllp telefon

    Forumindlæg
    hej er der nogen her som har skrevet om telefonen og har en kilde, udtalelse, eller skrivelse af en art om telefonen? det vil jeg ku bruge virkelig meget til min At eksamen
  • gødningssalte

    Forumindlæg
    er der nogen der ved præcist om hvad gødningssalte er, ville bare lige hurtigt have det forstået, hvilket fordi jeg skal til fysik eksamen imorgen.. har meget travlt. på forhånd tak..
  • Dansk HHX mundtligt

    Forumindlæg
    Hej alle. Vil gerne hører om jeres oplevelser hvis I har været oppe til Dansk mundtligt. Evt. nogle gode råd til den pågældende eksamen. Tak på forhånd!
  • vedvarende energi

    Forumindlæg
    hej jeg ville lige stille et spørgesmål.. er der nogen der kan forklare mig hvad vedvarende energi er er? det haster og jeg skal til fysik eksame om 2 dage så jeg har meget travlt.. på forhånd tak ;)
  • Matematik stx A 11 aug 2011 facit

    Forumindlæg
    Hej alle sammen... Nogen der har facit fra stx matematik A eksamen fra 2011 (11. AUGUST) Ville hjælpe mig rigtig meget.
  • Hjælp til AT

    Forumindlæg
    Hvad skal man komme ind på til sin AT eksamme? Skal man gennemgå hele synopsen fra indledning til delkonklusioner også metoder også slut?
  • Oplæsning af matematik på A niveau

    Forumindlæg
    Jeg har overvejet kraftigt at læse mit matematik op på A niveau når jeg snart er færdig på gym. Baggrunden for mine overvejelser er at det er et krav for mange videreuddannelser og at jeg dumpede matematik B skriftlig eksamen. Problemet er bare at jeg med sikkerhed skal op i både skriftlig og mu...
  • faste- og løbende priser

    Forumindlæg
    Hvad er uleper/fordele ved at anvende hhv. faste- og løbende-priser? Det er bare så j ved det op t eksamen, og kan gøre opmærksom på det
  • De politiske partier

    Forumindlæg
    Hey .. --- Kan nogle forklare mig hvad de forskellige partier går ind for i deres politik? Skal til samf. eksamen på onsdag :) --- Takker på forhånd :)
  • Spændingsrækken - Hjælp.

    Forumindlæg
    Hey, er der en der har tid til at forklare mig spændingsrækken? Skal til eksamen i morgen, og bogen forklarer den på en forvirrende måde... :-(
  • Hjælp Til StiL

    Forumindlæg
    Hej. Skal skrive engelsk stil imorgen (eksam) hvis nogen der har gode tricks for at scorer en god karaktere. så komme med jers.
  • Analyse af den franske sang L'internationale

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har analyseret eller har noget brugbart om den franske sang L'internationale. Jeg skal bruge det til min AT eksamen :) Alt kan bruges!