Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 17681 til 17700 af 176853
-
Multimedie C eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op til multimedie eksamen C på STX. Jeg er i tvivl om hvordan den foregår?? nogle der kan hjælpe?? -
Naturgeografi C eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i naturgeografi i morgen, og jeg kunne godt tænke mig at se et eksempel på et eksamensspørgsmål fra dem der har været oppe :-) (og nej, ikke dem fra EMU...) - på forhånd tak! -
Produkt til samfundsfag eksamen
ForumindlægHej, Vi har trukket samfundsfag til eksamen, vores emne er social arv Nogle der har en idé til hvad man kunne lave af produkt? -
BIOLOGI EKSAMEN IMORGEN!!!
ForumindlægHej kan nogle hjælpe mig med dette spørgsmål, skal nemlig op til eksamen imorgen: "En analyse af funktioner, celler skal kunne varetage" Håber i kan hjælpe -
Medicin kvote 2 i Århus
ForumindlægHej, Jeg har suppleret de 5 adgangsgivende fag til medicin: Dansk A, fysik B, matematik A, engelsk B & kemi B. Miine karakterer er (gennemsnittet af den skriftlige + mundtlige eksamen) : Dansk: 12 Kemi: 12 Engelsk: 12 Fysik: 9 MatematiK: 10 Gennemsnit: 11,0 Lad os s... -
Psykologi, om "A Beautiful Mind"
ForumindlægSidder her med en opgave om filmen "A Beautiful Mind" (på dansk: "Et Smukt Sind"), hvor jeg skal svare på en række spørgsmål omkring filmen vedr. psykologi. Jeg har svaret på samtlige 7. spørgsmål, men mangler lidt mere fylde, som jeg håber at i kan tilføje. Spørgsmålet er føl... -
Stillængde i tysk A-niveau. Hvor meget skal man skrive?
ForumindlægHej. Jeg har tysk A-niveau og vil gerne vide, hvad I synes er en normal stillængde. Også vil jeg lige vide, på hvilken måde man skal skrive. Den tyske stil er delt op i 3 opgaver: Oversættelse, en slags redegørelse og så en lille fristilsagtig opgave. Min tysklærer mener, at hele stilen med de... -
Orbit A O6.4 evt. 6.5
ForumindlægJeg søger bekræftelse på mit resultat på opgave O6.4 i Orbit A htx. (Kap. om Carnots Varmelære). Problemet er sproglige vanskeligheder, jeg har svært ved at forstå hvad de præcist mener. Opgaven lyder som følgende: "En ideelt virkede kraftvarmemaskine skal en sommerdag drive en ideelt virken... -
Fransk mundtlig A - Hvis nogen har tid
ForumindlægHej folkens! Jeg skal op i Fransk mundtlig i morgen, og det ville være en kæmpe hjælp hvis nogle havde tid til at hjælpe mig da jeg ikke kender nogle der kan fransk. Har skrevet en tekst om teksten indtil videre, og lige nu sidder jeg og omskriver det til en disposition. Er dog rime lig usikker ... -
link til Engelsk b skr eksame første del
Forumindlæghey er der en der kan finde en link til dette år som man var op til eksame i engelsk b 2008 jeg har brug for første del tak på forhånd:D -
Antal eksamener på HTX
ForumindlægHej alle sammen Jeg spekulerede på hvor mange fag jeg kan komme op i, samt om jeg skal op i et bestemt antal af A-, B- eller C-fag? Jeg har følgende fag: A-Fag Dansk Matematik Fysik Engelsk Teknikfag B-fag Kemi Idehistorie Teknologi C-fag Biologi Samfundsfag Kom/IT Programmering -
råd og svar til eksamen (mundtlig dansk)
ForumindlægHej. Jeg har lige et par spørgsmål mht. dansk mundtlig eksamen, da jeg skal op i næste uge. Hvor længe er det nu man skal "fremlægge" og det der (altså hvordan forløber det??? Nogle der har nogle råd til forberedelserne? På forhånd tak :) -
Bedømmelse af delprøve 1 - Engelsk A
ForumindlægHej Vi har lige haft terminsprøver i engelsk A. Over halvdelen af eleverne i vores, ellers normalt velfungerende, klasse fik karakteren -3 for delprøve 1. Det undrer mig meget, da klassen ellers er okay til engelsk. Karakterene for delprøve 2 var iøvrigt langt langt højere. En anden ting der u... -
BA eksamen lærer
ForumindlægHejsa Allesammen. :) Jeg læser til folkeskolelærer og skal snart op til BA eksamen..Jeg er mega nervøs. :/ Er der andre herinde som har været til en BA Eksamen på læreruddannelsen? Kan I hjælpe mig lidt? Jeg ved ikke hvor meget jeg skal sige til eksamen fra selve opgaven. Er der nogen der ... -
Historie B eksamen
ForumindlægHej alle. Da jeg skal til historie B eksamen i december, vil jeg høre, om jeg kan få lov til, at se nogle eksempler på jeres synopsis, som I brugte til eksamen, da jeg er meget usikker på, hvordan jeg præcist skal gribe det an. Jeg ved, at jeg skal: Redegøre, analysere, konkludere og persp... -
Er faget bestået hvis...?
ForumindlægHej Jeg er igang med at afslutte gymnasiet (HTX) og vil vide om jeg har bestået faget dansk A, eller om det skal tages om. Jeg har fået følgende karaktere: Dansk A mundtligt: 2 Dansk A mundtligt eksamen: 00 Dansk A skriftligt: 2 Dansk A skriftligt: ? (kender ikke svaret endnu) ... -
alt mulig.. er virkelig gået fast i min kemi-aflevering
ForumindlægHey :)ja som titlen siger.. har en del spørgsmål for er gået fast i en del af opgaverne til min kemi-aflevering. Håber der er en som vil hjælpe.1)skal opskrive et reaktionsskema (self afstemt) for spaltningen af NaHCO3.NaHCO3 (s) + O2 (g) --> CO2 (g) + Na2CO3 (s) + H2O (l)har prøvet at afstemm... -
Afslutning af novelle muntlig eksamen spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg skal op i Dansk (muntlig) eksamen på TEC GF1. Jeg har valgt at snakke om min artikel og om min Afslutning af novelle ”Læreplads” af Kim fupz aakeson. Først skal jeg fortælle lidt om min artikel bagefter om min afslutning af novelle ”Læreplads” og til sidst skal je... -
Hvad kom du op i?
ForumindlægHvad kom du op i i år - både årsprøve og eksamen - og hvad ville du havde foretrukket at komme op i? -
Gode eventyre til mundtlig eksamen (FSA)
ForumindlægHej Er der nogle som kender et godt eventyr, som er god at analysere..kan nemlig ikke rigtig finde nogle, som jeg synes er gode. Det er til den 9.klasses mundtlige dansk eksamen ;-) Laura
